JokerN_ Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte meg 2 stk fysisk form-kort for hele laget istad og sendte de til klubben min. Men jeg finner de ikke når jeg skal putte de på en spiller? Går jeg på "min klubb" osv og sjekker så ligger begge to der............... Andre som har problemer med dette? Det er ett problem de ennå ikke har klart å fikse. Squad-fitness kort er ikke mulig å bruke fra klubben, så du må bruke de rett etter du har kjøpt de. Om du har valgt å lagre de i klubben, må du gå inn å legge de ut for salg igjen, og kjøpe nye. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er ett problem de ennå ikke har klart å fikse. Squad-fitness kort er ikke mulig å bruke fra klubben, så du må bruke de rett etter du har kjøpt de. Om du har valgt å lagre de i klubben, må du gå inn å legge de ut for salg igjen, og kjøpe nye. Hvorfor skal alt ta så jævlig lang tid? Se til å fiks problemene deres, EA! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det ikke bare å trykke Y/Trekant og velge det derfra? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor i helvete skal EA ta EA tax? Det stikker kjepper i hjulene (delvis iallefall) for de som skal trade, i tillegg er det coins som har null verdi utenfor spillet. Så hva er poenget? EA har alltid en plan, økonomisk for dem naturligvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte meg 2 stk fysisk form-kort for hele laget istad og sendte de til klubben min. Men jeg finner de ikke når jeg skal putte de på en spiller? Går jeg på "min klubb" osv og sjekker så ligger begge to der............... Andre som har problemer med dette? Fungerer for meg på webappen. Velg apply consumable -> fitness -> squad fitness. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fungerer for meg på webappen. Velg apply consumable -> fitness -> squad fitness. Det funket ja, takk for tipset! Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er ett problem de ennå ikke har klart å fikse. Squad-fitness kort er ikke mulig å bruke fra klubben, så du må bruke de rett etter du har kjøpt de. Om du har valgt å lagre de i klubben, må du gå inn å legge de ut for salg igjen, og kjøpe nye. Nei. Inne på teamet, trykk firkant eller hva det er, og velg Apply team consumable/hva-det-nå-heter, så får du opp de for hele squaden istedet for enkeltspillere Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nei. Inne på teamet, trykk firkant eller hva det er, og velg Apply team consumable/hva-det-nå-heter, så får du opp de for hele squaden istedet for enkeltspillere Det er nettopp der man ikke finner squad fitness kortene. Vet ikke om dette er ett problem for alle, men på min xbox og to kamerater med xbox er dette tilfelle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Funker fint her. EDIT: På Xbox. Endret 22. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Skal man lage bronselag, er det kanskje en idé å lage et lag fra Korean League. Mange spillere med supre workrates, i tillegg til spillere med god pace og morsomme navn. Tenker å lage denne troppen: http://www.futhead.com/14/squads/1457431/ Endret 22. oktober 2013 av -SFKAD- Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Team of the Week 6 | 23rd October - 30th October Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Huff, tenk prisen på Inform Hazard Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Huff, tenk prisen på Inform Hazard Den blir insane. Men fy faen å sinnsyke stats! Han skal jeg ha! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Den blir insane. Men fy faen å sinnsyke stats! Han skal jeg ha! Kommer jo til å koste like mye som Ronaldo jo Men lykke til. Håper du greier å skaffe deg han, hadde vært litt av en prestasjon... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kommer jo til å koste like mye som Ronaldo jo Men lykke til. Håper du greier å skaffe deg han, hadde vært litt av en prestasjon... Er redd for det ja! Koster han over 600k blir det uaktuelt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Latterlige priser på IF Zlatan. Kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Noen flere enn meg som spiller uavgjort hver bidige kamp? Har 5 kamper på rad nå, sykt irriterende.. EDIT: Alle matchene er 2-2, 3-3 osv. Endret 23. oktober 2013 av OF5 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noen flere enn meg som spiller uavgjort hver bidige kamp? Har 5 kamper på rad nå, sykt irriterende.. EDIT: Alle matchene er 2-2, 3-3 osv. Tror du det er ett uavgjort virus som har spredt seg? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Altså, på tidligere versjoner har jeg omtrent aldri spilt uavgjort, mens i år har jeg spilt uavgjort omtrent hver eneste kamp.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Spiller uavgjort stadig vekk jeg, men også både mye tap og win. I FIFA 14 kan alt skje, har jeg lært.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå