G27 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg vil tro at veldig mange kommer til å åpne pakker, og kan tenke meg at en del spillere synker i pris, jo. Det vil jo bli veldig mange av enkelte spillere på markedet da. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Legends i seg selv vil nok ikke gjøre noe med prisene nei. Vil anta at det blir et fall i prisene. Folk vil kjøpe flere pakker og man vil selge unna for å få råd til legends. Blir vel litt som med TOTY/TOTS, selv om disse lagene bare er ute i en begrenset periode. Kanskje ikke et like stort prisfall med legends. Hvorfor mener du at dette ikke vil påvirke prisnivået? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg tror prisene vil være så høye at det omtrent bare er folk som kjøper coins ulovlig nesten (satt på spissen) som har råd til disse i starten. Men blir sikkert mye kjøp av fullpakker, som sikkert vil dra ned markedet noe ja. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Takk for svar, gutter! Tror dere prisene vil påvirke IF kort? Har siklet lenge etter IF Aguero og hadde håpet på at det skulle synke da SIF kom, men neida! Prisen har steget(!) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Takk for svar, gutter! Tror dere prisene vil påvirke IF kort? Har siklet lenge etter IF Aguero og hadde håpet på at det skulle synke da SIF kom, men neida! Prisen har steget(!) Tror ikke det, men hva med når folka bytter over til PS4, blir spillerne på PS3 billigere? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Trodde man fikk med seg alt av spillere og coins til neste konsoll. Gamle IF-kort sank i pris ved TOTS, men dette er det veldig vanskelig å tro noe om. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Jaddaaaaa..... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror ikke det, men hva med når folka bytter over til PS4, blir spillerne på PS3 billigere?Etter hva jeg har hørt så er det delt marked med de nåværende konsollene og next gen. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Har det mye å si hvorvidt en får solgt en spiller om han har en kjemistil som ikke passer for posisjonen han spiller i. Er det vanskeligere å få solgt en spiller for en god pris om en forsvarspiller har hunter som kjemistil og lignende? Jeg regner egentlig med det, tenkte bare å høre her Endret 21. november 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har det mye å si hvorvidt en får solgt en spiller om han har en kjemistil som ikke passer for posisjonen han spiller i. Er det vanskeligere å få solgt en spiller for en god pris om en forsvarspiller har hunter som kjemistil og lignende? Jeg regner egentlig med det, tenkte bare å høre her Spørs litt hvor dyr spiller det er snakk om. På dyre spillere er ikke folk like nøye på slike ting, da de kan ordne det selv etterpå. Men på billige spillere er nok dette mere viktig. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hunter på en forsvarer gjør ham nok uansett mer verdt enn om han var basic. I hvert fall hvis det ikke er en spiller med mye pace fra før. Selv tar jeg heller Ogbonna basic enn med hunter. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har det kommet noe mere konkret info om Legends egentlig? Det kommer vel imorgen. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har det kommet noe mere konkret info om Legends egentlig? Det kommer vel imorgen.Jeg tror Legends er ute på xbox. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Legends er ute. For et opplegg... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvorfor er det kun på Xbox egentlig? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har du fått han i pakke? :O Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvorfor er det kun på Xbox egentlig? Fordi EA er kjøpt og betalt av Microsoft. Man ser flere steder at det er Xbox som skal markedsføres, f.eks. på pro clubs. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har du fått han i pakke? :O Nei er du gal Kikket på listen over legends bare. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fut-legends-ratings Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Nei er du gal Kikket på listen over legends bare. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fut-legends-ratings Off lykke til med å komme fordi Maldini og Desailly.. Endret 21. november 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå