Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Du burde isåfall få inn en mer seriøs stopper enn Alex, som bare har nasjonslinker :p Flere brasilianere å ta av i forskjellige prisklasser.

Lukaku får bare 6 i kjemi. Du trenger enten en Chelsea-spiss eller en tysker/brasilianer fra BPL.

Ville også oppgradert på venstrebacken.

Alex kan jeg bytte ut, da setter jeg heller han på benken :p

Fabio har jeg på grunn av hans M/M workrates, som ikke gjør at han leker ving hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har knust 22 Playstation 3-kontrollere, burde jeg la være å kjøpe spillet?

Ingenting irriterer meg mer enn scripting, i FIFA. Jeg spiller mot andre for å se hvem som er best, og da ønsker jeg å spille helt "plain" uten noen som helst form for handikapp.

Absolutt ikke uvanlig, og du burde slutte å spille. Alt er scriptet på Fifa. Vært sånn i flere år der det blir verre for hvert år. I år er det en lekegrind for folk som ikke hsr et snev av fotballforståelse og er god til å trykke ned innleggsknappen og høye baller.

Lenke til kommentar

Haha, å så sinna. Innlegg/corner e sterkt nerfet nå.

Er langt i fra sint, mest skuffet... At det skal være sånn at høye baller er den beste måten å spille på mens å spille underholdende fotball er det som funker dårligst er for min del helt latterlig. Se på dem på Youtube med rene Fifa kanaler. Kan de egentlig spille? De sender langt hele tiden. Det er spillerne selv som har klart å forme Fifa. Nå tør ikke EA å gjøre noen endringer når det kommer til høye baller. Var en på EA Forumet som hadde et veldig godt forslag, han klaget også på høye baller er OP. Enten sette dem på manual, da er det langt vanskeligere. Eller fjerne muligheten til å bruke LB+Y men heller ha mulighet til å spille høyt med samme knapp som innlegg funker. Veldig godt forslag, men EA er for feige til dette

Lenke til kommentar

4 kamper på rad nå så har dette skjedd.

Jeg er totalt overlegen på banespillet. Scorer 2-3 mål i løpet av kampen. Possesion er jevnt fordelt, men motstanderen skaper ingen ting.

Når det begynner å nærme seg 70 spilte minutter så kommer det alltid 2-3 innlegg jeg ikke klarer og stoppe. Mål i mot og ender med uavgjort eller tap. Synd når jeg har en 8+ skudd på mål og motstanderen har 2-3....

Blir smålig irritert merker jeg..

Lenke til kommentar

4 kamper på rad nå så har dette skjedd.

Jeg er totalt overlegen på banespillet. Scorer 2-3 mål i løpet av kampen. Possesion er jevnt fordelt, men motstanderen skaper ingen ting.

Når det begynner å nærme seg 70 spilte minutter så kommer det alltid 2-3 innlegg jeg ikke klarer og stoppe. Mål i mot og ender med uavgjort eller tap. Synd når jeg har en 8+ skudd på mål og motstanderen har 2-3....

Blir smålig irritert merker jeg..

Spillet er perfekt for de som ikke kan spille Fifa fra bunnen av, desverre. Lær deg to ting så er du på god vei til å bli verdens beste. Prøv å ta minst mulig pasninger langs bakken, dette er fyfy hos EA. Høye baller hele kampen, helst fra forsvaret, i egen drillo stil. Andre tipset at du må legge mye innlegg. Siden forsvaret ikke har noe å stille opp med, man skal være heldig om forsvarsspillerene i det heletatt hopper spør du meg. Der har du formelen som skal få deg opp i nye høyder.

Lenke til kommentar

^Hvilken divisjon etc ligger du egentlig i Raul07? Sjelden komt over noen så bitre.

Har nesten ikke spilt. Men har ingen god statestikk, naturligvis ingen normale mål i mot. Normale mål er etter etablert spill, det er det et fåtall som mestrer. Er kanskje litt bitter at Fifa, men føler ikke det er rart siden eg alltid har vært god i Fifa inntil i år der alt blir ødelagt på disse to tingene. Folk kan umulig være fornøyd om man ikke sitter å spammer gjennombrudds pasninger og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Kanskje du bør spille litt mer før du sutrer så mye da? Innlegg/corner og high through balls er langt i fra like effektivt nå som de første ukene. Imo er det større variasjon i år hvordan jeg slipper inn mål kontra i fjor, hvor det som regel var gj.bruddsbpasning -> hoppet over ball og fløy alene med keeper med Welliton & co.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du bør spille litt mer før du sutrer så mye da? Innlegg/corner og high through balls er langt i fra like effektivt nå som de første ukene. Imo er det større variasjon i år hvordan jeg slipper inn mål kontra i fjor, hvor det som regel var gj.bruddsbpasning -> hoppet over ball og fløy alene med keeper med Welliton & co.

Enten er du jævla heldig med motstanden eller så bare godtar du at 90% av motstanden man møter bare sitter å skyter ballen fremover på banen. 9 av 10 kamper vet man hva man møter, det er folk som ikke kan spille men mirakuløst vis blir veldig gode. Overflod med Høye baller og innlegg. Som eg skrev tidligere, om 3 år er verdens beste Fifa spiller blind, man blir holdt i hånden gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...