Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Det er ikke mange bedre venstrebacker i PL, men Enrique er kanskje verdt å se på. Bra høyde, styrke og WR. Cole er like veik som Clichy og i tillegg treg.

På høyre er det ikke noe særlig å si på at man velger Walker. Richards er sterkere og bedre på hodet, men tror jeg hadde valgt Walker selv.

Mulig jeg har glemt noen. Bruker Baines selv, men det er fordi jeg trengte grønn link med Wilshere.

Jeg ser ærlig talt ikke vitsen i å velge Clichy over Cole.

http://www.futhead.com/14/players/402/ashley-cole/compare/14-2188/

Cole er bedre på praktisk talt alt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde helt klart valgt Clichy foran Cole. Cole måtte vært vesentlig høyere/sterkere om han skulle vært bedre enn Clichy, mtp hvor treg Cole er.

Eneste "styrken" Clichy har over Cole er pace. Derfor velger jeg Cole, 76 pace er ikke akkurat tregt etter min mening. Richards er jo også bare helt perfekt, med 88 i heading, 81 defending og 81 pace.

Lenke til kommentar

Hadde helt klart valgt Clichy foran Cole. Cole måtte vært vesentlig høyere/sterkere om han skulle vært bedre enn Clichy, mtp hvor treg Cole er.

Eneste "styrken" Clichy har over Cole er pace. Derfor velger jeg Cole, 76 pace er ikke akkurat tregt etter min mening. Richards er jo også bare helt perfekt, med 88 i heading, 81 defending og 81 pace.

Bygger et BPL-lag nå og endte faktisk på Richards istedenfor Walker. Håper artist hjelper litt på hans elendige dribbling og passing.

76 pace er helt i grenseland på en back imo. At Clichy er så mye raskere enn Cole er rimelig vesentlig. På venstre endte jeg opp med shadow-Enrique, mye på grunn av høyde+styrke og WR.

Edit: laget ble slik https://pbs.twimg.com/media/BiGOYtbIMAA_w0j.jpg:large

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Bygger et BPL-lag nå og endte faktisk på Richards istedenfor Walker. Håper artist hjelper litt på hans elendige dribbling og passing.

76 pace er helt i grenseland på en back imo. At Clichy er så mye raskere enn Cole er rimelig vesentlig. På venstre endte jeg opp med shadow-Enrique, mye på grunn av høyde+styrke og WR.

Edit: laget ble slik https://pbs.twimg.com/media/BiGOYtbIMAA_w0j.jpg:large

76 pace er helt greit på en LB IMO. For lavt er under 70 pace. (for meg ihvertfall).

Lenke til kommentar

Har endelig fått et lag jeg er relativt fornøyd med, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få råd til Bale, Messi og Ronaldo :p

Null problem, bare til å åpne lommeboken det ;)

Ja, er jo bare snakk om lommerusk :roll:

Lenke til kommentar

Ja akkurat det er vel veldig individuelt, men må vel bla opp noen tusenlapper for å få det laget iallefall :p

Ganske komi-tragisk egentlig, at markedet er så ødelagt at man enten må bla opp flere tusen kroner og kjøpe coins ulovlig, eller kjøpe gold packs å ha like flaks som man må ha for å vinne i lotto, for å få en av de beste spillerne. Man rekker ikke farme til en av de beste spillerne engang, før neste FIFA kommer ut.

Lenke til kommentar

Hadde ikke vært morsomt i det hele tatt. Alle hadde da bare brukt Sturridge og Remy i hver kamp.

Tvert imot, alle hadde hatt sjangs til å kjøpe seg de beste spillerne. Markedet hadde vært totalt snudd på hodet og stabilisert seg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært morsomt i det hele tatt. Alle hadde da bare brukt Sturridge og Remy i hver kamp.

Tvert imot, alle hadde hatt sjangs til å kjøpe seg de beste spillerne. Markedet hadde vært totalt snudd på hodet og stabilisert seg.

Hadde det ikke vært mulig å kjøpe seg til spillere så hadde det blitt "hvorfor skal alle 14-åringene som har tid til å spille 8+ timer dagen få lov til å ha de beste spillerne?" og "hvorfor skal jeg bli straffet for at jeg ikke kan spille noe særlig?"

Spillere som nå er relativt billige ville vært dyrere pga. det ville vært mindre spillere på markedet.

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i, men det er jo slik det skal være i slike spillmoduser. De som spiller mye bør jo ha bedre spillere/mere coins.

Men alt handler jo om penger for disse store selskapene, så dette kommer til å forbli slik så klart.

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i, men det er jo slik det skal være i slike spillmoduser. De som spiller mye bør jo ha bedre spillere/mere coins.

Men alt handler jo om penger for disse store selskapene, så dette kommer til å forbli slik så klart.

Poenget mitt var uansett at "alle hadde hatt sjangs til å kjøpe seg de beste spillerne" er litt feil å si, selv om det er helt riktig :)

Lenke til kommentar

Ja det jeg mener med det er at alle har da muligheten til å spille så mye at man har råd til å kjøpe de beste spillerne etterhvert. Skal man rekke å tjene opp nok coins uten å bruke ekte penger for å få f.eks Ronaldo nå, innen FIFA 15 kommer, må man nok være 2 arbeidsledige på samme account som spiller døgnet rundt nesten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...