G27 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kjøpte en del pakker i dag, og den eneste verdifulle jeg fikk var Podolski. Resten går for under 1000 coins. Skjønner ikke hvordan jeg kan ha så uflaks. Føler jeg har gitt så mye penger til ekle EA nå at jeg fortjener noe bra etterhvert. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Fant ut feilen. Tydeligvis hadde season pass'et mitt gått ut. Så ble noe rot der. Kjøpte 4600 fut points. Endte opp med: Thiago Silva, Dani Alves, Balotelli, El Shaarawy, og en rekke gode spillere, men ikke minst IF Isco Er storfornøyd, nå kan helgen starte! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kjøper du pakkene til 7,5k eller 15k? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvordan i helvete går det an å være så heldig? Kjøpte 2200 fifa points og fikk som sagt ikke en dritt av særlig verdi. Kjøpte pakker til 7,5K. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Fant ut feilen. Tydeligvis hadde season pass'et mitt gått ut. Så ble noe rot der. Kjøpte 4600 fut points. Endte opp med: Thiago Silva, Dani Alves, Balotelli, El Shaarawy, og en rekke gode spillere, men ikke minst IF Isco Er storfornøyd, nå kan helgen starte! Steike, det var ikke småtteri! Mye får du for IF Isco? Jeg har lyst på IF Aguero, men får han jo aldri Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 7.500 pakkene her og. Er selv overrasket over hvor heldig jeg var. Men så var pakkene mine i '13 ganske bedriten, så har vel "fortjent" det Har en god del venner som har fått ufattelige pakker, så jeg vet ikke om card weighten på de beste spillerne har gått betraktelig ned. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Steike, det var ikke småtteri! Mye får du for IF Isco? Jeg har lyst på IF Aguero, men får han jo aldri Tror han går for rundt 100.000,-. Men ble mest fornøyd med Thiago Silva, uten tvil den mest solide midtstopperen på spillet. Brukte han både på FIFA 12 og 13. En jeg kjenner har fått to, ja TO IF Reus. Så han skal få kjenne det når jeg kommer hjem til juleferien. Edit: Og det verste var at den ene var i gratispakke. Endret 27. september 2013 av Anders Bratbakk Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Flere som har alle spillerne de prøver å selge stuck i transferlist? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Flere som har alle spillerne de prøver å selge stuck i transferlist? Kjøpe og selgespillerne mine ja. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Alt som jeg har vunnet på bud er stuck i tradepilen, min kjære ogbona som jeg fikk for utrolige 900 har sitti der i flere timer nå... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Min Kaggis ligger også der Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Dette husker jeg var et stort problem i fjor også. De kunne forberedt seg ihvertfall Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Reus - Lewandovski - Robben Gotze - Gustavo - Gundogan Alaba IF - Santana - Thiago Silva - Piszczek Julio Cesar Nå er det bare å grinde seg til 1.divisjon :0 (Skriver også så posten kommer i mine innlegg ) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 ^Latterlig bra lag. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvor mye penger har du svidd bort for å få det laget der? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hmmm, ikke helt sikker, vi er 3 stk som deler konsollen i kollektivet. Men vii har nok rundet 1000 til sammen. Er FUT-versjonen av PSG. Køpelag deluxe, men vi ble enige om at vi heller gjør det istedenfor å grinde. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 FIFA har offisielt hvert ute i 1 dag og folk har allerede klart å skaffe seg nærmest et perfekt FUT-lag. Må være kjedelig i lengden og ikke ha noe spesielt å spille for. Altså, selve poenget med FUT er å skaffe seg et bra lag. Har man det etter 1 dag så blir vel modusen mer eller mindre død? Selvfølgelig ler EA hele veien til banken. De tjener vel mer penger på FUT enn på selve salget av spillet skulle man tro. 3 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ronaldo og Messi må man uansett grinde endel til, men ser poenget ditt Emils. Jeg har bevisst brukt litt mindre penger på starten i år, fordi jeg drepte litt av gleden med å ha nærmest perfekt PL lag etter 1 uke i fjord. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 For vår del er gleden å spille kamper og komme oppover i divisjonene, ikke å sitte med et lag fyllt av 11 migbolter. Skjønner godt at folk mener det er urettferdig, men det er sånn vi har valgt å gjøre det! Add "Faldmoo" på Xbox Live om noen vil spille! Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 da har min ogbona vært stuck i tradepilen i 8 timer, det er temlig surt, tips til hva jeg kan gjøre eller er jeg fucked? > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå