Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke formasjon bruker dere? Kom gjerne med fordeler og ulemper :)

 

Begge mine lag er i 4-1-2-1-2.

 

Fire bak er flott når mange prøver å cross'e. Flere ledd enn 4-4-2 eller 4-3-3, som er en fordel både offensivt og defensivt. Kan spille bredt eller gjennom midten. Veldig greit å ha to spisser, CAM og kanter.

 

Om man skal bruke Higuain, Gomez eller Vucinic avhenger av om man crosser eller vil ha en litt spillende spiss. Tror jeg ville valgt Vucinic med enten finisher eller hunter. Prøvd alle tre.

 

Må ha brukt mer enn 10 min på dette innlegget, bare fordi markøren spretter rundt. Faens drittforum (antar jeg).

Lenke til kommentar

Spillere blir ikke rare basert på prestasjoner, det er sikkert noen som har stusset over at Fabio er rare og ikke Rafael, dette er fordi at Fabio er den eneste brasilianske venstrebacken i PL.

 

Som ordet sier, sjeldenhet.

Hvilke andre RB fra Brasil finnes det i PL?? Ingen andre enn Rafael,.

 

Edit: Som i tillegg skulle ha hatt et høyere rating på kortet sitt syns nå jeg da..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hvilke andre RB fra Brasil finnes det i PL?? Ingen andre enn Rafael,.

 

Edit: Som i tillegg skulle ha hatt et høyere rating på kortet sitt syns nå jeg da..

 

Ja, det er sant, men det er sjeldenhet og ikke prestasjoner som avgjør rare/non-rare. Kan ikke begripe noe annet. Torres hadde i 2011-12sesongen en sesong som var helt forjævlig, men allikevel ble kortet hans rare i 13. Henger liksom ikke på greip at de får "rare" av å ha en god sesong.

Lenke til kommentar

Distin eller Yanga M'biwa?

 

 

 

Begge mine lag er i 4-1-2-1-2.

 

Fire bak er flott når mange prøver å cross'e. Flere ledd enn 4-4-2 eller 4-3-3, som er en fordel både offensivt og defensivt. Kan spille bredt eller gjennom midten. Veldig greit å ha to spisser, CAM og kanter.

 

Om man skal bruke Higuain, Gomez eller Vucinic avhenger av om man crosser eller vil ha en litt spillende spiss. Tror jeg ville valgt Vucinic med enten finisher eller hunter. Prøvd alle tre.

 

Må ha brukt mer enn 10 min på dette innlegget, bare fordi markøren spretter rundt. Faens drittforum (antar jeg).

 

Samme problem har jeg hatt, men det er fordi at jeg kommer borti touchpaden mens jeg skriver.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...