Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Er den moden her en egen del av spillet eller hva faen? Gameplayet er faen meg helt latterlig i motsetning til resten av FIFA 14. I seasons, kick off eller lignende blir kampene jevne og det er nesten et merkelig resultat om man vinner 4-0, eller noe i den duren. I FUT er det utrolig om det blir jevnt. Enten blir det 3-5, 3-7, 6-4, 5-2 osv. EA burde da faen meg klare å samle sammen resultater og se at det er unaturlig resultat at alle kampene ender slik.

 

Synes FUT konseptet er fantastisk, men utførelsen er stikk motsatt. Jeg håper bare dette er noe med FIFA 14 på PS3 å gjøre, og at det blir helt annerledes på PS4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter voldsomt med å spille på vanskelighetsgrad verdensklasse offline fut sesonger, skjønner det ikke, kommer til veldig få sjangser også. Men motstanderen har heller egentlig ikke mye med sjangser, men scorer det på de han får. Noen som kan hjelpe meg med noen tips for hva svakheten er for motstanderen på verdensklasse modus og hvordan jeg faktisk kan vinne der. Er kanskje ikke verdens beste i fifa, men i fjor klarte jeg å vinne de fleste kampene på verdensklasse vanskelighetsgrad. Profesjonell klarer jeg veldig greit.

Lenke til kommentar

Jeg sliter voldsomt med å spille på vanskelighetsgrad verdensklasse offline fut sesonger, skjønner det ikke, kommer til veldig få sjangser også. Men motstanderen har heller egentlig ikke mye med sjangser, men scorer det på de han får. Noen som kan hjelpe meg med noen tips for hva svakheten er for motstanderen på verdensklasse modus og hvordan jeg faktisk kan vinne der. Er kanskje ikke verdens beste i fifa, men i fjor klarte jeg å vinne de fleste kampene på verdensklasse vanskelighetsgrad. Profesjonell klarer jeg veldig greit.

 

Samme problemet hadde jeg på karrieremodus i 13, kom sjeldent til sjanser og CPU'en hadde heller ikke mange sjanser, så det endte ofte med 0-0 og 1-0. Kampene var rett og slett gørrkjedelige.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

^Sjekket mine siste 20 kamper, og der var 4-2 det "største" resultatet, ellers skjedde 3-1 to ganger og resten var 0-0, 1-0,2-0,2-1 eller 2-2 kamper.

 

Stjerner har du på lag?

Ikke at det sikkert er veldig relevant, men jeg synes det var lettere i starten når jeg hadde 4,5. Etter at jeg fikk 5 så renner målene inn i begge ender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...