Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Er det noen virkelig gode, offensive sølvspillere i år? Noen som kan minne om Maikon Leite, N'Gog eller El Shaarawy fra Fifa 12? Jeg tenker ikke på cardstats, men rett og slett hvordan de føles in game. Skuddene til de tre nevnte var bedre enn de aller fleste andre sølvspillere på Fifa 12, med noen få unntak selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen andre en meg som har dette probleme? Når jeg er ferdig med å spilt kamp online detter jeg ut. Har spillt 5-6 kamper nå. Har vunnet alle, men når kampen er ferdig å jeg skal få opp kampresultatene detter jeg ut av FUT. Er så kjedelig. Blir trekt 1 på kontrakter, jeg får tap å ingen penger :grumpy:

Kan ikke annet enn å si velkommen i klubben, desverre.

Lenke til kommentar

Kan ikke annet enn å si velkommen i klubben, desverre.

 

Hvilken konsoll spiller dere på?

 

___________________________________________

 

Jeg har laget en liste over spillere som er å anbefale:

 

GK: Maarten Stekelenburg med Cat chemistry style, han suger uten. Redder det meste.

CB: Laurent Koscielny, kjapp, god i taklinger, og god på headinger både i forsvar og på cornere.

CB: Sylvain Distin: Kjapp og god i taklinger.

LM: Adel Taarabt: Kjempegod ballkontroll, som igjen gjør at han er god å drible med.

CM: Scott Parker. Gode pasninger, og god defensivt.

ST: Nicolas Anelka. Kjempegod ballkontroll, og gode avslutninger. Ikke den raskeste, men fortsatt god.

ST: A. Koné: Kjapp, og gode avslutninger. Ikke like god hodestyrke. På rett sted til rett tid.

 

Disse spillerene er ikke å anbefale:

 

GK: Brad Friedel: Redder jo ikke en dritt. Den jævligste keeperen jeg noen gang har brukt.

RB: Mathieu Debuchy. 78 pace, men fortsatt treig som ***'. Skuffende greier.

Lenke til kommentar

Hvem er det mest/minst fornøyd med?

Mest fornøyd med IF Lewandowski og Robben, så de forsvarer igrunn sine høye priser. Lewa var mye bedre på hode enn det ser ut til på statsene. Han har kontrollerte og harde headinger.

Må også nevne IF Alaba. Første forsvar spiller jeg virkelig merker er god. Sterk og rask, og veldige gode pasninger.

 

Minst fornøyd er jeg nok med Kroos og Dante. Sikkert litt pga forventninger utifra stats, men Dante kløner det ofte til i forsvar og headingene hans treffer sjelden. Kroos er treg og skyter ikke så bra som man skulle tro med 83 i shooting.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Minst fornøyd er jeg nok med Kroos og Dante. Sikkert litt pga forventninger utifra stats, men Dante kløner det ofte til i forsvar og headingene hans treffer sjelden. Kroos er treg og skyter ikke så bra som man skulle tro med 83 i shooting.

Haha, her ser man forskjeller. For meg er Dante HANDS-DOWN den beste CB-en jeg har brukt i spillet. Vinner absolutt ALT i feltet og har vel knapt notert seg for en feil for meg noen gang.

 

Kroos er SJEFEN, beste CM-en jeg har spilt med i år, imo mye bedre skudd enn statsene tilsier, snitter over ett målpoeng per kamp for meg (assist eller scoring).

Lenke til kommentar

 

Var et spar på at Dante var den beste stopperen, men kan jo hende at Chiellini er dårlig på spillet eller at han ikke har prøvd Chiellini.

Etter å ha testet samtlige stoppere i PL, Bundesliga, La Liga, Ligue 1, så er jeg absolutt mest fornøyd med Alaba. IF Alaba vel og merke, men alikevel veldig forskjell fra f.eks Kompany som koster det samme som IF Alaba.

Lenke til kommentar

Har fått ordnet meg ett Bundesliga team:

 

z24o.jpg

 

Kult lag, nesten identisk med mitt Bundesliga lag. Tenker Robben og IF Lewa blir mine neste kjøp, akkurat nå bruker jeg Kuba på RM. Hvis du ikke er helt fornøyd med Kroos kan jeg anbefale Gundogan på CAM. Veldig god både offensivt og defensivt. Enig i at IF Alaba er helt rå, veldig fornøyd med Piszczeck også. Nå som han er tilbake etter å ha vært skadet en stund går det an å håpe på en IF der også etterhvert :)

 

Brukte også Adler en stund, men byttet han ut med Neuer for å få litt bedre igangsettinger.

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...