Tkse Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en lei tendens av å slippe inn mål, rett etter at jeg selv har scoret. Motstanderen bare spaserer igjennom hele laget mitt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Fy faen så lei jeg er av returmål... Kanskje det som er mest OP av alt på årets FIFA. Skyt fra litt skrå vinkel, få keeper til å gi retur ut til siden og sett den i tilnærmet åpent mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ikke nok med det, men ballen havner 10 av 10 ganger i beina til motspiller. Er noe som skurrer der. Bare se på returene som gis av og til, merkelig hvordan de havner dit de havner. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Og det faktum at UT skal være så utrolig annerledes enn f.eks Season irriterer meg noe så forjævlig mye... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en lei tendens av å slippe inn mål, rett etter at jeg selv har scoret. Motstanderen bare spaserer igjennom hele laget mitt. Samme problemet her.... Kan ta hundre taklinger og bomme på alle sammen... Forferdelig frustrerende. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Det som også er så kjipt er at det ikke går an å ha noen annen spillestil enn å måke ballen fremover og håpe på det beste, for hvis du prøver å spille "posession style" så ender det med at motstanderen sin spiss bryter pasningen inne på min egen halvdel også er han alene med keeper. Når jeg først skaffet meg FIFA 14 og begynte å spille, så ysnes jeg det var så kjedelig fordi jeg skjøt, keeperen til min mostander ga retur, og så hadde jeg åpent mål. Ble nesten litt deppet av å score. Pasninger går jo med en fart på to kilometer i timen... En annen ting jeg også har lagt merke til er at på dette spillet forekommer offside bortimot hele tiden. Sinnsykt frustrerende, fordi det sakker ned spillet så jævlig... Endret 2. januar 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det som også er så kjipt er at det ikke går an å ha noen annen spillestil enn å måke ballen fremover og håpe på det beste, for hvis du prøver å spille "posession style" så ender det med at motstanderen sin spiss bryter pasningen inne på min egen halvdel også er han alene med keeper. Når jeg først skaffet meg FIFA 14 og begynte å spille, så ysnes jeg det var så kjedelig fordi jeg skjøt, keeperen til min mostander ga retur, og så hadde jeg åpent mål. Ble nesten litt deppet av å score. Pasninger går jo med en fart på to kilometer i timen... En annen ting jeg også har lagt merke til er at på dette spillet forekommer offside bortimot hele tiden. Sinnsykt frustrerende, fordi det sakker ned spillet så jævlig... Ps3/ps4? Eller x-boksen/pc? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ps3/ps4? Eller x-boksen/pc? Jeg spiller på PS3. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Forbedret Serie A-laget mitt nå... Av en eller annen grunn for jeg rett og slett ikke til å spille bra med 4-3-3... så jeg endret til 3-5-2, solgte backene og kjøpte en ny midtstopper. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=guypCK3TnKHOG:ps3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Om du lar motstanderen sin spiss bryte ballen på din banehalvdel så er det ikke spillet som er problemet, da er det bare du som ikke aner hvordan man spiller posession. Jeg er enig i at det ikke er helt optimalt å spille sånn hele tiden, men herregud - tenk om det hadde vært lett da? Lede 1-0 så holde ballen i laget den resterende tiden? HerrefaensGUD jeg hadde klikket om det hadde vært sånn. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Om du lar motstanderen sin spiss bryte ballen på din banehalvdel så er det ikke spillet som er problemet, da er det bare du som ikke aner hvordan man spiller posession. Jeg er enig i at det ikke er helt optimalt å spille sånn hele tiden, men herregud - tenk om det hadde vært lett da? Lede 1-0 så holde ballen i laget den resterende tiden? HerrefaensGUD jeg hadde klikket om det hadde vært sånn. Ja, det har du rett i, men fortell meg gjerne hvordan man spiller posession, du kan jo prøve å slå ti pasninger uten at noen blir brutt... Er jammen ikke min feil at pasninger går kjempesakte selv om jeg har brukt fire "bars" med kraft i pasningen... Endret 3. januar 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Folk blir aldri fornøyd uansett, eg spiller litt seasons på FUT og storkoser meg over alle kidza med råe spillere som ikke kan en dritt om hvordan en skal spille. Aldri kost meg mer med å slå de som tror det er nok å stikke Doumbia på topp og pælme lange baller. Keep em' coming. EDIT: Og ser ikke problemene med å sette sammen noen pasninger, ja det er vanskeligere enn før men langt fra noen umulighet. Endret 3. januar 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Sant det, men EA burde fokusere mer på KISS. Endret 3. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Sant det, men EA burde fokusere mer på KISS. Beklager om jeg høres litt treg ut, men hva er "Kiss"? Folk blir aldri fornøyd uansett, eg spiller litt seasons på FUT og storkoser meg over alle kidza med råe spillere som ikke kan en dritt om hvordan en skal spille. Aldri kost meg mer med å slå de som tror det er nok å stikke Doumbia på topp og pælme lange baller. Keep em' coming. EDIT: Og ser ikke problemene med å sette sammen noen pasninger, ja det er vanskeligere enn før men langt fra noen umulighet. Ja, selv om dette spillet også har sine mangler, så skal jeg ikke syte, spillet er fortsatt 10 ganger bedre enn FUT13. Fortsatt er jeg villig til å påstå at Santana og David Luiz i forsvar er den beste oppskriften mot lange baller, jeg har kanskje nevnt det tidligere men Mertesacker og Terry i forsvar går bare ikke; tro meg. Endret 3. januar 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 gjøre det enkelt. Står for "keep it simple stupid". Det er ikke det EA gjør når de prioriterer 100 nye fancy navn, og funskjoner som at spillet ikke kan settes igang om det er en ball på banen og at det er ballgutter der osv. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 gjøre det enkelt. Står for "keep it simple stupid". Det er ikke det EA gjør når de prioriterer 100 nye fancy navn, og funskjoner som at spillet ikke kan settes igang om det er en ball på banen og at det er ballgutter der osv. Det er jeg enig med deg i, det er noe av det samme når EA programmerer spillet slik at det blir offside 10 ganger i løpet av en kamp på tolv minutter. Greit nok at det blir offside mange ganger i virkeligheten også, men det gir fifa-spillerne ingenting så jeg skjønner ikke poenget... Har sett FIFA-gameplay på nextgen, og en tanke som har slått meg er hvorfor i himmelens navn har EA lagd det slik at man ser stadionet utenfra og ser biler kjøre på gaten ved siden av, istedenfor å lage gameplayet og spillet bedre i seg selv når det er så mange ting som irriterer brukere? Glad jeg er på PS3, på Xbox 360 så fryser jo spillet hele tiden osv... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Selv spiller jeg på PS4. Spillet er bedre der, men de har langt fra tatt steg som samtlige andre spill har gjort. (BF4, AC: IV blant annet) Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nå har jeg skaffet meg IF Mertesacker, slik at forsvaret mitt er Cole-Vertonghen-Mertesacker-Richards, jeg tror jeg kommer til å begynne å grine hvis IF Mertesacker taper en duell med Defoe eller noe... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Fyfaen.... grr.... spiller mot en idiot på UT, skyter, skyter og skyter og får til slutt ett mål. Men såklart scorer han i det 81' og i det 90' minutt slik at jeg taper når det er 10-4 i min favør i skudd på mål. Dette spillet.... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Helt utrolig at det går ann å vinne 4-2 men fortsatt være fly forbanna over alt det idiotiske som skjer utpå banen der. De har virkelig klart å få til noen katastrofale feil i FIFA 14. Man kan sitte å spamme L1 30 sekunder i strekk, mens ballen er nærmest spilleren du prøver å velge, uten at man får lov til å bytte spiller. Det blir for dumt! Fikk spilt 3 kamper før jeg må ha en ny pause på minimum en mnd da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå