Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

 

Min nivø er god i Fifa, han er 6 år. så vanskelig er det å score mål i Fifa 14. Tatt det til et helt nytt nivå dette året bare i feil retning.

 

Edit: Men som du sier så er han for god i Fifa

 

Skulle gjerne spilt mot nevøen din, mtp at dette er det vanskeligste FIFA-spillet jeg noen gang har spilt og du mener at han som 6-åring er god.

 

Vinglepetter er på vei tilbake til ultimate team, selv om det garantert ikke er bra for helsa. Blir litt spill i lavere divisjoner med dette, og et med Sirigu og resten fra Serie A. De to som mangler blir De Bruyne (deadeye, artist, hunter eller engine) og Sagna (anchor).

 

Kontrolleren synger allerede på siste verset, jeg er bare for svak til å klare å rive den fra hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skulle gjerne spilt mot nevøen din, mtp at dette er det vanskeligste FIFA-spillet jeg noen gang har spilt og du mener at han som 6-åring er god.

 

Vinglepetter er på vei tilbake til ultimate team, selv om det garantert ikke er bra for helsa. Blir litt spill i lavere divisjoner med dette, og et med Sirigu og resten fra Serie A. De to som mangler blir De Bruyne (deadeye, artist, hunter eller engine) og Sagna (anchor).

 

Kontrolleren synger allerede på siste verset, jeg er bare for svak til å klare å rive den fra hverandre.

 

Tenker hovedsakelig hvor lett det er å score på headinger og legge høye baller over forsvaret. Altfor enkelt og det blir ikke fikset heller.

Lenke til kommentar

Det kan jeg være med på, selv om jeg verken scorer eller slipper inn mange mål på det. Men ser jo at japes er ganske rå på innlegg mot Jackson Martinez.

 

Jeg mente at det er vanskelig å vende, spille pasninger, dempe hurtig osv. En 6-åring vil nok også slite med å forsvare seg, falle av riktig...

Lenke til kommentar

Gud hvor jeg har irritert meg grønn som faen på grunn av førstetouchsystemet. Er det like ille nå som det var i FIFA13 skal jeg kaste spillet ut vinduet.

Prøvde å lage karrieremodus med Chalrton Athletic, men det er jo umulig å spille noe som helst når spillere mottar en pasning og sender ballen faenivold på første touch.

Marerittet er ofte når sentrer til en spiller som står ved sidelinja. Da er det vanlig praksis at spilleren tar en møkkatouch, og sender ballen ut til innkast for motstanderen.

Lenke til kommentar

Gud hvor jeg har irritert meg grønn som faen på grunn av førstetouchsystemet.

 

Kan vurdere å sette artist på hele gjengen, inkludert stopperne, bare for å få spillerne opp på et anstendig nivå på ballbehandling og pasninger :p

 

Jeg kjøpte en guardian-Sakho bare fordi det er livsfarlig å få ballen i beina på en stopper på dette spillet. På FUT 13 er det null stress å vende bort spisser med stopperne, mens her må man nesten vurdere å bare måke ballen vekk hvis det ikke er noen enkle pasningsalternativer.

Lenke til kommentar

Willian - Zlatan - Lucas

Ronaldhino - Gustavo - Ramires

Marcelo - Thiago Silva - Luiz - Dani Alves

IF Diego Alves


Føler laget er ganske så satt nå, var griseheldig med noen spillere i pakker! Bare de får fikset headinger og lob through balls så slipper det forsvaret der inn 0 i snitt!

Lenke til kommentar

Når det først er snakk om stoppere og ballkontroll, så har jeg ikke mye imot at de sliter med å ha ballen i bena, spesielt under press. Mange av de virkelig gode stopperne velger ofte å skyte ballen vekk, i stedet for å drible bak i forsvar. Vidic og Pepe er f.eks. spillere som gjerne måker ballen opp på tribunen, fordi de ikke besitter god ballkontroll eller smidighet. Så at spillere med under 60 i dribling sliter, det synes jeg er helt rett. På Fifa 13 kunne man dessuten spille seg fint ut av de fleste situasjoner i forsvar. Nå er ting mer realistisk, og prøver du å spille deg ut, ender det ofte med at du mister ballen pga førstetoucher, ballkontroll osv. Tryggeste er rett og slett å få ballen vekk fra farlig området.

 

Problemet er jo at selv spillere som Iniesta har problemer med å føre ball. Da begynner det først å bli overdrevet.

Lenke til kommentar

Det er kanskje mer realistisk enn på 13, men en mellomting hadde vært fint. Heller stoppernes ballbehandling på 13 enn den på 14.

 

Laget ovenfor så beast ut, men også veldig offensivt på høyresiden i forsvar, med high/low og high/medium WR. Men funker det så er jo det kult nok, Maicon er kanskje en tryggere/feigere løsning enn Dani Alves, gjerne med shadow for mer pace. Evt engine for å bli bedre med ballen.

Endret av oscrue10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er kanskje mer realistisk enn på 13, men en mellomting hadde vært fint. Heller stoppernes ballbehandling på 13 enn den på 14.

 

Laget ovenfor så beast ut, men også veldig offensivt på høyresiden i forsvar, med high/low og high/medium WR. Men funker det så er jo det kult nok, Maicon er kanskje en tryggere/feigere løsning enn Dani Alves, gjerne med shadow for mer pace. Evt engine for å bli bedre med ballen.

 

Har ikke merket så veldig mye til det, men nå som du sier det kanskje bittelitt tomt innimellom. Kan jo alltids prøve Miacon også å se om det skulle fungere bedre, evt finne en midtbanespiller som i større grad dekker rommet Alves etterlater seg.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om dette laget?

 

http://www.futhead.com/14/squads/888628/

 

Jeg linka til et BPL-lag litt opp på denne siden, det er billig og ser litt bedre ut på papiret.

 

Ville først og fremst byttet ut keeper, stopperne og Anelka. Milner ser veldig treg ut, men alt avhenger av spillestil.

 

Fått meg dette. Vucinic er fortsatt klasse, alle tre målene i første matchen.

 

http://gyazo.com/c36009afa1dac4e8472ae7b24e122698

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...