Sveern Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva mener dere med single matches? At man kan spille kamper og få coins utenom turnering og sesonger. De fjerna det når det kom sesonger i 13, men har innført de igjen nå. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 At man kan spille kamper og få coins utenom turnering og sesonger. De fjerna det når det kom sesonger i 13, men har innført de igjen nå.Hmm, tydeligvis noe jeg har oversett det da. Noen som veit når FUT Legends kommer? Kommer det ikke før xbox one release? Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Yes, sir! Strålende! Er stjernesystemet det samme? At man møter lag med samme anntall stjerner osv. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 kommer det kun Xbox? Er det slik at du kan ha de legende her på FUT laget ditt sammen med de vanlige? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Den ene dagen jeg er tidlig hjemme etter forelesning og har lyst til å bygge på laget, så har jo EA bestemt seg for å streike. Great! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Strålende! Er stjernesystemet det samme? At man møter lag med samme anntall stjerner osv. Til en viss grad går jeg utifra. Har selv aldri møtt bronse/sølvlag da jeg alltid har hatt lag bestående av minst 90% gull. Men jeg har møtt spillere med 85 i snitt mens jeg selv ligger på ca 80. Latias: Maintenance. Åpner om 20min. Endret 3. oktober 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tror dere Adrian (http://www.futhead.com/14/players/4036/adrian/) holder mål som 1.valg på spissplass i et La Liga lag med bare spanjoler? Vurderer å gi ham Hawk eller Finisher, men er chem styles verdt penga? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Latias: Maintenance. Åpner om 20min. Bombe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 kommer det kun Xbox? Er det slik at du kan ha de legende her på FUT laget ditt sammen med de vanlige? Ja, og ja regner med det. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Til en viss grad går jeg utifra. Har selv aldri møtt bronse/sølvlag da jeg alltid har hatt lag bestående av minst 90% gull. Men jeg har møtt spillere med 85 i snitt mens jeg selv ligger på ca 80. Takk for svar! Det kommer an på hvilke spillere du og han har på benken, da de spillerene også avgjør hvor mange stjerner en har. Det var ihvertfall slik i Fifa12. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tror dere Adrian (http://www.futhead.com/14/players/4036/adrian/) holder mål som 1.valg på spissplass i et La Liga lag med bare spanjoler? Vurderer å gi ham Hawk eller Finisher, men er chem styles verdt penga? Eg hadde han i mitt lag før eg knakk cden. God spiller, virket bra fysisk også. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bombe. Lurer på hva geniene i EA gjør nå? At innlegg og høye baller blir enda enklere. Da kan man ta bind for øynene og spille i blinde og vinne kamper og masse coins Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Blitt 5 eller mer mål i alle kampene jeg har spilt. Vanvittig lett å score og nesten umulig å forsvare seg Endret 3. oktober 2013 av korehoret Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Lurer på hva geniene i EA gjør nå? At innlegg og høye baller blir enda enklere. Da kan man ta bind for øynene og spille i blinde og vinne kamper og masse coins Vel, nå har jo EA sagt at det skal komme en patch som skal gjøre det vanskeligere å score på innlegg, cornere, høye baller og finesseskudd. Synd du knakk cden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Eg hadde han i mitt lag før eg knakk cden. God spiller, virket bra fysisk også. Purrfekt! men vet hvordan du har det, men aldrig gått så langt. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vel, nå har jo EA sagt at det skal komme en patch som skal gjøre det vanskeligere å score på innlegg, cornere, høye baller og finesseskudd. Synd du knakk cden. Uten å virke for negativ så kan eg garantere at de tingene der blir allikevel det enkleste man kan gjøre etter patchen også. Spillestilen til den daglige Fifa spiller blir nøyaktig lik som før patchen dessverre. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Skandalespill. Er ikkje gøy at det blir mål på alt. Har 10-1-3 i stats og vinner fleste kamper med 7-8 mål, latterlig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Blitt 5 eller mer mål i alle kampene jeg har spilt. Vanvittig lett å score og nesten umulig å forsvare seg Nå vet jeg ikke hvilken divisjon du spiller i etc, men jeg har spillet flere 1-0, 0-0, 1-1 kamper etc. Så jeg må si meg uenig. Eneste gangene jeg slipper inn mye mål er når blir pissed off å fyrer på ultraoffensivt & selger meg så til de grader, som bare gjør meg enda mer pissed off så jeg logger ut. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Skandalespill. Er ikkje gøy at det blir mål på alt. Har 10-1-3 i stats og vinner fleste kamper med 7-8 mål, latterlig Det er bare du som er for god i fifa. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det er bare du som er for god i fifa. Min nivø er god i Fifa, han er 6 år. så vanskelig er det å score mål i Fifa 14. Tatt det til et helt nytt nivå dette året bare i feil retning. Edit: Men som du sier så er han for god i Fifa Endret 3. oktober 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå