Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å bygger et brasiliansk lag, men tror jeg stryker hele opplegget. Det er jo helt utrolig at det KUN finnes 4 gull RM spillere!!

De er:

Danilo Dias - 76 (han har jeg, dårligste vingen jeg har spilt med)

Alan - 79 (treeeg)

Lucas - 82 (eneste alternativet, men ikke akkurat kjempebillig)

Hulk - 84 (for dyr, og venstrebeint. Ikke superrask heller)

Evt. 41212 (2) som er en glimrende formasjon. Eksempel.

Lenke til kommentar

1) Hold inne L1 og press trekant for en høy gjennombruddspasning.

2) Når du er i match lobbyen, trykker du på trekant for å koble opp en annen kontroll.

Hsr det kommet en patch som har ordnet 2-player eller misforsto jeg tidligere? Forsto det slik at det ikke var mulig på fifa14/ps4. Får besøk til heøga og tenkte å kjøpe en ny kontroll til da... :)

Lenke til kommentar

Driver å bygger et brasiliansk lag, men tror jeg stryker hele opplegget. Det er jo helt utrolig at det KUN finnes 4 gull RM spillere!!

De er:

Alan - 79 (treeeg)

Evt. 41212 (2) som er en glimrende formasjon. Eksempel.

Solgte hele laget! Dummeste prosjektet jeg har startet på.

Lenke til kommentar

Med mindre du mener SIF Alves ville jeg heller sett på Jefferson.

EA har en jobb å gjøre på formasjonene. Sjokkerende at CB ikke linker med CM, men linker med CAM i 4231 (2). Da har du ikke mye fotballforståelse. Minner meg om da CAM i 4222 linka med hverandre, uten at CAM i 451 gjorde det.

Hadde tenkt å foreslå en løsning med Boateng UP, men han linker jo ikke med svinet.

Edit: Vrinsk, prøvde du formasjonen?

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

1) Hold inne L1 og press trekant for en høy gjennombruddspasning.

2) Når du er i match lobbyen, trykker du på trekant for å koble opp en annen kontroll.

Hsr det kommet en patch som har ordnet 2-player eller misforsto jeg tidligere? Forsto det slik at det ikke var mulig på fifa14/ps4. Får besøk til heøga og tenkte å kjøpe en ny kontroll til da... :)

Har du PS4 så er du fucked - i likhet med resten av oss. De slipper ALDRI den forbanna patchen som de har snakket om siden release. Kan ikke spille med en kompis på UT.

Lenke til kommentar

Skal de få inn gjestefunksjonen igjen må de også sørge for at vi som aldri kommer til å spille mot noen som har en gjest slipper dette. En egen inngang for de som vil spille med gjest kommer ikke til å fungere, siden det vil ta for lang tid å finne motstander. Da må de få opp et bedre varsel om at motstanderen har gjest, så man bare kan quit'e.

Da gjest var mulig forsvant det "varselet" hvis mostanderen trykka for klar. Hendte av og til at jeg bare ventet på at han skulle vise at han ikke spiller med gjest, men endte jo bare med at en av oss stakk siden han ikke visste hva jeg ville.

En annen ting de fint kan gjøre noe med er å fjerne den svære hengelåsen over motstanderens drakt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Skal de få inn gjestefunksjonen igjen må de også sørge for at vi som aldri kommer til å spille mot noen som har en gjest slipper dette. En egen inngang for de som vil spille med gjest kommer ikke til å fungere, siden det vil ta for lang tid å finne motstander. Da må de få opp et bedre varsel om at motstanderen har gjest, så man bare kan quit'e.

Da gjest var mulig forsvant det "varselet" hvis mostanderen trykka for klar. Hendte av og til at jeg bare ventet på at han skulle vise at han ikke spiller med gjest, men endte jo bare med at en av oss stakk siden han ikke visste hva jeg ville.

En annen ting de fint kan gjøre noe med er å fjerne den svære hengelåsen over motstanderens drakt.

Eh, bare å trykke "L3" for å se hvor mange spillere som er involvert, det. Problem solved.

Hvor mange her har vunnet 1 div? Syns det er mykje vanskeligere nå enn på fifa 13..

Ca. annenhver sesong jeg spiller 1. div. Det er vanskeligere nå enn i Fifa 13 pga. at det er så sykt mye randomness i Fifa 14 (bommer på ball, roter bort kula, sånne ting) - det gjør at det er flere flaksefaktorer som gjør at det er vanskelig å prestere på et like høyt nivå som i Fifa 13 over tid.

Lenke til kommentar

De er:

Alan - 79 (treeeg)

Er ikke Hulk kjapp synes du?

Laget meg et gresk lag. Kan bli interessant på single matches, spesielt hvis jeg blir matchet opp mot sølvlag. Noen av spillerene ser slett ikke dårlige ut heller.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Kan ikke huske å sett noe L3-alternativ, men mulig det bare var jeg som ikke hadde full oversikt over alt på skjermen. Uansett veldig slitsomt å skulle quit'e hele tida hvis det er mange som begynner å spille med gjest.

Det er L3 (hvis ikke det er R3? Tror det som sagt er L3) som er "List Members"-knappen. Da kommer det opp en oversikt dersom du er usikker. Da slipper dere som ikke liker å møte to spillere (som er sjeldent) å syte så jævlig :p

EDIT: Du kan fortsatte trykke List Members selv om funksjonen med gjestespill ikke er aktiv, så du kan teste det ut neste gang du er ingame ;)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...