Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strålende! Er stjernesystemet det samme? At man møter lag med samme anntall stjerner osv.

 

Til en viss grad går jeg utifra. Har selv aldri møtt bronse/sølvlag da jeg alltid har hatt lag bestående av minst 90% gull. Men jeg har møtt spillere med 85 i snitt mens jeg selv ligger på ca 80.

 

Latias: Maintenance. Åpner om 20min.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Til en viss grad går jeg utifra. Har selv aldri møtt bronse/sølvlag da jeg alltid har hatt lag bestående av minst 90% gull. Men jeg har møtt spillere med 85 i snitt mens jeg selv ligger på ca 80.

 

 

Takk for svar! Det kommer an på hvilke spillere du og han har på benken, da de spillerene også avgjør hvor mange stjerner en har. Det var ihvertfall slik i Fifa12.

Lenke til kommentar

 

Lurer på hva geniene i EA gjør nå? At innlegg og høye baller blir enda enklere. Da kan man ta bind for øynene og spille i blinde og vinne kamper og masse coins

 

Vel, nå har jo EA sagt at det skal komme en patch som skal gjøre det vanskeligere å score på innlegg, cornere, høye baller og finesseskudd. Synd du knakk cden. :wee:

Lenke til kommentar

 

Vel, nå har jo EA sagt at det skal komme en patch som skal gjøre det vanskeligere å score på innlegg, cornere, høye baller og finesseskudd. Synd du knakk cden. :wee:

 

Uten å virke for negativ så kan eg garantere at de tingene der blir allikevel det enkleste man kan gjøre etter patchen også. Spillestilen til den daglige Fifa spiller blir nøyaktig lik som før patchen dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blitt 5 eller mer mål i alle kampene jeg har spilt. Vanvittig lett å score og nesten umulig å forsvare seg

Nå vet jeg ikke hvilken divisjon du spiller i etc, men jeg har spillet flere 1-0, 0-0, 1-1 kamper etc. Så jeg må si meg uenig. Eneste gangene jeg slipper inn mye mål er når blir pissed off å fyrer på ultraoffensivt & selger meg så til de grader, som bare gjør meg enda mer pissed off så jeg logger ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...