IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Vel, nå er mine to kontoer "venner" men fikk ikke lov å trade offer heller. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Tror begge må spille starte spillet på konsollen først. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Jeje, er nå ikke mange dagene før eg kan sette tennene i spillet. Så får bare vente. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Vet noen hvordan det er med Ultimate Edition i år, hvis man får 1 pakke hver uke i 24 uker, vil man kunne få de 8-14 første på PS3 og de resterende på PS4? edit: kom på at man bare kan logge inn på web-appen hver uke å så overføre hvis man får noen gode spillere. Endret 14. september 2013 av baguett Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Kommer meg ikke inn på webappen nå, så regner med at problemer løser seg til i morra (teknisk sett i dag.) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Webappen er stengt til 03, https://www.facebook.com/FIFAUltimateTeam/posts/10151874414144759 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Fortsatt problemer her.. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Endelig fungerer det men hvorfor får jeg ingen coins når jeg quick seller spillerne mine? Er det noe nytt eller er det noe som ikke er fikset bare, noen som vet? Får hverken om jeg quick seller bronze, sølv eller gull spillere, derfor har jeg bare latt vær å selge noen enda. Noen av spillerne mine står det untradeable, hvorfor det? Endret 15. september 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Fordi du får ikke gjort det med spillere som du fikk i velkomstpakkene. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Fordi du får ikke gjort det med spillere som du fikk i velkomstpakkene. aah så det er ikke mulig å selge de spillerne altså, men den er grei. Takker for svar :-) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Ikke enda vertfall. Det bli sikkert det når spillet kommer, men grunnen til at det ikke går nå er sikkert fordi EA ikke vil at folk skal ha 140 ulike kontoer, selge unna alt de får og overføre alle coinsa til en konto som da blir smellrik. On a side note: Endret 15. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 2 millioner coins etter et par dager... suspicious! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Helt latterlig. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Litt irriterende, for da er det for meg helt umulig å begynne å "trade". Isteden sitter jeg igjen med spillere som for meg er ubrukelige. Kunne tenkt meg å selge det jeg har og lage et Tippeligalag, slik at jeg har noe å starte med når jeg skaffer meg spillet, men dessverre har EA stukket kjepper i hjulene. Overføre coins fra en konto til en annen går vel ikke an uansett? Dessuten må man ha tenkt veldig langsiktig, det nytter ikke å oprette ørten kontoer og gå inn på webappen for å selge, i såfall må kontoen ha vært lagd før 1. august. Og jeg tror ikke at folk flest tenker "om to måneder kommer spillet ut, jeg får vel lage ørten kontoer slik at jeg kan jukse til meg coins om en måned." Virker jo ikke veldig idiotsikkert da mange andre på tross av denne regelen har skaffet seg massevis med coins. Endret 15. september 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som har begynt å få noe coins? Har ikke tjent inn noe egentlig. Har sittet leenge med webappen, men ingen kjøper spillerne jeg legger for salg, så bli aldri noe fortjeneste. Har vel en verdi av 8000 til sammen. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har vel verdier for ca. 20 000. Sliter veldig med å tjene penger jeg også. De pengene jeg har tjent kommer stort sett fra spillerne jeg fikk i gratispakkene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Under 3000 her. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hadde tenkt å invistere i Medel når han gikk for 8000, men ingen kjøpte spillerne mine, og nå går han selvfølgelig for rundt 15000. Kjedelig. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hva er deres tanker rundt Chemistry Styles? Lurer på om jeg skal hamstre inn noen "Hunter"-kort, som går for rundt 2500 nå. Med 3 opp i Fart og Skudd tror jeg at den kan bli populær. Tanker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Eg lurer på en sak, må alle på laget ha samme style? Og om de ikke har det, går det utover kjemien spillerene imellom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå