G27 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke deadeye for bedre passing? Kjører du Eredivisie-sølv? Med CAM? Har en maestro-Overtoom til 1,4k BN ute nå. Et maestro-kort gikk nettopp for akkurat 1,4k. Ser ut til at det fort kan bli et komplett Eredivisie-sølvlag, ja. Planen gikk ut på et hybrid, men det er veldig, veldig vanskelig å få til noe heftig til en fornuftig pris. Hater det nye kjemisystemet de har lagt inn. Håpløst. Kjemi var vel en av de få tingene EA hadde en fin balanse på. Ikke overraskende at de klarer å rote det til. Foreløpig har jeg planer om dette laget: http://www.futhead.com/14/squads/520123/ Prøver med Duarte først, så får vi se om jeg går over til Overtoom senere om ting ikke fungerer. Dette er det andre laget jeg vurderer å mekke: http://www.futhead.com/14/squads/532837/ Det eneste her er at jeg ikke er fornøyd med spissen. Vet noen om de som har 9 chem i dette laget, vil få 10 chem etter 10 kamper? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Er det faktisk mulig å spille opp kjemi nå? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Yessir, en såkalte "loyalty"-bonus på kjemien. Den er altså verdt én i chemistry og dukker opp etter 10 spilte kamper. Med 10 kamper så regner jeg med at Fifa mener at spilleren er 10 ganger på banen, dvs. at du kan sette spilleren inn 10 ganger i 90. minutt og fortsatt få loyalty-bonus. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Lojalitetsbonusen er også på alle spillere som en selv får i pakker, så da sparer en de ti kampene. Trenger ett greit utgangspunkt for å bygge ett ok lag. Har ca 40 000,- tilgjengelig å bruke på lag. Noen som har noen gode forslag til stammen i laget? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dembele, Mata, Eto'o, Song + noen flere 80+ rares i gullpakker! Hell yeah Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Og det var Premium Gold Pack du kun åpner? Satan, fikk aldri noe bra når jeg åpnet de på FIFA 13 UT. Åpnet vel rundt 20 og beste jeg fikk var Busquets elns. Har dere noen tips på hvordan tjene penger fort? Prøver å kjøpe bronze pack (400 coins) og legge ut alt innholdt på markedet, men går latterlig tregt.. Lenke til kommentar
arfa Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har en Mariappa, når er det prisene er på topp vil dere tro? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Mata var latterlig overpriset. Kan selge han for 50k og kjøpe Nasri for litt over 20k Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Da er mesteparten av LaLiga spillerne mine solgt, og har fått sammen ett PL lag. Mata ligger fortsatt ute for salg, så blir mer oppgraderinger imårra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har både tysk og italiensk lag i tankene, men har foreløpig ikke satt meg inn i prisene. Kanskje gunstig å starte med italiensk lag siden tyskerne sikkert er overpriset, eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Iallefall lurt å velge en liga som ikke er overpriset, som du sier. Den italienske er nok mindre populær og dermed billigere enn den tyske. For de av oss som ikke har sååååå mye coins er den franske ekstremt bra - veldig mange bra spillere til en billig penge. Kjører det fram til jeg får nok til bundesliga. BPL kan man ta etter hvert, alle skal ha det i starten. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er fifa i butikkene idag? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er fifa i butikkene idag?Ja. 333 kr på expert. Kun 1500 stk, så vær rask! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 ooff niceee.. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg kjøpte bonusversjonen med 24 (ellerno) goldpacks, gikk inn i PS store og aktiverte koden, men jeg finner ikke gullpakkene mine i Ultimate team? noe som har gått galt eller finner jeg det ikke? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg kjøpte bonusversjonen med 24 (ellerno) goldpacks, gikk inn i PS store og aktiverte koden, men jeg finner ikke gullpakkene mine i Ultimate team? noe som har gått galt eller finner jeg det ikke? Logg ut og inn igjen. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Har prøvd det, restarta hele skiten også. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Funket hos meg bare jeg logget ut av UT og inn igjen. Men jeg har Xbox da. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Serverne nede? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Dere som har fått spillet, er det stjernenivåer som bestemmer hvem man møter i enkeltkamp-modusen? Laget dette som jeg tenkte å spille med mot "sølvmotstand". Vet at man møter lag på omtrent samme nivå, men lurte på om det var like nøyaktig som på FUT 12. Har ikke tenkt å spille mot noen som har lagdel-rating på over 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå