Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart at Messi har 69 heading, mens Crouch har 65. Når ble Messi bedre på hodet enn Crouch? :p

 

Greit nok at Messi er en god spiller, men EA trenger vel ikke å miste bakkekontakten av den grunn.

Heading statsen tror jeg går på hvor god de er til å styre headingen, mens strength, høyde, jumping osv bestemmer hvor gode de er til å vinne dueller, og der kommer nok Crouch bedre ut. Og Crouch har aldri vært særlig god på headinger, men det hender spillerne rundt han skyter ballen i hodet på han og den ender opp i mål :p

Lenke til kommentar

Fikk fifa14 i helga, er det noen nybegynner guider på ultimate team, har aldri spilt det her inne, og aner ikke hva folk her inne snakker om

Tja, jeg vet ikke hvor lite/mye du vet om spillet generelt og heller ikke hva du vet om Ultimate Team (FUT) delen.

 

Forklar gjerne hva du allerede vet, så er det litt lettere å hjelpe deg uten å skrive en drøss av unødvendig ting.

Om du bare vet at du har kjøpt et fotballspill og havnet i denne tråden, så er vi nok mange her som kan hjelpe deg igang uansett :p

Lenke til kommentar

Ah, har lyst å lage et nytt lag, men aner ikke hvilket av lagene mine jeg vil ofre. Jeg får for lite for Liga Port. laget mitt, så det er uaktuelt. Jeg har ikke lyst å selge Bundesligalaget heller, fordi jeg vil gjerne finne en formasjon som passer bra til Lewandowski. Og da er det MLS BSG laget mitt igjen. Men det er faktisk det laget jeg har likt best å spille med, til tross for at flere av spillerne føles "dårlig". Likte Eddie-Martins partnerskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...