Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Doh..

Ikke vanskelig å forstå at de har det, men hvorfor tror du det selges "UT edition" "Kjøp season ticket og få FUT-pakker i X antall uker" osv?

FUT har en stor fokus på FIFA. Det er uten tvil den modusen som utvikles raskest.

 

Se på pro clubs eller season. Hvorfor mye har skjedd på fronten der kontra FUT?

Klart de har et overordnet større fokus på den modusen som skaffer de mest spenn i kassa. Men dette har da ingenting med gameplayet å gjøre. Selve kjerneproduktet ville vært uendret, er det jeg mener. At de andre modusene må sitte i baksetet og egentlig ikke få noen oppløfting er selvfølgelig dumt, de har mer enn nok midler til å utvikle disse også..men det blir jo en helt annen diskusjon igjen..

Lenke til kommentar

Denne siden er ganske OK guide når det gjelder formasjoner:

 

http://fifaaddiction.com/tutorials/formations/

 

Så litt på den siden, og fikk opp dette på standard 4-1-2-1-2: "Disadvantages- Slightly predictable as most attacks will be down the middle.".

 

Det er vel ikke akkurat tilfelle, den store fordelen med 4-1-2-1-2 er at man både kan spille gjennom i midten og ut på kantene, for mer variasjon. 4-1-2-1-2 (2) og 4-3-1-2 derimot, det blir fort veldig smalt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Beste spilleren i dagens season ticket pakke: Sidney Sam. Ble så sur at jeg kjøpte 3 pakker jeg egentlig skulle bruke på Vidal/Nani .. Beste spiller? Giroud.

 

Faen.

Ikke ille i det hele tatt. Ser ut som om jeg har blitt immun mot å få sjeldne gullkort, da jeg har kjøpt over 30 gullpakker, og kanskje 8 av dem hadde 1 sjelden gullspiller til verdi av 1000. Jeg fikk Gameiro som beste spiller i season ticket.

Lenke til kommentar

Pakker er vel mye av poenget med season ticket, selv om man også får early access. Tredje året jeg spiller ultimate team, men har tilgode å kjøpe season ticket.

 

Blir Bony og Koné på topp nå, spent på hvor begrenset Bony er på pace og dribbling. Ble finisher, mens Koné er hunter. Jackson Martinez som min ene innbytter, i tilfelle Bony er helt ubrukelig på annet enn crossing.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

What?

 

Om du la ut alle like enheter på transfer pile og flyttet to av dem tilbake til klubben så ble de duplisert slik at du fikk tre i klubben og ikke to.

 

Si du la ut allt av "hunter" kort du hadde, så ville du økt antall kort for hver gang du sendte to tilbake til klubben og la alle ut igjen på transfer pile.

 

Prisene på kort har jo stupt den siste tiden, men er vel på vei tilbake til normalen nå som de har ordnet feilen.

 

Ser enklete lagde automatisk prosess av dette og tjente seg millioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...