G27 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Når Kompany taper en hodeduell mot Messi er noe helt feil... Ironisk nok har Messi vunnet hodedueller mot de beste midtstopperne i hvert eneste Fifa de siste årene, selv om det kanskje skjer ekstra mange ganger i årets utgave. Har alltid irritert meg Først og fremst på H2H jeg personlig har sett det, da jeg kanskje "aldri" har møtt noen som har hatt han på UT. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Dette er Jonathan Biabiany. Han har 62 i heading, og er 1,77m høy. Dette er Leonardo Silva. Han har 84 i heading, og er 1,92m høy. Utifra dette så skulle jo Leonardo Silva slå Biabiany enkelt i en hodeduell. Hvorfor er det ikke slik i spillet? Jeg begynner å bli veldig lei nå, har alltid høye og gode forsvarspillere, men det hjelper jo ingenting! 84 heading blir feil å se på når han har 85 på accuracy og 79 i jumping. Accuracy er ikke spesielt interessant defensivt, selv om det naturligvis er greit å kunne styre headingen til en medspiller. Men han skal uansett vinne duellen om han går opp sammen med Biabiany, selv om det kan avhenge litt av timingen din. 79 jumping er nok på en 1,91 høy spiller. Men sant nok, heading accuracy har jo ikke mye å si i forsvar. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 79 er bra nok, ja, jeg bare stussa på at du sa 84 heading. Lager meg amerikansk lag: http://www.futhead.com/14/squads/7230741/ Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 79 er bra nok, ja, jeg bare stussa på at du sa 84 heading. Lager meg amerikansk lag: http://www.futhead.com/14/squads/7230741/ Hadde bare blitt litt unaturlig å si [blablabla] jumping og [blablabla] strength", og siden han er 1,90 synes jeg 84 er en fair overall med tanke på høyden og tallene på kortet. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Når Kompany taper en hodeduell mot Messi er noe helt feil... Ironisk nok har Messi vunnet hodedueller mot de beste midtstopperne i hvert eneste Fifa de siste årene, selv om det kanskje skjer ekstra mange ganger i årets utgave. Har alltid irritert meg Først og fremst på H2H jeg personlig har sett det, da jeg kanskje "aldri" har møtt noen som har hatt han på UT. Har hendt meg til stadighet at mine midtstoppere som er over 190 høy, taper dueller mot spillere på rundt 170. Helt tragisk og lite sannsynlig. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tidligere i dag opplevde jeg at Landu-Landu slo en keeper i lufta, i en fair duell hvor de gikk opp sammen. Fantastisk. Angående hodedueller spilte jeg nettopp mot en med Maikon Leite (byttet senere inn Neto Berola), som spilte 4231 og derfor bare hadde én spiss å slå innlegg mot. Var fast bestemt på at han før eller senere skulle slå Brooks eller Ream i lufta. Lykke til med det Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hadde det ikke væry kjedelig om alt hadde vært forutsigbart, dere? Som i virkeligheten - det er ikke gitt at spiller A slår spiller B selvom det er en stopperkjempe mot en bakromsspiss... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hadde det ikke væry kjedelig om alt hadde vært forutsigbart, dere? Som i virkeligheten - det er ikke gitt at spiller A slår spiller B selvom det er en stopperkjempe mot en bakromsspiss... OK - når var sist jeg så en 1,69 høy spiller (Defoe) slå John Terry i en hodeduell i virkeligheten? Ja, netopp... aldri. Hvorfor skal det skje i spillet når det ikke skjer i virkeligheten? Det gjør det hele bare urealistisk og dumt. Jeg velger å påstå at en spiller på en 1,70m aldri ville slått John Terry i lufta. Endret 25. februar 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Husker da Deco scora med hodet mot Molde, i duell med det jeg tror var en stopper Endret 25. februar 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Der rykket jeg ned fra 1.divisjon til 6.divisjon med ett 500k lag. På tide å åpne lommeboken igjen! Noen som vet om det kommer ett stort Happy Hour i løpet av de neste ukene...eller om det ikke kommer ett stort happy hour, før team of the season? rykket du ned fra 1. div til 6. div direkte?? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Der rykket jeg ned fra 1.divisjon til 6.divisjon med ett 500k lag. På tide å åpne lommeboken igjen! Noen som vet om det kommer ett stort Happy Hour i løpet av de neste ukene...eller om det ikke kommer ett stort happy hour, før team of the season? rykket du ned fra 1. div til 6. div direkte?? Det er jo ikke mulig...? Han mener sannsynligvis at han rykket ned igjennom divisjonene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tror man skal spille ganske katastrofalt dårlig om EA føler det er på sin plass å sende deg rett ned i 6. div ja haha 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Skal ikke være nødvendig å bruke flere hundretusener på lag i ultimate team for å vinne. I mine tre lag på min beste bruker er de dyreste spillerne henholdsvis Jovetic, Balotelli og Pogba. Jeg er helt overbevist om at disse lagene er bra nok til å vinne 1. div. Det er meg og mine evner det står på. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Brukte et bpl lag til 800k og tapte flere ganger mot folk med lag verdt under 30k så det har ingenting og sei. Det er dine egne evner det handler om!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Brukte et bpl lag til 800k og tapte flere ganger mot folk med lag verdt under 30k så det har ingenting og sei. Det er dine egne evner det handler om!! oscrue10 skrev jo akkurat det samme.... Endret 26. februar 2014 av Tkse 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tror man skal spille ganske katastrofalt dårlig om EA føler det er på sin plass å sende deg rett ned i 6. div ja haha lol Uansett, vant Champions Shield (for en gangs skyld!) med dette. Har kommet til finalen fire ganger tidligere (tror jeg), og tapt finalen hver jævla gang. Nå var det på tide å vinne den hersens cupen, og det greide jeg. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hey! Jeg har to spørsmål: 1) Er det en spesiell måte å slå "polere" på? Med det mener jeg at stopperen har ballen, så tar han et ekstre tilløp og slår ballen med mye luft under den, mot spissen? Noen jeg har møtt har gjort dette, og det ser ikke helt likt ut som en vanlig "firkant"-pasning mot spissen. 2) Er det ingen måter å spille 2 personer sammen online på, i samme stue? Takk Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 1) Hold inne L1 og press trekant for en høy gjennombruddspasning. 2) Når du er i match lobbyen, trykker du på trekant for å koble opp en annen kontroll. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Driver å bygger et brasiliansk lag, men tror jeg stryker hele opplegget. Det er jo helt utrolig at det KUN finnes 4 gull RM spillere!! De er: Danilo Dias - 76 (han har jeg, dårligste vingen jeg har spilt med) Alan - 79 (treeeg) Lucas - 82 (eneste alternativet, men ikke akkurat kjempebillig) Hulk - 84 (for dyr, og venstrebeint. Ikke superrask heller) Endret 27. februar 2014 av Vrinsk Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kelvin på Porto anbefales. Er riktignok sølv og litt dyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå