Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er tidvis helt komisk buggete. Min favorittbug er ny av året; det er buggen der spilleren står HELT STILLE, klarer ikke røre på spilleren i noen sekunder før man plutselig kan røre ham. Kalles bare FIFA 14-buggen her i heimen. Den er veldig ålreit å få når man sentrer f.eks tilbake til stopper og han står som limt i gresset. Flotte greier.

 

Satser, håper og tror at de har løst det meste med Ignite på NextGen.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er når jeg sentrer og spillern bare står der og venter på å at ballen skal trille til foten hans...

 

Men du møter ballen selv? Synes de jeg spiller med og mot sliter mer med dette enn hva jeg selv gjør. Ser f.eks. i pro clubs at det er mange som bare blir stående når jeg spiller mot dem, slik at en forsvarer kan snappe ballen og det er jeg som blir straffet for å spille en pasning som ikke nådde fram til en medspiller.

 

Gjort FUT-comeback. Har dette laget etter tre kamper, mangler bare RM og har 266 coins. Vært så heldig å møte to bronsedominerte lag og et rent brasilver i de tre første sesong-kampene, så jeg står utrolig nok med tre seire.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Burde jeg prøve å lage dette laget?

 

http://www.futhead.com/14/squads/1913569/

 

Du burde isåfall få inn en mer seriøs stopper enn Alex, som bare har nasjonslinker :p Flere brasilianere å ta av i forskjellige prisklasser.

 

Lukaku får bare 6 i kjemi. Du trenger enten en Chelsea-spiss eller en tysker/brasilianer fra BPL.

 

Ville også oppgradert på venstrebacken.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...