Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare jeg som er vanskelig mao :p

 

Byttet bort 100k 14-coins (kommer til å sitte igjen med ca 50k) og fikk dette laget på FUT 13 (3-5-2, OP):

 

Lloris, Ramos, Kaboul, TOTS Vertonghen, Ronaldo, Alonso, Mikel (oppgraderer til MOTM), TOTS Hazard, TOTS Mata, TOTS Balotelli, Di Natale.

 

Da har jeg igjen RvP som jeg også skal bytte mot ok verdier på FUT 13, er i forhandlinger med en som antagelig får ham :)

Lenke til kommentar

 

Ja, 13 er det desidert beste spillet. 14 er for tungt og seigt, men jeg joina nettopp en norsk pro club som vant 1. div. ifjor og som har fått en kjempestart i år. Hvis det går seg til gjør jeg kanskje comeback med mine 50k.

Du gir opp så lett altså ;) Personlig følte jeg at Fifa 13 gikk alt for fort, men skal være enig i at 14 går en smule for tregt. Med det mener jeg at de gode spillerne burde ha bedre ballkontroll, førstetouch og burde kunne snu seg med ballen uten at det tok 4 sekunder. Jeg elsker nemlig hvordan EA har tatt "knekken" på pace abuse.

 

Forventer at oppdateringen gjør keeprene langt bedre, for de er så hjerneskadet. Jeg merker egentlig ikke at corner er lettere å score på i fifa 14 enn på 13. Tror det bare er noe folk har fått for seg, ettersom at heading etter innlegg ofte går inn. Forsvarsspillerne bør bli bedre å markere motspillere også.

Lenke til kommentar

Jeg er så helvettes lei av dårlige dommere. Fordel av ballen er jo ødelagt på dette spillet her. Skjedd to ganger nå at jeg nesten har vært gjennom, så blåser han heller frispark til meg i en idiotisk posisjon fordi de taklet meg.

Noen her som har grindet seg opp til 1-3 div enda?

Lenke til kommentar

Skjedd to ganger nå at jeg nesten har vært gjennom, så blåser han heller frispark til meg i en idiotisk posisjon fordi de taklet meg.

 

Spilte en kamp i går hvor motstanderen scoret, men under et sekund før ballen var i mål, så blåste dommeren frispark til motstanderen fra godt utenfor 16 meteren, og han fikk ikke målet sitt x) Samme har skjedd med meg, når jeg spilte mot en kompis, men da fikk jeg straffe.

Lenke til kommentar

Problemet er jo det at de har jo ikke helt tatt knekken på pace abuse. Bare til å ha en rask spiss, ta en høy ball over forsvaret, vips! Og du er alene igjennom...

Er det virkelig folk som meg ute i verden som ser feilen med Fifa 14. Har aldri vært enklere å sende hlye baller over forsvaret enn det er nå. Eg knuste en kontroll og knakl cden for 2 dager siden. Eg finner meg ikke i å bli knust av folk fordi dem spammer høye baller og innlegg i 90 min. For gode var dem ikke, vanlig Fifa nivå. Det sier litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...