Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Er det lettere å få gode spillere i pakker enn tidligere? Ikke brukt mer enn 40kr. Av alt har eg fått Mata, Alonso, Reus, Marquinhos Inform, De Gea, Gundogan og Di natale 2 ganger. Nå har eg ikke disk for øyeblikket så går i Web app, men virker langt lettere enn de tidligere spillene

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg er redd for nå er at EA patcher headingene og at det dermed blir praktisk talt umulig å score på headinger.

 

Patchen er allerede ute på PC. Har bare spilt 2 kamper, men jeg merker at det har blitt vanskeligere å score på headinger. Spillerne løper litt raskere enn før og dynamic-kamera er litt annerledes. Mulig det er vanskeligere å score med finesse og høye gjennombruddspasninger også, men jeg har ikke spilt nok til å si noe om det.

 

Det sies at dere konsollfolk får patchen til neste uke.

Endret av Madr1dista
Lenke til kommentar

Er det lettere å få gode spillere i pakker enn tidligere? Ikke brukt mer enn 40kr. Av alt har eg fått Mata, Alonso, Reus, Marquinhos Inform, De Gea, Gundogan og Di natale 2 ganger. Nå har eg ikke disk for øyeblikket så går i Web app, men virker langt lettere enn de tidligere spillene

Høres unormalt ut.. Jeg brukte 10000 FIFA points her om dagen. Fikk pandev inform... Solgte for 11k. William 47k og isco 45k. Det var det jeg fikk som er verdt å nevne. Ellers fikk jeg veldig mange spillere som ikke var glinse.

Lenke til kommentar

Høres unormalt ut.. Jeg brukte 10000 FIFA points her om dagen. Fikk pandev inform... Solgte for 11k. William 47k og isco 45k. Det var det jeg fikk som er verdt å nevne. Ellers fikk jeg veldig mange spillere som ikke var glinse.

Mulig eg har vært heldig, nå har det gått i et her siden eg brukte de 40kr. Kjøper pakker for alt eg tjener på salg, tjener inn mer eller ganske nære hver gang. Nå har eg over 200k coins. Mulig eg er heldig og EA snart finner det ut. Men hver 4 pakker har eg fått en spiller som går for over 20k

Lenke til kommentar

Jeg brukte 149kr og fikk Podolski (9k) og Javi Martinez (4K) som mine beste spillere (mest verdifulle). Sinnssykt skuff. Tror det var 15 pakker. Fikk deretter Lewandowski i manager tasks pakken :) Ble mer fornøyd da. Men skal aldri mer legge en krone på Fifa 14.

Lenke til kommentar

Burde fjerne helt muligheten til å kjøpepakker for ekte penger. Ødelegger hele poenget med UT. Arbeide litt for å skaffe deg spillerene du vil ha, spille kamper, tjene coins osv. Neida, mos innpå 500kr kjøp pakker til du spyr, selg og kjøp de du vil ha..yey.

 

Eneste grunnen til at EA bruker så mye tid på UT også. Hadde man fra starten ikke at mulighet til å bruke virkelige penger så hadde nok ikke UT vært den moden som den er i dag. EA tenker først penger deretter kundene.

Lenke til kommentar

Burde fjerne helt muligheten til å kjøpepakker for ekte penger. Ødelegger hele poenget med UT. Arbeide litt for å skaffe deg spillerene du vil ha, spille kamper, tjene coins osv. Neida, mos innpå 500kr kjøp pakker til du spyr, selg og kjøp de du vil ha..yey.

Hvordan ellers skulle EA tjent penger??
Lenke til kommentar

Eg sier ikke at eg ikke skjønner hvorfor de gjør det, men det ødelegger hele opplevelsen. Vært mye snakk om at de skulle lansere UT som ett eget produkt, og det syns eg hadde vært en god idé. Fjern UT fra Fifa og la Fifa være Fifa UTEN UT.

men UT er jo valgfritt. Skjønner ikke problemstillingen.
Lenke til kommentar

men UT er jo valgfritt. Skjønner ikke problemstillingen.

 

EA bruker X antall timer mer på FUT fordi pengene tjenes i hovedsak der.

Mer fokus på FUT = mindre fokus på gameplay

 

Som for så vidt får meg til å stille spørsmålet: Hvordan klarer PES å lage et dårligere spill når de i hovedsak kan fokusere kun på gameplay?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

EA bruker X antall timer mer på FUT fordi pengene tjenes i hovedsak der.

Mer fokus på FUT = mindre fokus på gameplay

 

Som for så vidt får meg til å stille spørsmålet: Hvordan klarer PES å lage et dårligere spill når de i hovedsak kan fokusere kun på gameplay?

EA har egne folk som fokuserer på gameplay, og andre som som fokuserer på UT. De har nok stort nok budsjett til å fokusere på hver enkelt lille del av FIFA. Jeg synes de gjør jobben rimelig bra! Hvis ikke gameplayet hadde vært bra, hvem hadde da giddet å kjøpe spillet, eller investere mere penger i Ultimate Team?

Lenke til kommentar

men UT er jo valgfritt. Skjønner ikke problemstillingen.

 

Så bare fordi det er valgfritt så skal det gå ann å kjøpe seg til det beste laget mens andre bruker timesvis på å skaffe seg 1 spiller av sitt UT? Det er valgfritt å kjøpe spillet også, og gjør du det så får du med hele pakka, da er det nok mange som vil prøve ut det meste som produktet de har kjøpt inneholder.

 

 

Vil gå så langt som å sammenligne det med doping. Noen trener i ukevis, månedsvis osv for å bli best mulig å gjerne vinne, så kommer det en idiot som er dopa til langt over ørene og vinner uten å ha trent halvparten av det som han rene har gjort. Samme med UT og pengebruk.

 

Men heldigvis så er det ikke alltid slik at best lag=seier på UT..så det er digg når folk med hel syke lag går på kjempetap mot desidert svakere lag. Og det virker som de som har slike syke lag er de som er dårligst i Fifa utifra folk eg har møtt.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

 

EA bruker X antall timer mer på FUT fordi pengene tjenes i hovedsak der.

Mer fokus på FUT = mindre fokus på gameplay

 

Som for så vidt får meg til å stille spørsmålet: Hvordan klarer PES å lage et dårligere spill når de i hovedsak kan fokusere kun på gameplay?

Nei nei nei nei, egene teams som jobber med forskjellige aspekter. FIFA14 hadde ikke vært noe annerledes om FUT ikke eksisterte.

Og ja, EA har income som fokus, som enhver annen bedrift. Men det betyr ikke at de ikke bryr seg om spillene sine. For noen år siden var vel det dessverre sant, men etter Peter More kom inn og snudde ting på hodet har EA blitt ganske flinke.

Lenke til kommentar

Du vet det er noe galt med spillet når det farligste som finnes er å møte noen med Andy Carroll eller Tor Hogne Aarøy (vet han ikke er i spillet, bare for å understreke). Er så sykt forutsigbart, spiller ut til kant som prøver å legge inn, der vinner Dzeko/Carroll/Benteke alt som er å vinne i lufta uansett hvilke forsvarsspillere man har. Posisjoneringen til forsvarsspillerne på innlegg er sinnsykt kritikkverdige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet det er noe galt med spillet når det farligste som finnes er å møte noen med Andy Carroll eller Tor Hogne Aarøy (vet han ikke er i spillet, bare for å understreke). Er så sykt forutsigbart, spiller ut til kant som prøver å legge inn, der vinner Dzeko/Carroll/Benteke alt som er å vinne i lufta uansett hvilke forsvarsspillere man har. Posisjoneringen til forsvarsspillerne på innlegg er sinnsykt kritikkverdige.

 

Patchen som kom ut på Pc har ikke fikset headinger, eg snakket med en kompis som spiller på Pc. Akkurat det samme som tidligere. Headinger er forsatt det som er best å gjøre. Men ikke overrasket over EA,

Lenke til kommentar

Nei nei nei nei, egene teams som jobber med forskjellige aspekter. FIFA14 hadde ikke vært noe annerledes om FUT ikke eksisterte.

Og ja, EA har income som fokus, som enhver annen bedrift. Men det betyr ikke at de ikke bryr seg om spillene sine. For noen år siden var vel det dessverre sant, men etter Peter More kom inn og snudde ting på hodet har EA blitt ganske flinke.

 

Doh..

Ikke vanskelig å forstå at de har det, men hvorfor tror du det selges "UT edition" "Kjøp season ticket og få FUT-pakker i X antall uker" osv?

FUT har en stor fokus på FIFA. Det er uten tvil den modusen som utvikles raskest.

 

Se på pro clubs eller season. Hvorfor mye har skjedd på fronten der kontra FUT?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...