Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok cool, kan man også kjøpe fifa points?

 

2timer til på jobb, grrrr..men spillet sluttr å funke den 26?

 

Dere som har spilt UT nå, hva syns dere? Og er fart fortsatt det viktigste?

Nei man ikke kjøpe gull pakker før release. På Torsdag funker ikke spillet du laster ned ikvekd lenger nei, da må du kjøpe spillet.

 

Fart er definitivt mindre viktig nå. Alt virker anderledes, og det skal mange timer til før dette sitter i fingrene merker jeg. Men absolutt mye bra forbedringer. Kan nesten ikke vente på Xbox One. Dette spillet er jo i utgangspunktet laget for neste generasjons konsoller.

Lenke til kommentar

Har et halvferdig lag, og veldig lite med coins, så fåkke spilt UT..

 

Så man kan bruke Terry og Ferdinand i forsvar uten å bli helt æsskjørt av Remy og Hernandez..? Spennende..

Du får en eller to gull pakker med engang ved å kjøpe season ticket, også starter man jo med masse spillere, med mindre du har quick solgt de i web appen?
Lenke til kommentar

Du får en eller to gull pakker med engang ved å kjøpe season ticket, også starter man jo med masse spillere, med mindre du har quick solgt de i web appen?

Har quick sold de i web-appen ja :(

 

Men får satse på at de pakkene får holde, slik at jeg får et lag ihvertfall..El så kan jeg muligens jeg kjøpe en eller to bronze pakker, hvis det ikke skulle holde..Har liksom 3000 coins og mangler 4 spillere + benken..

Lenke til kommentar

Har quick sold de i web-appen ja :(

 

Men får satse på at de pakkene får holde, slik at jeg får et lag ihvertfall..El så kan jeg muligens jeg kjøpe en eller to bronze pakker, hvis det ikke skulle holde..Har liksom 3000 coins og mangler 4 spillere + benken..

Da klarer du deg fint. Jeg har kjøpt mange spillere til 300 coins, bare for å komme igang. Bare å kikke litt på statsene, så finner du mange brukbare 75-80 spillere ;)

Lenke til kommentar

EDIT: Fikk endelig kjøpt Depay for 14,500 coins. Deilig følelse. Nå må jeg bare finne ut om jeg vil ha sniper eller catalyst på han. Han er vel allerede rask nok vil jeg tro.

 

Ikke deadeye for bedre passing? Kjører du Eredivisie-sølv? Med CAM? Har en maestro-Overtoom til 1,4k BN ute nå. Et maestro-kort gikk nettopp for akkurat 1,4k.

 

Har også en shadow-Bocchetti til 2,4 BN (ca det shadow-kortet ligger på alene), hvis noen har satt opp et lag med ham. Nå er ikke planen å poste hele transferlista fremover, men akkurat nå har jeg disse to som selges til under markedspris.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Flere som kjører spansk/La Liga her? Kjøpte Torres igår før jeg la meg. Spent på hvordan det vil fungere!

Kjørte på med Brasil/PL lag her..Hulk som den beste spilleren og Lima på topp..

 

Torres tror jeg blir bra, god allround stats. Hvilke andre spillere har du?

 

Cahill-Evans som mine midtstoppere :/

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Torres tror jeg blir bra, god allround stats. Hvilke andre spillere har du?

 

Foreløpig har jeg Villa og Pedro på hver sin swing. Usikker på på om jeg skal beholde de. På midten har jeg bare billig spanjoler som skal byttes ut ikveld. Sitter å ruger på endelig coins. Har lyst på Is co og Modric. Og Ramos og Marcello bak. Mere har jeg nok ikke råd til ennå :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...