Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice, grattis! No way at jeg kommer dit før nyttår xD Har du ikke noe problemer med disconnect/lag?

Har hatt litt problemer i enkeltkamper, men det er heller sjelden. Passer alltid på at latencye'n før kamp er på min. 3 streker. Har aldri disconnected, så er vel kanskje heldig der :)

Vinner nok ikke 1. div med det første, trenger 23p for det. 14p for å holde seg i divisjonen er hardt nok.

Lenke til kommentar

Du bør prøve Gomez, tror det er favoritten min. Skal kjøpe inn Di natale når jeg får råd. Har du prøvd Hamsik? Likte selv han mye bedre enn Hernanes hvertfall.

Fikk Ozil i en pakke, så det hjalp rimelig greit på lagene, hehe. Hadde ikke i nærheten av så digg BPL-lag før denne sesongen.

Lenke til kommentar

Blir ikke Barzagli veldig treg ute på siden? Hadde satt Caceres ut på høyre, og hvis du har Caceres i midten fordi du vil ha pace i den rollen kan du evt sette inn Benatia (med shadow hvis pace er veldig viktig) der.

Regner med at dere har litt coins når dere har spilt så mange sesonger, og da er kanskje Vertonghen for Kolo lurt, cfthompson? :)

Lenke til kommentar

Du bør prøve Gomez, tror det er favoritten min. Skal kjøpe inn Di natale når jeg får råd. Har du prøvd Hamsik? Likte selv han mye bedre enn Hernanes hvertfall.

Fikk Ozil i en pakke, så det hjalp rimelig greit på lagene, hehe. Hadde ikke i nærheten av så digg BPL-lag før denne sesongen.

Ikke prøvd Gomez, nei. Eneste Serie A spissen som ser bra ut som jeg ikke har prøvd. Har planlagt det lenge å prøve Gomez, men Muriel nekter meg.. :( Hamsik er enda en skal prøve snart, men som Muriel, er Hernanes så latterlig god at jeg ikke har ord. mulig jeg flytter Hernanes ned og prøver Hamsik. Har dog prøvd IF Pandev og Diamanti og sistnevnte kan anbefales.

Fått veldig lite bra i pakker til tross for en inform, men igjen,så forventer jeg ikke noe(shit packluck). :p

Blir ikke Barzagli veldig treg ute på siden? Hadde satt Caceres ut på høyre, og hvis du har Caceres i midten fordi du vil ha pace i den rollen kan du evt sette inn Benatia (med shadow hvis pace er veldig viktig) der.

Regner med at dere har litt coins når dere har spilt så mange sesonger, og da er kanskje Vertonghen for Kolo lurt, cfthompson? :)

Har litt coins ja men har brukt de meste på sølvlag. Kommer ikke til å kjøpe Vertonghen pga. H/M work-rates. Funker ikke for meg det... :p Kolo Touré er for øvrig latterlig god. Anbefales!

Lenke til kommentar

Nah, det går helt fint. Selv om jeg ofte bruker Caceres på siden og Barzagli i midten også. Men tenker at Chiellini blir kjøpt inn nå straks jeg får råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...