Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg aldi fant ut i FIFA 13 heller: Hva er disse fitness trenerne til? Man får jo ikke gjort noe med de? Pleier bare å ha noen i klubben jeg, tilfelle de gjør noe i det hele tatt :p

 

Du kan bygge opp fitness-prosenter med dem, slik at hvis du f.eks. bruker +20 fitness så får du +25 hvis du har bygget deg opp til 25 % med trenerne.

Lenke til kommentar

Anbefaler dere å lage lag nå i forhold til at det kommer ut på fredag, eller burde jeg vente et par dager?

Har du nok coins til å lage det u vil ha nå, så lager du det, fordi prisene på spillerne vil øke når spillet er ute..

Anbefaler dere å lage lag nå i forhold til at det kommer ut på fredag, eller burde jeg vente et par dager?

Har du nok coins til å lage det u vil ha nå, så lager du det, fordi prisene på spillerne vil øke når spillet er ute..
Lenke til kommentar

Mange sier at prisene på spillere vil være høy når spillet slippes, men jeg tror det motsatte skjer de første dagene. Svært, svært mange vil kjøpe pakker for å få en fin start, og det vil bli veldig mange spillere på markedet. Det betyr at man får mindre penger for spillerne man selger, men spillerne man kjøper koster også mindre. De aller dyreste og "beste" spillerne vil nok fortsatt koste mye.

Lenke til kommentar

Mange sier at prisene på spillere vil være høy når spillet slippes, men jeg tror det motsatte skjer de første dagene. Svært, svært mange vil kjøpe pakker for å få en fin start, og det vil bli veldig mange spillere på markedet. Det betyr at man får mindre penger for spillerne man selger, men spillerne man kjøper koster også mindre. De aller dyreste og "beste" spillerne vil nok fortsatt koste mye.

Kan godt hende, men tenker på ifjor, så ble spillerne dyrere ettr spillet kom ut..
Lenke til kommentar

Mange sier at prisene på spillere vil være høy når spillet slippes, men jeg tror det motsatte skjer de første dagene. Svært, svært mange vil kjøpe pakker for å få en fin start, og det vil bli veldig mange spillere på markedet. Det betyr at man får mindre penger for spillerne man selger, men spillerne man kjøper koster også mindre. De aller dyreste og "beste" spillerne vil nok fortsatt koste mye.

 

Ja, det du sier er riktig, men man må også tenke på at nå er det lite coins i omløp, kun coins fra pakker, daily gifts og discard. Så 1000 coins nå er mye "mer" en 1000 coins etter release, så spillerene vil gå "billigere". Blir litt det samme som inflasjon. 1000kr for 30 år siden er verdt det samme som over 3000 kr i dag. Men i dette tilfellet så skjer denne endringen mye raskere en 30 år, så man vil faktisk merke endringen.

 

Jeg kjøpte f.eks Carrick til 1000 coins i forrige uke på web appen, i går tror jeg gikk han for over 3000, etter Early access åpnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...