Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FIFA har offisielt hvert ute i 1 dag og folk har allerede klart å skaffe seg nærmest et perfekt FUT-lag. Må være kjedelig i lengden og ikke ha noe spesielt å spille for. Altså, selve poenget med FUT er å skaffe seg et bra lag. Har man det etter 1 dag så blir vel modusen mer eller mindre død? Selvfølgelig ler EA hele veien til banken. De tjener vel mer penger på FUT enn på selve salget av spillet skulle man tro.

Du åpner vel ikke season ticket-pakkene heller, siden du har betalt for de?

 

 

(ja, jeg tuller med deg)

 

Latterlig at det ikke har vært mulig å søke på navn tidligere.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Spillet er jo mer preget av lobber over forsvar i denne utgaven enn det noen gang har hvert før.

 

I tillegg så klarer ikke en eneste jævel på laget mitt å ta i mot ballen uten at den ender 2 meter foran, ei heller er det mulig å ta en vending med ball på under 10 sekunder, mens hos motstander ligger mottakene som limt i mann og vendinger skjer på sekundet.

 

Hva i all verden må til her?

 

Hva formasjon bruker dere på UT?

Lenke til kommentar

Spillet er jo mer preget av lobber over forsvar i denne utgaven enn det noen gang har hvert før.

 

I tillegg så klarer ikke en eneste jævel på laget mitt å ta i mot ballen uten at den ender 2 meter foran, ei heller er det mulig å ta en vending med ball på under 10 sekunder, mens hos motstander ligger mottakene som limt i mann og vendinger skjer på sekundet.

 

Hva i all verden må til her?

 

Hva formasjon bruker dere på UT?

Må ikke skrive dette, da kan man ikke spille Fifa. Det skal være enkelt å score på hodet og det skal være enkelt å ta høye baller. Er vist noe folk har trent veldig på, og dem har blitt meget gode

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg må prøve meg på 41212 jeg også. Har spilt med 4231 (2) og 352, men får det ikke helt til å stemme. Har vunnet det meste, men har fått 3 tap nå, og alle har vært fra motstandere med under 100 kjemi. Får rett og slett ikke til å spille bra mot sånne lag. Ingenting går min vei, og jeg føler at motstanderens spillere gjør alt perfekt. Skal jo være motsatt når jeg har 100 kjemi, og han har 57? :p Ganske frustrerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...