Thad Castle Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Min beste spiller ble, Pérez, sølvstopper med 91 pace. Venter nok litt med å selge han, og han ligger for øyeblikket litt under 7k. Forøvrig ser Liga MX ut som en bra liga for sølvspillere, så der er det verdt å ta en titt Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fikk Tsafack nå. Jæskla rask bronsespiller, med et navn som kommer til å trekke prisen opp Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 HVordan kan en ha flere kontoer? Er ikke online pass tilknyttet brukeren som først går online med spillet? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Online pass finnes ikke lengre. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Var jo online pass på fifa 13. Er det bare å registrere ett hav med kontoer om en ønsker det og lage seg lag på wep, så bare flytte coins og spillere lag i mellom slik en føler for? I så fall er jo det idiotisk og burde blitt plukket opp av EA. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Var jo online pass på fifa 13. Er det bare å registrere ett hav med kontoer om en ønsker det og lage seg lag på wep, så bare flytte coins og spillere lag i mellom slik en føler for? I så fall er jo det idiotisk og burde blitt plukket opp av EA. Jeg hadde flere av brukerne før FIFA 13 også, ikke noe nytt der. EA kan ikke gjøre noe, kan hende at jeg bor i kollektiv med 7 andre som spiller FIFA. Litt styr å ha spillerne fordelt på flere kontoer, men regner med at det funker å overføre ved å bruke trade offer. Enda mer styr å veksle mellom brukerne, når jeg har kort i watch list på flere samtidig. Må nesten sitte med flere nettlesere enn de to jeg har nå, hvis det ikke funker å bruke faner med én konto i hver fane. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvordan kommer man i gang? Jeg har usle 16 coins eller noe og begriper ikke hvordan jeg skal få noe å handle for, står jo at spillerene er "untradable", så det lar seg ikke gjøre å selge spillere for å skaffe seg kapital. Lite vits i at webappen slippes tidlig når man ikke har noe startkapital. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dersom du hadde en bruker på Fifa 13 får du noen lojalitetspakker. Om du ikke gjorde det så får du en "daily gift" hver dag, og dette kan være både pakker og coins Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dersom du hadde en bruker på Fifa 13 får du noen lojalitetspakker. Om du ikke gjorde det så får du en "daily gift" hver dag, og dette kan være både pakker og coins Merkelig, jeg har bruker på FIFA 13 men har allikevel ikke fått noen bonuspakke. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da har du sannsynligvis ikke spilt Ultimate Team på den brukeren før da? Hvis du har spilt UT på tidligere versjoner av Fifa, så er det rart at du ikke får lojalitetspakker. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da har du sannsynligvis ikke spilt Ultimate Team på den brukeren før da? Hvis du har spilt UT på tidligere versjoner av Fifa, så er det rart at du ikke får lojalitetspakker. Jo, det er akkurat det jeg har. Jeg har brukt ørtenhundre timer på FUT. Slettet klubben min for en stund siden og opprettet ny, fordi alt ble et eneste rot. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dette med lojalitetspakkene fører jo ingen vei. Er det noen som vet om hvordan man kan skaffe seg coins, uten å bruke ekte penger? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du kan jo ta å kontakte EA kundesupport, selv om jeg tviler på at du får noe annet enn mer frustrasjon ut av det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Haha, slik ser mitt lag ut per i dag. Krysser fingrene for litt gratis cash og pakker før spillet kommer om noen uker: Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vil det være mulig å sette Michael Essien på høyreback uten at kjemien går i dass? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg kan ikke legge spilelre ut på auksjon for å skaffe meg kapital, og de tingene jeg kan auksjonere bort, får webappen til å kræsje når jeg forsøker å legge de ut! Spillet har ikke kommet ut enda, men det frustrerer meg allikevel! HVORFOR EA, HVORFOR! DERE GJØR DET UMULIG FOR MEG Å STARTE HER! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Prøvde å logge inn med en konto som eg ikke har brukt på UT før, men da fikk eg beskjed om at eg måtte sette opp sikkerhetspørsmål, det gjorde eg men får fortsatt opp samme skjerm. Endret 14. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Måtte man ikke gjøre det før X dato for å få tidlig tilgang på FUT 14 web? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Det vet eg ikke, men har to andre kontoer som funket. Men de har eg også spilt på FUT 13 med så det kan være tilfelle det du sier. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Regelen om at man ikke kan selge spillere fra startpakken er sikkert til for å forhindre at folk bruker ørten kontoer og bruker trade offer til å samle de beste spillerene fra ørten forskellige startpakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå