Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet noen hvordan det er med Ultimate Edition i år, hvis man får 1 pakke hver uke i 24 uker, vil man kunne få de 8-14 første på PS3 og de resterende på PS4?

 

edit: kom på at man bare kan logge inn på web-appen hver uke å så overføre hvis man får noen gode spillere.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Endelig fungerer det :D men hvorfor får jeg ingen coins når jeg quick seller spillerne mine? Er det noe nytt eller er det noe som ikke er fikset bare, noen som vet? Får hverken om jeg quick seller bronze, sølv eller gull spillere, derfor har jeg bare latt vær å selge noen enda.

 

Noen av spillerne mine står det untradeable, hvorfor det?

Endret av takenboy9
Lenke til kommentar

Litt irriterende, for da er det for meg helt umulig å begynne å "trade". Isteden sitter jeg igjen med spillere som for meg er ubrukelige. Kunne tenkt meg å selge det jeg har og lage et Tippeligalag, slik at jeg har noe å starte med når jeg skaffer meg spillet, men dessverre har EA stukket kjepper i hjulene.

 

Overføre coins fra en konto til en annen går vel ikke an uansett? Dessuten må man ha tenkt veldig langsiktig, det nytter ikke å oprette ørten kontoer og gå inn på webappen for å selge, i såfall må kontoen ha vært lagd før 1. august. Og jeg tror ikke at folk flest tenker "om to måneder kommer spillet ut, jeg får vel lage ørten kontoer slik at jeg kan jukse til meg coins om en måned."

 

Virker jo ikke veldig idiotsikkert da mange andre på tross av denne regelen har skaffet seg massevis med coins.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...