Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

OK, hvem burde jeg sette in som ikke koster skjorta?

 

Mirallas eller Ben Arfa kanskje? På topp kan du gå for Benteke, Negredo, Lukaku, eller Chicharito fks.

 

Noen som har prøvd 4-1-4-1? Skal jeg bruke 4-1-4-1, 4-5-1 (1), eller 4-5-1 (2)? Ganske like alle tre.

 

4-1-2-1-2 og 4-2-3-1 (2) er mine favoritter. sistnevnte er den jeg har fått det best til med så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førstetouchen på FIFA 14 ødelegger hele spillet. Skjønner de vil gjøre det mer realistisk, men faen heller...

Du er heldig hvis det er det eneste du ser som feil i dette spillet. Er så mange ting som er totalt ubalansert at listen er uendelig. Dårligste Fifa på mange år der spillere med null fotballforståelse kan følw seg som en verdensmester.

Lenke til kommentar

Samme dritten som på FIFA 13?

 

Mye, mye verre.

 

Du er heldig hvis det er det eneste du ser som feil i dette spillet. Er så mange ting som er totalt ubalansert at listen er uendelig. Dårligste Fifa på mange år der spillere med null fotballforståelse kan følw seg som en verdensmester.

 

Syns spillet ellers er meget bra, men førstetouchen ødelegger det for meg... Når verdens beste spillere ser ut som en gjeng ti-åringer, så føler jeg at spillet har tatt en helt feil retning.

Lenke til kommentar

 

Mye, mye verre.

 

 

Syns spillet ellers er meget bra, men førstetouchen ødelegger det for meg... Når verdens beste spillere ser ut som en gjeng ti-åringer, så føler jeg at spillet har tatt en helt feil retning.

 

Er enig at første touch ikke er så naturlig som det burde. Men var så mye mer når eg spilte dette som eg ble forbanna av. EA prøvde virkelig å gjøre spillet mer balansert men som alltid finner spillere enn mulighet til å finne en type fotball som er ti ganger enklere enn alt annet som alltid.

Lenke til kommentar

Førstetouchen på FIFA 14 ødelegger hele spillet. Skjønner de vil gjøre det ’mer’ realistisk, men faen heller...

Indeed. Blir for dumt når de beste spillerne i verden bruker 5 sekunder på å få kontroll på hver eneste ball som kommer i beina på dem. Fatter ikke hvorfor de har gjort det så ekstremt. Greit at de måtte gjøre noen grep for å roe ned hastigheten på spillet, men det blir bare utrolig irriterende. Hver eneste kamp blir bare ett vanvittig kaos.

Lenke til kommentar

Holder man inne L2 når man mottar ballen så sitter den som limt til bena på spilleren. Selv irriterer jeg meg mer over dårlige touch når jeg ser på mitt favorittlag i BPL enn hva jeg gjør på Fifa. Som i at det skjer oftere der enn på Fifa for min del. Men det sier vel muligens mer om Utd for tiden enn noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...