Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gjør de. Billige er de også, men de tre som er CAM, er egentlig CF, og på pur sjekket jeg hva CF->CAM kort kostet, og det lå på rundt 2500-4000. Kan eventuelt vente til alle begynner å åpne pakker. Skulle ønske noen av de hadde 4* skills også.

 

Reagerte også på den lave prisen, men da har jeg bare sett på Futhead. Sansone var en av mine favoritter på FUT 13, skal ha ham i et lag før eller senere.

 

Bare synd at han er så svak og i tillegg ubrukelig på hodet. Ville heller hatt 4* WF enn 4* skill moves.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ikke fått helt tak på kjemi og managere. Det ene laget mitt har 8 spillere fra russisk liga og 3 argentinske spillere fra argentinsk liga. Vil alle få 10 i kjemi om jeg bruker russisk manager league på en argentinsk bronsemanager (vet ikke hvilken liga han hører til, om det spiller noen rolle). Alle har 9 eller 10 nå.

Lenke til kommentar

Var like før jeg valgte å skrote det argentinsk-russiske sølvlaget som jeg linket til. Oppdager først nå hvor mye EA har rasert kjemisystemet. Chavez som var på CAM fikk ikke 9 ved å linke med to andre argentinere i argentinsk liga, når han bare hadde tre røde linker.

 

Endte med at jeg må flytte Vietto ned på CAM slik, men det blir ikke billig. GG, EA. Beholder Villalva og Chavez i tilfelle jeg får dem inn i et lag senere.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan sende byttetilbud mellom de to kontoene mine? På Web-appen er jeg innlogget på begge samtidig når jeg sender et byttetilbud men det står at det ikke er mulig pga jeg ikke er venn med den andre kontoen, noe som jeg er. Noen som kan hjelpe? :)

 

Tror du må vente til ordinær release. Håper det funker da, har spillere fordelt på flere kontoer selv.

Lenke til kommentar

Enten har det begynt å flomme over at forbrukskort nå, eller så er det bare mange som sliter med å komme seg inn. Vært inne med en bruker en stund, mens de jeg prøver å logge på med nå slipper jeg ikke inn med. Vet det er flere som sliter med det samme.

 

Ble 400 coins totalt for å gjøre om Vietto fra striker til CAM, det kan jeg leve med. Kjøpte spilleren muligens i grevens tid også, før Japes scora fire mål med ham i en og samme kamp, og sa at Vietto er hans favorittspiller sammen med Dybala.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Du må vel adde en Liga Zon Sagres-kort på manageren.

 

Hva? Manageren har fått manager league for portugisisk liga. Både manageren og spillerne har "Por 1" som liga.

 

Fra Futhead:

 

Managers increase the Individual Chemistry by 1 point for every player that has a:

.....- matching nation

.....- matching league

 

Edit: var en bug, har fått kjemien jeg har krav på nå :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

IF Aubameyang går nå for ca 100.000.

Tror dere han vil stige mye mer utover?

 

Tror ikke egentlig at han er verdt å investere i. Robben er en mye bedre ving, og når en i tillegg har Farfan og Kuba som er bedre enn han på kant imo, tror jeg ikke at han kommer til å stige veldig. I tillegg så er han den spilleren folk fleste vil velge på topp etter Lewandowski, og dermed tror jeg ikke at RM-kortet blir så populært. Men som alle first week in-forms vil han nok stige med tiden (gitt at det ikke kommer et nytt if kort). Det er mine tanker om det i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...