NyttVisningsnavn Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Greit heldig ja. Var litt redd for å bruke 100,000 å ende opp med bare drittspillere, men med så mange spillere og alle sjeldne satset jeg på at jeg måtte få noe. Fikk også IF Johnson i samme pakke. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hater virkelig dette spillet noen ganger (les: veldig ofte), sånt dreper all spilleglede. Søppelspill. Jeg skjønner ikke...? Kom deg litt over midtstreken, skyt, celebrate. Keeper var riktig plassert. Jeg hadde tatt den med 1,5 i promille og sola i øynene. Jeg skjønner... er alt for mange sinnsyke langskudd som går inn. Skudd som ikke hadde gått inn i virkeligheten. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 jeg åpnet 100 pakker ish og fikk Aguero, yay \o/ Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Noen som vet om jeg kan overføre coins i mellom flere kontoer? slik at f.eks kan ha en tradingkonto ? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du kan vel legge ut dårlige kort med høy pris, også kjøpe de med den andre kontoen. Du vil riktignok miste 5% for hver handel. Hvorfor kan du ikke trade fra den samme kontoen som du spiller med? Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja, det går ja, men må være andre veien, slik at jeg får kjøpt de spillerne jeg vil til laget jeg faktisk spiller med. Grunnen er at jeg ikke være logget inn på webappen samtidig som jeg spiller, dvs (ikke trade 24/7). I tillegg fyller den opp unassigned pile så når jeg logger meg på spillet må jeg discarde eller putte i tradepile før jeg kan spille. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel.. Spilte nettopp en kamp mot et lag med 80 i kjemi og to bronse spillere på hver back og en average fart på sikkert 60 i hele laget. Jeg hadde 30 skudd på mål, han hadde 3 skudd. Jeg tapte 3-1.... Hater dette spillet noen ganger. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel.. Spilte nettopp en kamp mot et lag med 80 i kjemi og to bronse spillere på hver back og en average fart på sikkert 60 i hele laget. Jeg hadde 30 skudd på mål, han hadde 3 skudd. Jeg tapte 3-1.... Hater dette spillet noen ganger. Seriøst? Mener du det? 30 skudd? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Skuddtrening? 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel..Spilte nettopp en kamp mot et lag med 80 i kjemi og to bronse spillere på hver back og en average fart på sikkert 60 i hele laget. Jeg hadde 30 skudd på mål, han hadde 3 skudd.Jeg tapte 3-1.... Hater dette spillet noen ganger. Seriøst? Mener du det? 30 skudd? 28 på mål for å være helt korrekt. Kan også nevne at det ble 3 stolpetreff.. Har ikke så mye med skuddtrening å gjøre. Heller en Victor Valdes som er så til de grader OP! Endret 19. januar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Da blei det TOTY Lahm! Gleder meg til å teste han imorgen Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Da blei det TOTY Lahm! Gleder meg til å teste han imorgen Fikk du han i pakke? Hvor mange måtte til isåfall? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Da blei det TOTY Lahm! Gleder meg til å teste han imorgen Fikk du han i pakke? Hvor mange måtte til isåfall? Jeg kjøpte en 100k pakke, men beste jeg fikk i den var Balotelli. Helt håpløst!Kjøpte Lahm for 400k. Måtte selge IF Lewandowski, men fikk 430 for han og kjøpte han for 215. Så nå skal jeg spare coins og håpe på at Lewa kommer i ny IF Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Kjøpte selv en 100k pakke. Ikke noe særlig, beste var vel Isco, Di Maria og Hulk. Tapte ca 50k der.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja jeg tapte vel ca 70k tenker jeg. Tragisk! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Men kan også nevne at jeg på onsdag/torsdag fikk SIF Matuidi og SIF Berardi (?). Fortjeneste på nærmere 500k Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Da blei det TOTY Lahm! Gleder meg til å teste han imorgen Fikk du han i pakke? Hvor mange måtte til isåfall? Jeg kjøpte en 100k pakke, men beste jeg fikk i den var Balotelli. Helt håpløst!Kjøpte Lahm for 400k. Måtte selge IF Lewandowski, men fikk 430 for han og kjøpte han for 215. Så nå skal jeg spare coins og håpe på at Lewa kommer i ny IF Du kan få kjøpe min Lewa SIF, 88 850ish k Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Håper TOTY kortene øker litt nå etter TOTY er ferdig, er jo helt latterlig at Thiago Silva bare koster 600k i TOTY utgave. Er det sannsynlig at de øker litt nå etter en ukes tid eller noe? Vil gjerne selge min, men vil i allefall ha tilbake til 800k jeg ga for han. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Kjøpte SIF Matuidi for 55k igår. Noen som tror han vil stige etter noen uker? Første IF hans gikk jo for 100-200k for ca.en måned siden. Endret 20. januar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå