PrettyBoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Hvis jeg kjøper season ticket, kan jeg spille fifa idag? Må jeg kjøpe no mer enn season ticket? Endret 24. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvis jeg kjøper season ticket, kan jeg spille fifa idag? Må jeg kjøpe no mer enn season ticket?Ja det kan du. Nei, og du trenger ikke kjøpe spillet før release. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Ok cool, kan man også kjøpe fifa points? 2timer til på jobb, grrrr..men spillet sluttr å funke den 26? Dere som har spilt UT nå, hva syns dere? Og er fart fortsatt det viktigste? Endret 24. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ok cool, kan man også kjøpe fifa points? 2timer til på jobb, grrrr..men spillet sluttr å funke den 26? Dere som har spilt UT nå, hva syns dere? Og er fart fortsatt det viktigste? Nei man ikke kjøpe gull pakker før release. På Torsdag funker ikke spillet du laster ned ikvekd lenger nei, da må du kjøpe spillet. Fart er definitivt mindre viktig nå. Alt virker anderledes, og det skal mange timer til før dette sitter i fingrene merker jeg. Men absolutt mye bra forbedringer. Kan nesten ikke vente på Xbox One. Dette spillet er jo i utgangspunktet laget for neste generasjons konsoller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har et halvferdig lag, og veldig lite med coins, så fåkke spilt UT.. Så man kan bruke Terry og Ferdinand i forsvar uten å bli helt æsskjørt av Remy og Hernandez..? Spennende.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har et halvferdig lag, og veldig lite med coins, så fåkke spilt UT.. Så man kan bruke Terry og Ferdinand i forsvar uten å bli helt æsskjørt av Remy og Hernandez..? Spennende.. Du får en eller to gull pakker med engang ved å kjøpe season ticket, også starter man jo med masse spillere, med mindre du har quick solgt de i web appen? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Du får en eller to gull pakker med engang ved å kjøpe season ticket, også starter man jo med masse spillere, med mindre du har quick solgt de i web appen? Har quick sold de i web-appen ja Men får satse på at de pakkene får holde, slik at jeg får et lag ihvertfall..El så kan jeg muligens jeg kjøpe en eller to bronze pakker, hvis det ikke skulle holde..Har liksom 3000 coins og mangler 4 spillere + benken.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har quick sold de i web-appen ja Men får satse på at de pakkene får holde, slik at jeg får et lag ihvertfall..El så kan jeg muligens jeg kjøpe en eller to bronze pakker, hvis det ikke skulle holde..Har liksom 3000 coins og mangler 4 spillere + benken.. Da klarer du deg fint. Jeg har kjøpt mange spillere til 300 coins, bare for å komme igang. Bare å kikke litt på statsene, så finner du mange brukbare 75-80 spillere Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Da var season ticket kjøpt. Snakkes. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Early Release varer til og med den 27., så teknisk sett kan du spille til fredag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Når var det early release kom ut? Laster ned nå, geezzuuzz jg har treg nett.. Endret 24. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Når var det early release kom ut? Laster ned nå, geezzuuzz jg har treg nett.. Det kom ut Lørdag kl 19:00. (18:00 for Playstation av en eller annen grunn) Går tregt ja, tok lang tid med 70 Mbit linja mi også. Men når den kommer til 80% så er den ferdig. Det blei den hvertfall her Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Fikk min første inform til FUT 14 idag Siggurdson 78 LM tottenham EDIT: Solgte han, kjøpte ny pakke og fikk Ramires og solgte han for 19k. Nå har jeg dette laget: http://www.futhead.com/14/squads/525599/ Endret 24. september 2013 av Bosch Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) EDIT: Fikk endelig kjøpt Depay for 14,500 coins. Deilig følelse. Nå må jeg bare finne ut om jeg vil ha sniper eller catalyst på han. Han er vel allerede rask nok vil jeg tro. Endret 24. september 2013 av G27 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) EDIT: Fikk endelig kjøpt Depay for 14,500 coins. Deilig følelse. Nå må jeg bare finne ut om jeg vil ha sniper eller catalyst på han. Han er vel allerede rask nok vil jeg tro. Ikke deadeye for bedre passing? Kjører du Eredivisie-sølv? Med CAM? Har en maestro-Overtoom til 1,4k BN ute nå. Et maestro-kort gikk nettopp for akkurat 1,4k. Har også en shadow-Bocchetti til 2,4 BN (ca det shadow-kortet ligger på alene), hvis noen har satt opp et lag med ham. Nå er ikke planen å poste hele transferlista fremover, men akkurat nå har jeg disse to som selges til under markedspris. Endret 25. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Flere som kjører spansk/La Liga her? Kjøpte Torres igår før jeg la meg. Spent på hvordan det vil fungere! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dere som vil ha Fifa Points kan kjøpe disse til UT 13. Når dere så starter UT 14 kan dere overføre og kjøpe pakker i UT 14 web app. Merk at dette kan kun gjøres en gang, så om du alt har overført eller har takket nei er løpet kjørt. Jeg valgte spør igjen senere, kjøpte for 30 kroner i Fifa Points og starter UT 14 igjen og overførte. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Flere som kjører spansk/La Liga her? Kjøpte Torres igår før jeg la meg. Spent på hvordan det vil fungere! Kjørte på med Brasil/PL lag her..Hulk som den beste spilleren og Lima på topp.. Torres tror jeg blir bra, god allround stats. Hvilke andre spillere har du? Cahill-Evans som mine midtstoppere :/ Endret 25. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Torres tror jeg blir bra, god allround stats. Hvilke andre spillere har du? Foreløpig har jeg Villa og Pedro på hver sin swing. Usikker på på om jeg skal beholde de. På midten har jeg bare billig spanjoler som skal byttes ut ikveld. Sitter å ruger på endelig coins. Har lyst på Is co og Modric. Og Ramos og Marcello bak. Mere har jeg nok ikke råd til ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå