SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hehe, fikk en del ut av TOTY uken kan man si tjente nesten 200k bare på SIF Lewandowski Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hadde lagd no sånt hvis jeg hadde hatt coinsa dine: http://www.futhead.com/14/squads/5985808/ Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er aldeles ikke noe dårlig forslag det der ! Aguero scorer en del for meg. Men har du testet Bale? kollegaen min mente at han var sykt bra, sterk, rask, driblesterk og meget bra skudd. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har ikke testa Bale på UT, men sikkert bra han, kanskje litt tung å drible med bare? Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ok, han er nok dårligere enn Aguero på dribling, men jeg er sykt dårlig på dribling uansett, så har kanskje ikke så mye betydning for meg? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg liker ikke Bale i FIFA. Han virker litt tung og treg. Litt slik som han er i virkeligheten forsåvidt. Han har bra skudd, men bruker for lang tid på å få opp farta. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Spill med Madrid et par kamper og putt Bale som spiss, så kan du finne ut om du liker han eller ikke Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Kan nok hende han fungerer bedre som spiss ja, der har jeg aldri testet Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ok, det var bra tips! Takk Hva med Messi? er han verdt 1,4 mill? Tenkte litt på Zlatan og, men er jo ett helvete for å lage ett bra lag med høy chem pga alle de dårlige spillerne i frankerike (i alle fall ikke i de posisjonene jeg trenger) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Mange gode spillere i fransk liga, visst du skal ha Zlatan? Hva med noe slikt? http://www.futhead.com/14/squads/5991650/ Har ikke spilt UT på en liten stund nå, så jeg vet ikke om prisene stemmer overens med estimeringen. Angående Messi så tror jeg ikke han er verdt 1.4 mill. Har møtt et par stykker som har hatt han og jeg føler han er såpass liten og det er bare til å komme deg opp i kroppen på han, så vinner du som oftest ballen. (Dette har vel egentlig vært en gjenganger angående Messi, de siste versjonene av FIFA). Endret 30. januar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
petboo Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Messi er ikkje god på dette FIFA, hadde han er. Bare overprized, ei svak pingle for å vera heilt erlig Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Tusen takk for tilbakemeldinger Jeg liker 4-4-2 og Neymar klarer jeg ikke kvitte meg med, men en mulighet er jo sånn som dette : http://www.futhead.com/14/squads/5993720/ Zlatan er rå på dette spillet? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Så bra ut det, kan jo ha IF Diego Alves i mål..så får du 9chem på T.Silva.. Men D.Alves i mål, er dog ikke no å skryte av.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 IF Diego Alves er jo helt latterlig god. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ikke testet han, men det jeg digger med Courtois er at han er så latterlig stor, 199cm og har spilt med han kanskje 10 kamper, er dritfornøyd ! Hvordan er Zlatan, for de som har testet han? Leste noe om at han visstnok var nesten umulig å ta ballen fra, fordi han er så sterk i kroppen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Stemmer. Han er akkurat som Akinfenwa, eneste forskjellen er at Zlatan er enda raskere og mye mye mer teknisk. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Sweet ! Virker veldig spennende da! I tillegg er han jo 1.95 høy elns, så antar at han faktisk er god på hodet, selv om heading-stats er dårlig. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 In-game stats er nok bedre enn hva kortet sier. Det faktum at han er nærmere 2 meter gjør han bare enda sykere. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Mhm, det jeg tenkte. Lurer på om jeg ikke skal gå for han altså. han ser veldig rå ut ! Takk for tips! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilken spiss-rating en CM ville fått? IAmFrench på futhead oppgir jo alltid rating for ulike posisjoner på informs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå