Latias Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Spiller sjeldent uavgjort, men det er vel mest på grunn av at jeg kjører superoffensivt de siste 10-15 minuttene hvis det står likt. Ett poeng betyr ikke særlig mye. Bedre med to seire og to tap enn fire uavgjorte. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fy faan som jeg hater å spille i regn.. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fy faan som jeg hater å spille i regn.. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har testa IF Rodriguez? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kunne gjerne tenke meg IF Winston Reid... 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ser for meg en drøy IF Suarez neste uke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Endelig 1. divisjon 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Endelig 1. divisjon Nice, grattis! No way at jeg kommer dit før nyttår xD Har du ikke noe problemer med disconnect/lag? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Nice, grattis! No way at jeg kommer dit før nyttår xD Har du ikke noe problemer med disconnect/lag? Har hatt litt problemer i enkeltkamper, men det er heller sjelden. Passer alltid på at latencye'n før kamp er på min. 3 streker. Har aldri disconnected, så er vel kanskje heldig der Vinner nok ikke 1. div med det første, trenger 23p for det. 14p for å holde seg i divisjonen er hardt nok. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er i 2.div selv. Mangler 3 poeng på 2 kamper for å rykke opp. klarte å rote bort opprykket forrige gang også, så er tvilsom... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Rotet det selv bort i siste og 2. siste i de 2-3 sesongene før det. Ene sesongen startet jeg med 4-0-0 så gikk alt til helvette. Rett før jeg slutta med fifa når han utligna til 2-2 etter 90min da i siste kampen hvor jeg måtte ha 3p. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vet den følelsen! Mulig å få sett laget/ene ditt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Rullerer mellom disse to lagene: http://www.futhead.com/14/squads/1771865/ http://www.futhead.com/14/squads/1772027/Du da? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fine lag du har. Muriel er helt latterlig syk! 43 mål på 40 kamper + 17 assists for meg. Prøvd både Balotelli og Di Natale og ingen av de er i nærheten. http://www.futhead.com/14/squads/1772492/ http://www.futhead.com/14/squads/1567629/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du bør prøve Gomez, tror det er favoritten min. Skal kjøpe inn Di natale når jeg får råd. Har du prøvd Hamsik? Likte selv han mye bedre enn Hernanes hvertfall. Fikk Ozil i en pakke, så det hjalp rimelig greit på lagene, hehe. Hadde ikke i nærheten av så digg BPL-lag før denne sesongen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Rullerer mellom disse to lagene: http://www.futhead.com/14/squads/1771865/ http://www.futhead.com/14/squads/1772027/ Du da? Blir ikke Barzagli veldig treg ute på siden? Hadde satt Caceres ut på høyre, og hvis du har Caceres i midten fordi du vil ha pace i den rollen kan du evt sette inn Benatia (med shadow hvis pace er veldig viktig) der. Regner med at dere har litt coins når dere har spilt så mange sesonger, og da er kanskje Vertonghen for Kolo lurt, cfthompson? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du bør prøve Gomez, tror det er favoritten min. Skal kjøpe inn Di natale når jeg får råd. Har du prøvd Hamsik? Likte selv han mye bedre enn Hernanes hvertfall. Fikk Ozil i en pakke, så det hjalp rimelig greit på lagene, hehe. Hadde ikke i nærheten av så digg BPL-lag før denne sesongen. Ikke prøvd Gomez, nei. Eneste Serie A spissen som ser bra ut som jeg ikke har prøvd. Har planlagt det lenge å prøve Gomez, men Muriel nekter meg.. Hamsik er enda en skal prøve snart, men som Muriel, er Hernanes så latterlig god at jeg ikke har ord. mulig jeg flytter Hernanes ned og prøver Hamsik. Har dog prøvd IF Pandev og Diamanti og sistnevnte kan anbefales. Fått veldig lite bra i pakker til tross for en inform, men igjen,så forventer jeg ikke noe(shit packluck). Blir ikke Barzagli veldig treg ute på siden? Hadde satt Caceres ut på høyre, og hvis du har Caceres i midten fordi du vil ha pace i den rollen kan du evt sette inn Benatia (med shadow hvis pace er veldig viktig) der. Regner med at dere har litt coins når dere har spilt så mange sesonger, og da er kanskje Vertonghen for Kolo lurt, cfthompson? Har litt coins ja men har brukt de meste på sølvlag. Kommer ikke til å kjøpe Vertonghen pga. H/M work-rates. Funker ikke for meg det... Kolo Touré er for øvrig latterlig god. Anbefales! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 HIdden gem: Diagne. Uten tvil den beste stopperen jeg har brukt i spillet. Om du har råd til IF-Diagne; kjør på, men NIFen hans er helt hinsides. Beste stopperen jeg har brukt noengang i et FIFA-spill. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Blir ikke Barzagli veldig treg ute på siden? Hadde satt Caceres ut på høyre, og hvis du har Caceres i midten fordi du vil ha pace i den rollen kan du evt sette inn Benatia (med shadow hvis pace er veldig viktig) der. Regner med at dere har litt coins når dere har spilt så mange sesonger, og da er kanskje Vertonghen for Kolo lurt, cfthompson? Nah, det går helt fint. Selv om jeg ofte bruker Caceres på siden og Barzagli i midten også. Men tenker at Chiellini blir kjøpt inn nå straks jeg får råd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Vinneroppskrift på FUT i år er vel å spille med 3 foran og ha to drit raske kanter og et jævla beist i midten. Så bare peise på med innlegg i 90 minutter. Slår aldri feil. Endret 28. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå