Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som ikke klarer å glede seg like mye over spillet ennå man vinner? I FIFA 13 var jeg helt i ekstase hver gang jeg vant, og det var liksom bare å kjøre på! Når jeg nå vinner, sitter jeg fortsatt å er sur på alt det idiotiske som skjer på banen..

Lenke til kommentar

Spillet er tidvis helt komisk buggete. Min favorittbug er ny av året; det er buggen der spilleren står HELT STILLE, klarer ikke røre på spilleren i noen sekunder før man plutselig kan røre ham. Kalles bare FIFA 14-buggen her i heimen. Den er veldig ålreit å få når man sentrer f.eks tilbake til stopper og han står som limt i gresset. Flotte greier.

Satser, håper og tror at de har løst det meste med Ignite på NextGen.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som ikke klarer å glede seg like mye over spillet ennå man vinner? I FIFA 13 var jeg helt i ekstase hver gang jeg vant, og det var liksom bare å kjøre på! Når jeg nå vinner, sitter jeg fortsatt å er sur på alt det idiotiske som skjer på banen..

Enig med deg, det er ikke like gøy :(
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er når jeg sentrer og spillern bare står der og venter på å at ballen skal trille til foten hans...

Men du møter ballen selv? Synes de jeg spiller med og mot sliter mer med dette enn hva jeg selv gjør. Ser f.eks. i pro clubs at det er mange som bare blir stående når jeg spiller mot dem, slik at en forsvarer kan snappe ballen og det er jeg som blir straffet for å spille en pasning som ikke nådde fram til en medspiller.

Gjort FUT-comeback. Har dette laget etter tre kamper, mangler bare RM og har 266 coins. Vært så heldig å møte to bronsedominerte lag og et rent brasilver i de tre første sesong-kampene, så jeg står utrolig nok med tre seire.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Vinneroppskrift på FUT i år er vel å spille med 3 foran og ha to drit raske kanter og et jævla beist i midten. Så bare peise på med innlegg i 90 minutter. Slår aldri feil.

Det sier vel alt om hvor dårlig Fifa er i år

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er når jeg sentrer og spillern bare står der og venter på å at ballen skal trille til foten hans...

Åh gud... beste innlegget ever.

Jeg har irritert meg grønn og skrikt "FAEN, LØP ETTER BALLEN DA DIN FAENS KRONIDIOT!" til TV-en. Det mest irriterende er at man ikke kan gjøre noe med det...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Burde jeg prøve å lage dette laget?

http://www.futhead.com/14/squads/1913569/

Du burde isåfall få inn en mer seriøs stopper enn Alex, som bare har nasjonslinker :p Flere brasilianere å ta av i forskjellige prisklasser.

Lukaku får bare 6 i kjemi. Du trenger enten en Chelsea-spiss eller en tysker/brasilianer fra BPL.

Ville også oppgradert på venstrebacken.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...