Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn greier jeg simpelten ikke å vinne kamper med mitt BPL-lag... Har brukt 4-5-1 til nå, men nå endrer jeg til 4-4-2 og har Benteke og Rémy som spisser.

EDIT: Greier så vidt å holde meg i div 7 jo... hvordan har det seg at jeg voldtar andre bronselag med mitt Korea-lag, men jeg bare taper med mitt BPL-lag?

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Soldado er hundedritt. Anelka er faktisk bedre.

Enrique er heller ikke noe god etter min mening.

Husker at noen anbefalte Vertonghen for noen uker siden, og det er sant, han er faktisk veldig god :D

Det som irriterer meg er at for mange bullshitmål i kampene... minst et bullshitmål hver kamp (cornermål, høye baller osv), så det er jo bare tilfeldighetene som avgjør hvem som vinner.

Chemistry har heller ikke en dritt å si, tapte nettopp 2-1 til en eller annen fyr med 80 overall i starelleveren og 58 chemistry... Mertesacker på corner og Giroud som river forsvaret mitt fra hverandre. 2-1. Han hadde Coentrao utvist, men hadde det en dritt å si? Nei. Typisk.

Det er tilfeldigheter og ikke "skillz" som avgjør hvem som vinner. Og av en eller annen grunn bare taper og taper jeg, selv om jeg som sagt vinner med bronselaget mitt.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Noen som får spilt Seasons på FUT på PS4? Fikk spillt 1 kamp på torsdag eller fredag, og etter det får jeg feilmelding om at seasons er unavailable. :(

Hvis jeg velger Online Seasons, så krasjer spillet til PS menyen med en feilkode. Woopdedoo.

Digital versjon

Endret av Claes
Lenke til kommentar

Har denne efaringen kamp å kamp... jeg går opp i ledelsen med flere enn et mål, og deretter så reduserer motstanderen min til 2-1. Deretter går alt mot meg, helt til han utligner med et møkkamål (ofte et langskudd) som Stekelenburg ville reddet når som helst, men så klart, så redder han ikke DENNE JÆVLA GANGEN.

Og en annen ting: Det irriterer at dommeren blåser i fløyta når man er i angrep på at avgjørende tidspunkt.

Det er plagsomme ting som har blitt tatt vekk fra FIFA 14 som fantes i FIFA 13, men det har blitt lagt til så mange "hemma" ting at jeg vet ikke om framskrittet var noe særlig stort.

___________________________________________________________________________________

Gikk opp i 3-0 ledelse her i stad, alle tre headinger, en fra Diakité, og to fra Benteke (som er birilliant på dette spillet, både med føttene og hodet.)

Lenke til kommentar

Forkastet hele laget mitt og har gjort det som skal til for å vinne i FIFA 14, nemlig å bygge et lag rundt hodesterke spillere.

Dette er nok en god ide siden headinger er så utrolig enkelt i år. Men det som er dumt er at samtlige spillere er like god. Om han er 140 eller 190 vinner man nesten samtlige dueller i feltet. Når EA ikke evner å fikse dette heller blir det en lekegrind for dittunger som ikke kan spille Fifa
Lenke til kommentar

Dette er nok en god ide siden headinger er så utrolig enkelt i år. Men det som er dumt er at samtlige spillere er like god. Om han er 140 eller 190 vinner man nesten samtlige dueller i feltet. Når EA ikke evner å fikse dette heller blir det en lekegrind for dittunger som ikke kan spille Fifa

Ikke enig der, merker stor forskjell på hvor gode de er på hode. Det går dog på mer enn bare heading statsen. Styrke og høyde spiller også en rolle.
Lenke til kommentar

Enig, jeg merker forskjell på headingene til Rémy og headingene til Benteke. Benteke sine er mye bedre. Dessuten vinner lange spillere alle dueller omtrent.

Det som faktisk har noe å si på HVORDAN de header (hvor hardt, hvor presist osv) er Heading Accuracy. Det er altså den som forteller noe om hvor bra headingen blir DERSOM de vinner hodeduellen. Det andre elementet, nemlig å faktisk VINNE duellen, er høyde og/eller jumping. Her er det viktigste elementet uten tvil høyde.

Dermed lønner det seg egentlig å ha en høy spiller med bra heading accuracy, det vil generere helt sinnsykt mye mål.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Ja? EA sa at fart skulle bety mindre i dette spillet. Heldigvis er det slik denne gangen at du ikke kan velge deg en kjapp spiller og spurte forbi alt.

Forestill deg følgende:

Du har en kamp igjen. Du trenger en seier for å vinne divisjon en. Du spurter opp vingen med Remy, mens du satser på å sende et innlegg opp i boksen. Og så tar Vidic deg igjen. Tenk deg hvis dette forhindrer deg i å vinne divisjon 1.

Ikke fortell meg at du ikke hadde blitt dritsur.

Lenke til kommentar

Dette er mitt inntrykk av FUT, år etter år etter år så har pace en viktig rolle. i fjor var pace sinnsykt. man kunne ikke ha en midtstopper som var mindre enn 75 i pace. i år har det forbedret seg, bare se på piqe som har litt over 60 og han går for, tja, drøyt 6000. men det jeg mener at pace har en viktig rolle er at selve FUT har så sinnsykt høy spillhastighet, det går så fort at man rekker ikke å vende seg engang. derfor har jeg holdt meg til sesonger i år også, FUT på 2012 er vell favoritt FUT versjonen min enda. men jeg synes at sesonger i år er fantastisk, du rekker faktisk å ta noen finter her og der og faktisk ta det litt rolig uten at konsentrasjonen din er på topp. de som sier at jeg ikke har spilt nok så har jeg tjent inn 750000 i kampinntjening så har spilt et par hundre kamper. en annen ting jeg er litt ufornøyd med som egentlig ikke er så rart er at sølvspillere (hvis du ser bort i fra jobson, kelvin og resten av de insane sjuke sølvspillerne) er ubruklige mot gull lag. jeg vant gull cupen i fjor med en ganske patetisk sølvlag fra norge i fjor som jeg ikke hadde sjangs til i år. men jeg har vunnet 1 div. 5-6 ganger og vunnet alle cupene som har kommet og spiller vell bare fut nå når det kommer nye turneringer. hva synes dere om FUT i år? tilbake meldinger og uenigheter er også velkommene :)

Endret av Superbia
Lenke til kommentar

FUT i år er bedre enn i fjor hvertfall. Jeg startet FUT veldig sent på Fifa 13, og mekket meg det billigste decent gull-laget jeg kunne få (russisk ofc), så spillte jeg opp til 1. div med et russisk og et kinesisk lag. Så fikk jeg råd til enda et russisk lag, og vant 1. div på 3/3 forsøk å ble lei. I år er det hvertfall vanskeligere å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...