Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par ting jeg alltid har lurt på i UT:

 

1. Har fitness noe å si for de FAKTISKE ferdighetene, eller er det "bare" større sjanse for at de blir skadet?

2. Har fitness noe å si for keepere? Jeg pleier vanligvis bare å la keeperen min surre ned til sånn 40 i fitness og så gi ham et +60-kort - merker ikke at han er noe dårligere med lavere fitness.

3. Hva har kjemi EGENTLIG å si? La oss si at en spiller har 80 i alle stats (pace, passing, shooting osv.), hvis jeg setter ham som, la oss si, venstrekant når han er i utg.pktet sentral midtbanespiller - hva er det som FAKTISK blir dårligere på ham?

 

Føler det er masse ubesvarte spørsmål rundt kjemi og fitness som jeg aldri har fått noe klart på. Svar kun dersom du vet, synsing klarer jeg å gjøre sjæl.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke kjemi har så mye å si.

 

I det en trykker start så virker det på meg som om at det er en hvilken som helst kamp, uavhengig av kjemi eller type spill.

 

Når loade skjermen kommer, så er det bare ett skall som ligger over den vanlige trenignsskjermen. Prøv å trykk på skyteknappen så hører du at det er en spiller som skyter ballen.

 

Under kamp så gjelder ikke posisjonskortene lengre. Har du gjort om en spiller i fra CAM til CDM, så er han under kamp CAM slik han opprinnelig er. Kampmotoren er den samme om en spiller UT eller H2H, så jeg klarer ikke se at alle disse endringene en gjør med laget på UT har noe å si så snart kampen er startet.

 

Mitt tips er at ett eller annet script kjøres når en skal starte kampen, dette analyserer kjemi osv og vil ha en viss innvirkning på kampen. Så snart kampen er i gang så kan en bytte på spillere, posisjon osv uten at det vil ha noe mer å si på UT enn det har på H2H.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du?

 

Under kamp er det jo bare å se selv. En spiller du har endret posisjon på vil være tilbake til sin originale posisjon som han har i FIFA. Ett eksempel er i mitt tyske lag der jeg har Boateng som CDM. Under kamp står han likevel oppført som CAM. En LW vil være LW selv om du legger på LM kort på ham.

 

Aldri i verden om de har en egen kampmotor for UT, kampmotoren er felles for H2H og UT. Bytter du inn tre spillere under kamp som ikke passer det spor i laget med hensyn til kjemi så vil ikke det utgjøre noen forskjell, de oppfører seg og spiller nøyaktig på samme måte som resten av laget.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke kjemi har så mye å si.

 

I det en trykker start så virker det på meg som om at det er en hvilken som helst kamp, uavhengig av kjemi eller type spill.

 

Når loade skjermen kommer, så er det bare ett skall som ligger over den vanlige trenignsskjermen. Prøv å trykk på skyteknappen så hører du at det er en spiller som skyter ballen.

 

Under kamp så gjelder ikke posisjonskortene lengre. Har du gjort om en spiller i fra CAM til CDM, så er han under kamp CAM slik han opprinnelig er. Kampmotoren er den samme om en spiller UT eller H2H, så jeg klarer ikke se at alle disse endringene en gjør med laget på UT har noe å si så snart kampen er startet.

 

Mitt tips er at ett eller annet script kjøres når en skal starte kampen, dette analyserer kjemi osv og vil ha en viss innvirkning på kampen. Så snart kampen er i gang så kan en bytte på spillere, posisjon osv uten at det vil ha noe mer å si på UT enn det har på H2H.

 

Det forklarer hvorfor arenaen ikke bruker noen tid på å loade.

Lenke til kommentar
Fikk Neuer i pakke i dag. Solgte han for 60k og hadde 20k på Konto. Gikk dermed til innkjøp av Alaba, Piszczek og Gundogan + et CM til CDM-kort for sistnevnte.


Nå tror jeg Marco Reus, Felipe Santana og Luiz Gustavo er de tre neste på listen. Veldig fornøyd med laget og Draxler spiller som en gud med ’Artist’-kortet. Også Shaqiri er meget solid, men jeg er usikker på hva slags kort som passer best på han. Noen tips?


55elnvjiwl8ms0a3ked.png

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...