Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

 

Anbefaler deg å sette inn Kaboul/Sakho og Clichy så fort du kan :) Cavani (weak foot) og Matuidi til venstre, Falcao og Moutinho til høyre.

 

 

Hvorfor premier league spillere i et Ligue 1 lag? Det ødelegger jo bare kjemien, med mindre de er fra samme land og linker med alle spillere rundt seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møter for det meste Ligue 1 og Bundesliga lag jeg, så virker ikke som du er den eneste som kjører den veien ;) Hva synes du om Cavani? Ser han er billig i forhold til overall ratingen. God? Verdt å bygge et lag rundt han?

 

EDIT: Ofrer MLS BSG laget mitt, og skal se om sølvspillere spiller bedre i sølvturneringen, hvor det bare er sølvspillere. Til eksperimentet skal jeg lage dette: http://www.futhead.com/14/squads/532837/

 

Koster en del, men håper det er verdt det. Klør i fingrene etter å få testet ut Depay også.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Greit å kjøre ligue 1 slik at eg ikkje har samme lag som 90 % av alle andre :)

 

Større sjanse for å ha det samme laget som andre om du kjører de 11 spillerne du har satt opp, men ditt valg. Synes bare at Marquinhos og Maxwell virker veldig dårlige.

 

Har stussa på at det er så viktig for folk at alle 11 er fra samme liga, alle må være rare etc. Jeg prøver å sette opp de 11 beste spillerne som jeg har råd til uavhengig av hvor dem holder til, så lenge det ikke er grunner til å droppe en spiller.

Lenke til kommentar

Møter for det meste Ligue 1 og Bundesliga lag jeg, så virker ikke som du er den eneste som kjører den veien ;) Hva synes du om Cavani? Ser han er billig i forhold til overall ratingen. God? Verdt å bygge et lag rundt han?

 

EDIT: Ofrer MLS BSG laget mitt, og skal se om sølvspillere spiller bedre i sølvturneringen, hvor det bare er sølvspillere. Til eksperimentet skal jeg lage dette: http://www.futhead.com/14/squads/532837/

 

Koster en del, men håper det er verdt det. Klør i fingrene etter å få testet ut Depay også.

 

MGH, YouTuberen, sa i en video for ikke så lenge siden at han syntes at Cavani sugde i spillet, på grunn av defensive workraten hans eller noe.

Lenke til kommentar

 

Større sjanse for å ha det samme laget som andre om du kjører de 11 spillerne du har satt opp, men ditt valg. Synes bare at Marquinhos og Maxwell virker veldig dårlige.

 

Har stussa på at det er så viktig for folk at alle 11 er fra samme liga, alle må være rare etc. Jeg prøver å sette opp de 11 beste spillerne som jeg har råd til uavhengig av hvor dem holder til, så lenge det ikke er grunner til å droppe en spiller.

Er du ny i Ultimate Team? Det handler om å få best mulig kjemi for å få mest mulig ut av hver spiller, dersom de ikke linker på enten liga eller nasjonalitet faller ferdighetene deres drastisk pga. kjemi. Å ha 11 spillere fra ulike ligaer og nasjonaliteter er helt misforstått, da har du ikke skjønt hvordan man spiller UT :p

 

 

Møter for det meste Ligue 1 og Bundesliga lag jeg, så virker ikke som du er den eneste som kjører den veien ;) Hva synes du om Cavani? Ser han er billig i forhold til overall ratingen. God? Verdt å bygge et lag rundt han?

Cavani er et beist. I mine øyne; kanskje den mest komplette spissen i UT - sterk, rask, høy, bra finishing, han har omtrent ingen svake punkter. Grunnen til at enkelte ikke liker ham, og det er forståelig, er hans høye workrates. Han jobber masse hjemover (men han har god stamina så det er ikke noe problem sånn sett), så hvis man kjører ham som alenespiss så kan det bli litt "tomt" noen ganger. Bruk ham sammen med en annen spiss så er han for meg den beste spissen i UT. Bedre enn Zlatan.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Er du ny i Ultimate Team? Det handler om å få best mulig kjemi for å få mest mulig ut av hver spiller, dersom de ikke linker på enten liga eller nasjonalitet faller ferdighetene deres drastisk pga. kjemi. Å ha 11 spillere fra ulike ligaer og nasjonaliteter er helt misforstått, da har du ikke skjønt hvordan man spiller UT :p

 

Tror du skal være litt forsiktig med å spørre om andre er nye i ultimate team når du ikke engang har satt opp laget for å se hvilken kjemi du oppnår ;)

 

Har spilt ultimate team i noen år nå, og har litt over snittet god peiling på lagoppsett.

Lenke til kommentar

 

Tror du skal være litt forsiktig med å spørre om andre er nye i ultimate team når du ikke engang har satt opp laget for å se hvilken kjemi du oppnår ;)rt

 

Har spilt ultimate team i noen år nå, og har litt over snittet god peiling på lagoppsett.

Er det hybrid lag du snakker om da?

 

Der spillerne kan være fra forskjellige ligaer, men fremdeles linker med hverandre fordi de er fra samme land?

 

Da er vi enige. Hvis ikke, så skjønner jeg ikke at du skjønner hvordan man spiller UT :)

Lenke til kommentar

Er det hybrid lag du snakker om da?

 

Der spillerne kan være fra forskjellige ligaer, men fremdeles linker med hverandre fordi de er fra samme land?

 

Da er vi enige. Hvis ikke, så skjønner jeg ikke at du skjønner hvordan man spiller UT :)

 

Hehe. Setter man opp laget blir det slik. Cavani og Mariano har 10. De andre fra Ligue 1 får 10 hvis manageren er fra Ligue 1. Kaboul (evt Sakho) og Clichy får 10 hvis manageren i tillegg er fransk (Blanc?). Samtlige får 10 i kjemi, selv uten riktig manager-forhold, etter 10 kamper.

 

Måtte inn og endre litt her angående managerkjemien. Dette er mulighetene:

 

1. Manager fra Ligue 1 som er fransk

2: Fransk manager fra en annen liga + Ligue 1 manager league

 

(tror jeg...)

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter oscrue. Laget blir langt bedre med Clichy og Sakho/Diakite/Kaboul. Ser ingen grunn til å tviholde på denne overratede Marquinhos og Maxwell når alle kan få 10 kjemi uten å engang å spilt en eneste kamp med dem.

 

Noen som har fått skader på spillere med "Injury free" trait? Det har nemlig jeg. Absolutt helt sløkket spør du meg. Uten å være sikker, så kan det jo tenkes at spillere med "Injury prone" trait blir lettere skadet, også i UT. Da burde jo nesten spillere som har injury free trait slippe det. Ikke at jeg tror de spillerne er uskadelig i virkeligheten, men ser ikke helt poenget med et slikt trait hvis det er totalt ubrukelig og bare for pynt, slik som "argues with referee".

Lenke til kommentar

 

Hehe. Setter man opp laget blir det slik. Cavani og Mariano har 10. De andre fra Ligue 1 får 10 hvis manageren er fra Ligue 1. Kaboul (evt Sakho) og Clichy får 10 hvis manageren i tillegg er fransk (Blanc?). Samtlige får 10 i kjemi, selv uten riktig manager-forhold, etter 10 kamper.

 

Måtte inn og endre litt her angående managerkjemien. Dette er mulighetene:

 

1. Manager fra Ligue 1 som er fransk

2: Fransk manager fra en annen liga + Ligue 1 manager league

 

(tror jeg...)

Mariano får 10 pga. at han linker med 2 andre brasilianere, som igjen linker med spillere som er ifra samme liga (Ligue 1).

 

Clichy får 9 pga. han er fra samme liga og land som kaboul. Derfor får også kaboul 9, som linker til Keeperen som er fra samme land, men ikke samme liga.

 

Men som du ser, så linker ikke Kaboul og Silva eller Clichy og Lavezzi. Dette er fordi de ikke er fra samme land eller spiller i samme liga. Dette vil gjøre at spillerforståelsen dem imellom ikke vil være så god, som f.eks de med grønn link.

 

Håper dette ga noen mening.

Lenke til kommentar

Det der er feil. Fransk manager gjør at Clichy og Kaboul får 10 kjemi, og når han har Ligue 1 "manager league" på seg, så får spillerne fra ligue 1 også 10 kjemi. Og du tar helt feil med spillerforståelses teorien din også. Da hadde jo alle hybrids vært totalt meningsløse og ubrukelige. Så lenge f.eks. Clichy har full kjemi (10), så skal han prestere best mulig, og pasningene hans skal være god, uavhengi om han sender pasning til Lavezzi eller Kaboul. Noe annet hadde vært tåpelig.

 

Håper det ga noen mening.

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper dette ga noen mening.

 

Joda, for det meste, bortsett fra at forståelsen mellom Kaboul og Thiago Silva vil være dårligere enn mellom Kaboul og Clichy. Det tror jeg ikke på. Har man maks kjemi, så har man maks kjemi, og da er alt fryd og gammen.

 

Mulig du bare formulerte deg litt upresist, som gjør at det kan tolkes på flere måter.

 

Mariano får heller ikke 10 fordi Lucas linker med Falcao som er fra Ligue 1, men nå begynner jeg å bli pirkete merker jeg :p

Lenke til kommentar

 

Tror du skal være litt forsiktig med å spørre om andre er nye i ultimate team når du ikke engang har satt opp laget for å se hvilken kjemi du oppnår ;)

 

Har spilt ultimate team i noen år nå, og har litt over snittet god peiling på lagoppsett.

 

Det var denne uttalelsen som jeg svarte på:

 

Jeg prøver å sette opp de 11 beste spillerne som jeg har råd til uavhengig av hvor dem holder til, så lenge det ikke er grunner til å droppe en spiller.

Det er jo, som du nå i etterkant sier, IKKE uavhengig hvor dem holder til, de får jo faktisk kjemi fordi du har mange spillere fra samme liga/nasjonalitet. Ergo kjøper du ikke 11 random spillere og setter dem sammen, du tar hensyn til liga og nasjonalitet, noe du IKKE skrev i innlegget jeg siterte - du skrev at du kjøpte 11 spillere UAVHENGIG av hvor dem holder til (aka hvilket lag de spiller for).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...