baguett Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Har 2 FUT-brukere (samme EA bruker, forskjellig PSN), men når jeg nå starter Early Access med sekundærbrukeren blir jeg bare bedt om å kjøpe Season Ticket. Vil det si at jeg bare kan glemme å overføre alle coinsene fra sekundærbrukeren over til hovedbrukeren, eller kan jeg gjøre det når spillet kommer ut? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Fikk han i pakke. Tror jeg venter litt, har ikke tid til å trade med de coinsa et salg vil gi uansett. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Anbefaler dere å lage lag nå i forhold til at det kommer ut på fredag, eller burde jeg vente et par dager? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hvordan får jeg opp en oversikt over alle mine forbrukskort? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noe jeg aldi fant ut i FIFA 13 heller: Hva er disse fitness trenerne til? Man får jo ikke gjort noe med de? Pleier bare å ha noen i klubben jeg, tilfelle de gjør noe i det hele tatt Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noe jeg aldi fant ut i FIFA 13 heller: Hva er disse fitness trenerne til? Man får jo ikke gjort noe med de? Pleier bare å ha noen i klubben jeg, tilfelle de gjør noe i det hele tatt Du kan bygge opp fitness-prosenter med dem, slik at hvis du f.eks. bruker +20 fitness så får du +25 hvis du har bygget deg opp til 25 % med trenerne. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Du kan bygge opp fitness-prosenter med dem, slik at hvis du f.eks. bruker +20 fitness så får du +25 hvis du har bygget deg opp til 25 % med trenerne. Hvordan "bygger" man seg opp slik? Mener du rett og slett bare ved å ha en fitness manager med 5% i klubben, så får jeg da 5% ekstra? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Fikk Shaqiri i min første pakke for litt siden, så har bygget dette laget, som jeg tror er helt kurrant til å begynne med: Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hvordan "bygger" man seg opp slik? Mener du rett og slett bare ved å ha en fitness manager med 5% i klubben, så får jeg da 5% ekstra? Ja, og har du to med 5 % så får du 10 %. 10 % på +20 blir da +22. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Anbefaler dere å lage lag nå i forhold til at det kommer ut på fredag, eller burde jeg vente et par dager?Har du nok coins til å lage det u vil ha nå, så lager du det, fordi prisene på spillerne vil øke når spillet er ute..Anbefaler dere å lage lag nå i forhold til at det kommer ut på fredag, eller burde jeg vente et par dager?Har du nok coins til å lage det u vil ha nå, så lager du det, fordi prisene på spillerne vil øke når spillet er ute.. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hvordan får jeg opp en oversikt over alle mine forbrukskort? Min klubb ⇨ forbrukskort. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mange sier at prisene på spillere vil være høy når spillet slippes, men jeg tror det motsatte skjer de første dagene. Svært, svært mange vil kjøpe pakker for å få en fin start, og det vil bli veldig mange spillere på markedet. Det betyr at man får mindre penger for spillerne man selger, men spillerne man kjøper koster også mindre. De aller dyreste og "beste" spillerne vil nok fortsatt koste mye. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Så når er det lurt å legge ut spillerne jeg har investert i? Release-dagen? Til uka? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mange sier at prisene på spillere vil være høy når spillet slippes, men jeg tror det motsatte skjer de første dagene. Svært, svært mange vil kjøpe pakker for å få en fin start, og det vil bli veldig mange spillere på markedet. Det betyr at man får mindre penger for spillerne man selger, men spillerne man kjøper koster også mindre. De aller dyreste og "beste" spillerne vil nok fortsatt koste mye. Kan godt hende, men tenker på ifjor, så ble spillerne dyrere ettr spillet kom ut.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som har kommet over noen spillere som de vil anbefaler videre? Hvordan er det med pace er, like slitsomt som tidligere eller har ikke pace noe å si lengre? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Alltid lurt å ha litt coins tilgjengelig de første dagene etter release. Alltid noen som legger ut spillere til latterlig lave priser. Fanget f.eks opp en Hulk til 10k noen dager etter release (solgt videre for 40k) på Fifa 13. Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mange sier at prisene på spillere vil være høy når spillet slippes, men jeg tror det motsatte skjer de første dagene. Svært, svært mange vil kjøpe pakker for å få en fin start, og det vil bli veldig mange spillere på markedet. Det betyr at man får mindre penger for spillerne man selger, men spillerne man kjøper koster også mindre. De aller dyreste og "beste" spillerne vil nok fortsatt koste mye. Ja, det du sier er riktig, men man må også tenke på at nå er det lite coins i omløp, kun coins fra pakker, daily gifts og discard. Så 1000 coins nå er mye "mer" en 1000 coins etter release, så spillerene vil gå "billigere". Blir litt det samme som inflasjon. 1000kr for 30 år siden er verdt det samme som over 3000 kr i dag. Men i dette tilfellet så skjer denne endringen mye raskere en 30 år, så man vil faktisk merke endringen. Jeg kjøpte f.eks Carrick til 1000 coins i forrige uke på web appen, i går tror jeg gikk han for over 3000, etter Early access åpnet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Hva tror folket om prisutviklingen på Honda? Ligger vel på 3,2 - 3,3 nå. Har en Honda som er maestro (1,2 - 1,5 et sted), men ble litt i tvil om jeg kan ende opp med å få summen av dette eller mer rundt release. Endret 24. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Dette har skjedd for mange ganger med meg nå! Er det mulig å være mer uheldig? ^^ Er desperat etter å få tak i Depay nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hva er det som gjør Depay så spesiell? Selv har jeg bare fått 2 sølvpakker, med drittspillere i selvfølgelig. Så har 0 coins med bare et par forbrukskort etc. Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå