Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

 

Så bare fordi det er valgfritt så skal det gå ann å kjøpe seg til det beste laget mens andre bruker timesvis på å skaffe seg 1 spiller av sitt UT? Det er valgfritt å kjøpe spillet også, og gjør du det så får du med hele pakka, da er det nok mange som vil prøve ut det meste som produktet de har kjøpt inneholder.

 

Er ikke alle som har tid til å sitte å grinde Fifa for å få råd til gode spillere. Tenk dessuten på hvor lite spillere det ville vært på markedet. Det hadde rett og slett ikke fungert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig hadde det fungert. Grunnen til at folk ikke tror det hadde fungert er jo fordi en ikke vet andre måter.

 

Det som skjer nå er jo at markedet er overfylt med spillere ingen vil ha fordi folk åpner pakker som de skulle hatt rabies, og ser "ånei ingen "gode" spillere, sender alt dette drittet til transferlisten og legger det ut" så markedet er jo fullt med spillere ingen mener er gode nok fordi alle skal ha Messi, Ronaldo, Falcao osv osv.

 

Hadde en satt ned prisene på på pakker, coins priser såklart og satt opp mulighetene til å vinne pakker og coins i turneringer og slikt så hadde det såklart fungert. Det er bare slik nå at folk bruker ekte penger, får de spillerene de skal ha og dett var dett. Og noen kommer jo grinende når de taper med ett lag fullt av IF's og TOTY spillere og klager på spillet og scripting og slikt.

 

Er bare å bruke penger på pakker såklart, men eg skjønner de som sier det ødelegger opplevelsen. Men nå har eg også lest ett sted at cardweight'en på gode spillere har gått ned slik at det er "enklere" å få gode spillere i pakker. Så det fører jo igjen til mer åpninger av pakker, og så har vi det gående.

Lenke til kommentar

 

Doh..

Ikke vanskelig å forstå at de har det, men hvorfor tror du det selges "UT edition" "Kjøp season ticket og få FUT-pakker i X antall uker" osv?

FUT har en stor fokus på FIFA. Det er uten tvil den modusen som utvikles raskest.

 

Se på pro clubs eller season. Hvorfor mye har skjedd på fronten der kontra FUT?

 

Derfor er det å splitte ut UT til ett eget produkt ikke er en dårlig ide.

Lenke til kommentar

 

Jeg linka til et BPL-lag litt opp på denne siden, det er billig og ser litt bedre ut på papiret.

 

Ville først og fremst byttet ut keeper, stopperne og Anelka. Milner ser veldig treg ut, men alt avhenger av spillestil.

 

Fått meg dette. Vucinic er fortsatt klasse, alle tre målene i første matchen.

 

http://gyazo.com/c36009afa1dac4e8472ae7b24e122698

 

Ja du har rett, IF Jaaskelainen koster fanden ta meg flesk, så det er kanskje smart å satse på en annen keeper. Hvilke stoppere anbefales?

Lenke til kommentar

Skjedde ikke på fifa 13 :) Og spillerene beveger seg seinare enn en nyfødt hamster

PØH! Pøh pøh pøøøøh! Skjedde ikke på Fifa 13? Det skjer kanskje oftere på Fifa 14, men skal love deg at det var sånn på Fifa 13 også. Lumpeskudd, headinger fra 16 meteren, store, uforståelige keepertabber, tilbakestående keepre som nesten alltid slo ballen ut i farlig område og ga returer, og oppførte seg generelt sett som idioter. Alt det der var på Fifa 13, men noe av det i mindre grad enn på Fifa 14. :) Fifa 13 var nemlig også er forferdelig spill.

Lenke til kommentar

Hørt at Mignolet er kanon, og personlig er jeg godt fornøyd med Begovic.

 

Ok, men med de stakkars pengene jeg har koster dessvere Mignolet litt for mye, fordi jeg har ikke tenkt til å svi av halve "formuen" min på en keeper.

Kjøpte Fabianski, virker ganske ok med "GK long throw" og 84 reflexes.

Skjedde ikke på fifa 13 :) Og spillerene beveger seg seinare enn en nyfødt hamster

 

Jeg tenkte generell raging. Vanlig på FIFA-spill, fordi de ofte er jævlig dårlig programmert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...