JokerN_ Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Lurer på å kjøpe meg dette kortet : http://www.futhead.com/14/players/12540/robert-lewandowski/Har han i 87, altså første InForm kortet. Meget fornøyd! Bedre på hode enn jeg trodde, så positivt overrasket Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Så mao burde han være verdt pengene i SIF, han har 99 i finishing !! jeg elsker Reus og skal prøve å selge TOTY Silva kortet mitt, for å finansiere IF Reus sammen med SIF Lew! det tror jeg hadde vært hot ! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hehe vel, det som er artig er at det er som regel de som har slike spillere som er dårligst. Har møtt folk med Messi, Neymar osv og vunnet lett som bare det. Det er ofte drittunger som bare kjøper gullpakker på kortet til pappa, og suger balle. Ja det er akkurat det. Har en oppfatning at det ofte er best å være dårligst. Har tapt så mange kamper der folk spammer innlegg og høye baller at det er helt utrolig. Eg bygger UT etter spillere eg liker, folk flest bygger rundt en ting og det er pace. Spilt bare med MLS lag så langt. Trege stoppere = motorvei for høye baller. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg prøver å lære meg masse driblinger, for det syntes jeg er moro. Se denne sjuke videoen : Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Body feint er jo helt sykt effektiv om man gjør det rett ! Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg ser noen snakker om en "freezeglitch" nå ble jeg akkurat disconnected i avgjørende kamp om opprykk hvor det er 1-1 og jeg har meget gode sjanser til å vinne. Kan det være motstanderen som dro den glitchen på meg? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg ser noen snakker om en "freezeglitch" nå ble jeg akkurat disconnected i avgjørende kamp om opprykk hvor det er 1-1 og jeg har meget gode sjanser til å vinne. Kan det være motstanderen som dro den glitchen på meg? Hadde ikke blitt overrasket, er alltid måter å glitche på. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Garantert mye slikt ute å går ja! Ungdommen nå til dags Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hva for en glitch er dette da? Hva skjer? Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 jeg har forstått det sånn at man da kan jukse seg til seier, pga disconnect eller noe. Derfor jeg egentlig lurte selv, for det er irriterende og det ville forklare noen ting. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis teorien om "handicapping" er sann så er et billig Premier League lag ala dette mer farlig enn en svindyr BBVA-tropp... Problemet er at med Premier League-laget med Benteke og Remy har man valget mellom å cross-abuse eller å pace-abuse... Og begge deler er like vanskelig å forsvare seg mot. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvis teorien om "handicapping" er sann så er et billig Premier League lag ala dette mer farlig enn en svindyr BBVA-tropp... Problemet er at med Premier League-laget med Benteke og Remy har man valget mellom å cross-abuse eller å pace-abuse... Og begge deler er like vanskelig å forsvare seg mot. I FUT11 hadde jeg dette laget, men jeg ble grusa helt rått av billige lag. Spilte masse med billige lag også, da vant jeg ofte ganske bra. Det var rett og slett ikke noe gøy å spille med laget på bildet. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Åpnet meg en 100k pakke og det beste jeg fikk var Dí María... Fikk også If Barry i en 7.5k pakke etter jeg hadde kjøpt 100k pakken. Noen som har noen metoder/teknikker som dere føler virker når dere kjøper pakker? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hater virkelig dette spillet noen ganger (les: veldig ofte), sånt dreper all spilleglede. Søppelspill. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hater virkelig dette spillet noen ganger (les: veldig ofte), sånt dreper all spilleglede. Søppelspill. Jeg skjønner ikke...? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Hater virkelig dette spillet noen ganger (les: veldig ofte), sånt dreper all spilleglede. Søppelspill. Jeg skjønner ikke...? Kom deg litt over midtstreken, skyt, celebrate. Keeper var riktig plassert. Jeg hadde tatt den med 1,5 i promille og sola i øynene. Endret 19. januar 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Lenge siden jeg har vært innom denne tråden nå. Har spart en stund til SIF Pedro til bbva-laget mitt. I natt kjøpte jeg en 100,000k-pakke, fikk en blå Ronaldo, nå sparer jeg ikke lenger til Pedro. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Glennandre: Lucky B ! jeg fikk Aguero, ikke helt det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå