furiousanimal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg har fokusert på å skaffe meg ett bronselag til å begynne med når spillet kommer ut, men med så dårlige spillere jeg har fått i velkomstpakkene, sitter jeg nå bare igjen med 300. Er da litt fortapt nå for å kunne fullføre laget. Får håpe det kommer noe bra i pakkene man får frem til spillet kommer ut så det er mulighet at jeg kan ha ett lag klart til spillet kommer. Endret 15. september 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Eg lurer på en sak, må alle på laget ha samme style? Og om de ikke har det, går det utover kjemien spillerene imellom? Tror ikke det. Sånn som jeg har forstått det er chemistry styles bare permanente oppgraderinger på spillerne du gir dem til. Dersom de har 10 i chemsitry får de utnyttet bonusen maksimalt, men om de bare har 3, så får de ikke like mye utbytte av bonusen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Ah, makes sense. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan har folk klart å tjene så iherdig mye på trading til nå? burde ikke vært lov.. er det bare dette med å ha mange kontoer eller..? for den måten dropper jeg, bedre å spille fair.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Begynner å se greit ut nå (pluss Milito, Lulic, Guarin, Nainggolan, Benatia) La merke til at det bare er de med sterkest linker som får 10 i kjemi, men det får bare være, 9 får duge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Laget mitt sålangt. U jelly? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Laget mitt sålangt. U jelly? Ja, du har jo Kuba vet at strategien min ikke er helt stueren, men det jevner seg ut når jeg ikke åpner pakker og heller ikke trader overhodet. Noen som vet hvor mye statsene øker med chemistry styles? Gjorde Bonucci til guardian, 10 i kjemi og tre piler opp. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ser at folk som er aktiv på trading, både med og uten AB nå blir utestengt. Synes det er greit at de som har AB blir utestengt, men ikke like bra for de som trader på skikkelig måte. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 AB? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Åje. Ja, bra de tar ting på alvor og luker ut litt rask. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ser ut som de får concole ban og er utestengt fra xbox live og psn for godt:-) Det deles også ut ban for de som selger og kjøper coins. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Flott! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 De som har drøssevis med coins alt har forresten enten kjøpt coins og derfor fått enorm trade profit. Enkelte kjøpt UT kontoer fra andre, brukte disse til å "hacke" web app og generere millioner av coins, for deretter å selge disse for penger. Kontoene de kjøpte har nå fått ban sammen med konsollen de ble opprettet på, men den som faktisk har stått bak selve "hackingen" går fri de da de ikke har brukt sin egen konsoll. Får håpe de slår hardt ned på dette videre også. Enkelt for EA å oppdage slikt i starten, men så snart spillet er ute vil det bli mye vanskeligere å holde oversikten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Ja, de må nesten prøve å få tatt så mange som mulig nå mens det er forholdsvis rolig. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet årsaken til at jeg får beskjed om at jeg mangler security question når jeg åpner web app-en? Jeg har Q & A tilknyttet origin-kontoen, men er det andre steder jeg må legge det til? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Har du vært på kontoen på maskinen din i det siste? Eller har du nettopp laget deg en ny? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har spilt demoen på PS3. Ellers har jeg ikke vært på kontoen siden FIFA 11 (og en times tid i 12) Er dette forbeholdt folk som var aktiv i FUT13? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet årsaken til at jeg får beskjed om at jeg mangler security question når jeg åpner web app-en? Jeg har Q & A tilknyttet origin-kontoen, men er det andre steder jeg må legge det til? Det er en feil, bare prøv igjen senere. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Laget mitt sålangt. U jelly? Kan ikke si at jeg blir så misunnelig når jeg ser på lagkjemien! Men for all del, du har et mye bedre utgangspunkt enn meg. Er det forresten noen som vet om hvordan jeg kan "øke" min lille formue (som er på 200 coins)? Noen spillere jeg kan gjøre et røverkjøp på for så lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå