MartinF Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 I påvente av at spillet skal komme i posten (.....) så har jeg mekket meg enda et lag som jeg syns ser sterkt ut, og er samtidig relativt billig. Jeg har ikke spilt en match enda, og hadde råd til dette no problem. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvilke formasjon bruker dere? Kom gjerne med fordeler og ulemper Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 2500 i daily gift! Thank you EA! Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tror jeg satser på seria a i år, tror dette er et bra lag, ulempen med serie a at det er kun to venstre backer men zuniga kan spille som venste back og http://www.futwiz.com/en/squad/52843 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 ^Hva med Asamoah og Gomez f.eks? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvilke formasjon bruker dere? Kom gjerne med fordeler og ulemper Begge mine lag er i 4-1-2-1-2. Fire bak er flott når mange prøver å cross'e. Flere ledd enn 4-4-2 eller 4-3-3, som er en fordel både offensivt og defensivt. Kan spille bredt eller gjennom midten. Veldig greit å ha to spisser, CAM og kanter. Om man skal bruke Higuain, Gomez eller Vucinic avhenger av om man crosser eller vil ha en litt spillende spiss. Tror jeg ville valgt Vucinic med enten finisher eller hunter. Prøvd alle tre. Må ha brukt mer enn 10 min på dette innlegget, bare fordi markøren spretter rundt. Faens drittforum (antar jeg). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Støtter det du sier om 4-1-2-1-2. Veldig sterk formasjon i år. Vil selv anbefale deg 4-3-3(4). Sammen med 4-1-2-1-2 den beste formasjonen på FUT14. I 4-3-3(4) anbefaler jeg å ha to kanter som har sine best fot der de må dra seg inn i banen (Danny og Rodriguez f.eks.). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nå har jeg ikke prøvd 4-3-3(4), men jeg personlig liker 3-5-2 over 4-1-2-1-2. Så anbefaler å prøve den også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Helvete ass, spiller fryser jo hele tiaaaaa!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nå har jeg ikke prøvd 4-3-3(4), men jeg personlig liker 3-5-2 over 4-1-2-1-2. Så anbefaler å prøve den også. Liker ikke årets 3-5-2 jeg, dessverre. Var blant mine favoritter på FIFA 13(sammen med 4-2-3-1 og 4-3-3.) Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har lagd flere squads, en med 4-3-3, to med 4-1-2-1-2, en med 4-4-2, og en med 4-5-1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Spillere blir ikke rare basert på prestasjoner, det er sikkert noen som har stusset over at Fabio er rare og ikke Rafael, dette er fordi at Fabio er den eneste brasilianske venstrebacken i PL. Som ordet sier, sjeldenhet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Spillere blir ikke rare basert på prestasjoner, det er sikkert noen som har stusset over at Fabio er rare og ikke Rafael, dette er fordi at Fabio er den eneste brasilianske venstrebacken i PL. Som ordet sier, sjeldenhet. Hvilke andre RB fra Brasil finnes det i PL?? Ingen andre enn Rafael,. Edit: Som i tillegg skulle ha hatt et høyere rating på kortet sitt syns nå jeg da.. Endret 10. oktober 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvilke andre RB fra Brasil finnes det i PL?? Ingen andre enn Rafael,. Edit: Som i tillegg skulle ha hatt et høyere rating på kortet sitt syns nå jeg da.. Ja, det er sant, men det er sjeldenhet og ikke prestasjoner som avgjør rare/non-rare. Kan ikke begripe noe annet. Torres hadde i 2011-12sesongen en sesong som var helt forjævlig, men allikevel ble kortet hans rare i 13. Henger liksom ikke på greip at de får "rare" av å ha en god sesong. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 http://www.futhead.com/14/squads/1093210/ Dette er min min BPL-squad for øyeblikket. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Distin eller Yanga M'biwa? Begge mine lag er i 4-1-2-1-2. Fire bak er flott når mange prøver å cross'e. Flere ledd enn 4-4-2 eller 4-3-3, som er en fordel både offensivt og defensivt. Kan spille bredt eller gjennom midten. Veldig greit å ha to spisser, CAM og kanter. Om man skal bruke Higuain, Gomez eller Vucinic avhenger av om man crosser eller vil ha en litt spillende spiss. Tror jeg ville valgt Vucinic med enten finisher eller hunter. Prøvd alle tre. Må ha brukt mer enn 10 min på dette innlegget, bare fordi markøren spretter rundt. Faens drittforum (antar jeg). Samme problem har jeg hatt, men det er fordi at jeg kommer borti touchpaden mens jeg skriver. Endret 10. oktober 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis du kommer borti noe, så har det jo sin naturlige forklaring jeg skriver bare og plutselig havner jeg på et helt tilfeldig sted i tekstfeltet. Blir verst når jeg siterer. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvis du kommer borti noe, så har det jo sin naturlige forklaring jeg skriver bare og plutselig havner jeg på et helt tilfeldig sted i tekstfeltet. Blir verst når jeg siterer. Bruker du laptop? Isåfall kan det hende at du kommer borti uten å være klar over det. Men det er sannsynligvis bare forumet som bugger. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Bruker du laptop? Isåfall kan det hende at du kommer borti uten å være klar over det. Men det er sannsynligvis bare forumet som bugger. Er på telefonen, trykker kun på tastaturet og det er jo ganske spesielt at problemet blir så mye verre om jeg siterer noen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er på telefonen, trykker kun på tastaturet og det er jo ganske spesielt at problemet blir så mye verre om jeg siterer noen. OK, det er nok sannsynligvis bare forumet som har noen feil, evt. telefonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå