Emils. Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er den moden her en egen del av spillet eller hva faen? Gameplayet er faen meg helt latterlig i motsetning til resten av FIFA 14. I seasons, kick off eller lignende blir kampene jevne og det er nesten et merkelig resultat om man vinner 4-0, eller noe i den duren. I FUT er det utrolig om det blir jevnt. Enten blir det 3-5, 3-7, 6-4, 5-2 osv. EA burde da faen meg klare å samle sammen resultater og se at det er unaturlig resultat at alle kampene ender slik. Synes FUT konseptet er fantastisk, men utførelsen er stikk motsatt. Jeg håper bare dette er noe med FIFA 14 på PS3 å gjøre, og at det blir helt annerledes på PS4. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 ^Sjekket mine siste 20 kamper, og der var 4-2 det "største" resultatet, ellers skjedde 3-1 to ganger og resten var 0-0, 1-0,2-0,2-1 eller 2-2 kamper. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg sliter voldsomt med å spille på vanskelighetsgrad verdensklasse offline fut sesonger, skjønner det ikke, kommer til veldig få sjangser også. Men motstanderen har heller egentlig ikke mye med sjangser, men scorer det på de han får. Noen som kan hjelpe meg med noen tips for hva svakheten er for motstanderen på verdensklasse modus og hvordan jeg faktisk kan vinne der. Er kanskje ikke verdens beste i fifa, men i fjor klarte jeg å vinne de fleste kampene på verdensklasse vanskelighetsgrad. Profesjonell klarer jeg veldig greit. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Jeg sliter voldsomt med å spille på vanskelighetsgrad verdensklasse offline fut sesonger, skjønner det ikke, kommer til veldig få sjangser også. Men motstanderen har heller egentlig ikke mye med sjangser, men scorer det på de han får. Noen som kan hjelpe meg med noen tips for hva svakheten er for motstanderen på verdensklasse modus og hvordan jeg faktisk kan vinne der. Er kanskje ikke verdens beste i fifa, men i fjor klarte jeg å vinne de fleste kampene på verdensklasse vanskelighetsgrad. Profesjonell klarer jeg veldig greit. Samme problemet hadde jeg på karrieremodus i 13, kom sjeldent til sjanser og CPU'en hadde heller ikke mange sjanser, så det endte ofte med 0-0 og 1-0. Kampene var rett og slett gørrkjedelige. Endret 12. oktober 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Verdensklasse er ikke så ille, prøv Legendarisk eller Ultimate da skal jeg love at det blir vanskeligt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Like før jeg sletter hele UT laget mitt, alle jeg har møtt idag, satser KUN på innlegg..Blir jo drittkjedlig i lengden..geezzuuuzz.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 ^Sjekket mine siste 20 kamper, og der var 4-2 det "største" resultatet, ellers skjedde 3-1 to ganger og resten var 0-0, 1-0,2-0,2-1 eller 2-2 kamper. Stjerner har du på lag? Ikke at det sikkert er veldig relevant, men jeg synes det var lettere i starten når jeg hadde 4,5. Etter at jeg fikk 5 så renner målene inn i begge ender. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Stjerner har du på lag? Ikke at det sikkert er veldig relevant, men jeg synes det var lettere i starten når jeg hadde 4,5. Etter at jeg fikk 5 så renner målene inn i begge ender. Aner ikke jeg. Snitt på 82 og 83 vel på de to jeg bruker. Alle 20 kampene er i 2. div. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ah, okei. Det som får meg til å reagere er at kampene min i season er langt jevnere i motsetning til FUT. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Men blir ikke lagene utjevnet i seasons? Har faktisk aldri spilt det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Mener du med utjevnet? Endret 12. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 At de blir matchet i kvalitet kanskje? Spillet prøver vel å finne lag som skal matche ditt i ratings så langt det lar seg gjøre... Jeg merker også at kamper i Seasons er langt jevnere enn i FUT.. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Mener du med utjevnet? Slik at hvis jeg er Hønefoss for eksempel blir jeg ikke matchet med Barcelona, eller hvis jeg er QPR blir jeg ikke matchet med Bayern München? Husker jeg synes det var kjipt i fjor da jeg hadde bronselag og jeg ble matchet med gullag fra Primera Division i Spania med spillere som Di Maria og Iniesta. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Stjerner har du på lag? Ikke at det sikkert er veldig relevant, men jeg synes det var lettere i starten når jeg hadde 4,5. Etter at jeg fikk 5 så renner målene inn i begge ender. Har du byttet ut forvarsspillere/endret formasjon da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Nei, men prøver å spille enda mer posession enn tidligere. Virker som det er nøkkelen på FUT. Blir ikke mange sjansene, men i alle fall blir det ikke hawaii fotball. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Noen som har prøvd noen av 4-5-1-formasjonene? Vurderer å lage et BPL-lag i 4-5-1 (den med 2 CAM), hvilke stoppere var anbefalt igjen? Hadde tenkt til å kjøpe Luiz, men jeg tror jeg satser på Koscielny og Jagielka som stoppere fordi Luiz koster 25 000. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kaboul-Sakho er to solide stoppere.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vertonghen om du ikke vil bruke en formue, bedre stats enn David Luiz. Men nå spiller jeg ikke ultimate team, så det er bare på papiret Ser ut som den beste stopperen i BPL etter Kompany. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Fikk spillet i dag, endelig. Har nå spilt to matcher på FUT. 2-2 og 0-0. Må få en tre-poenger nå! ^^ Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Betalte 1,500,- for Victor Moses med 91 kamper på kontrakten igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå