Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg 2 stk fysisk form-kort for hele laget istad og sendte de til klubben min. Men jeg finner de ikke når jeg skal putte de på en spiller? Går jeg på "min klubb" osv og sjekker så ligger begge to der...............

 

Andre som har problemer med dette?

Det er ett problem de ennå ikke har klart å fikse. Squad-fitness kort er ikke mulig å bruke fra klubben, så du må bruke de rett etter du har kjøpt de. Om du har valgt å lagre de i klubben, må du gå inn å legge de ut for salg igjen, og kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ett problem de ennå ikke har klart å fikse. Squad-fitness kort er ikke mulig å bruke fra klubben, så du må bruke de rett etter du har kjøpt de. Om du har valgt å lagre de i klubben, må du gå inn å legge de ut for salg igjen, og kjøpe nye.

 

Hvorfor skal alt ta så jævlig lang tid? Se til å fiks problemene deres, EA!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 2 stk fysisk form-kort for hele laget istad og sendte de til klubben min. Men jeg finner de ikke når jeg skal putte de på en spiller? Går jeg på "min klubb" osv og sjekker så ligger begge to der...............

 

Andre som har problemer med dette?

Fungerer for meg på webappen. Velg apply consumable -> fitness -> squad fitness.

Lenke til kommentar

Det er ett problem de ennå ikke har klart å fikse. Squad-fitness kort er ikke mulig å bruke fra klubben, så du må bruke de rett etter du har kjøpt de. Om du har valgt å lagre de i klubben, må du gå inn å legge de ut for salg igjen, og kjøpe nye.

 

Nei.

 

Inne på teamet, trykk firkant eller hva det er, og velg Apply team consumable/hva-det-nå-heter, så får du opp de for hele squaden istedet for enkeltspillere

Lenke til kommentar

 

Nei.

 

Inne på teamet, trykk firkant eller hva det er, og velg Apply team consumable/hva-det-nå-heter, så får du opp de for hele squaden istedet for enkeltspillere

Det er nettopp der man ikke finner squad fitness kortene. Vet ikke om dette er ett problem for alle, men på min xbox og to kamerater med xbox er dette tilfelle.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...