Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Blir at folk sitter med lag som er helt syke før release, selvsag bare spillere med over 90 i pace. Kanskje dette er året der skills har litt å si på utfallet på kampene. De siste årene har kampene blitt avgjort på hvem som har høyest gjennosnittsfart. Helt latterlig at det skal være helt avgjørende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir for dumt å tro at fart ikke vil ha noe å si lenger. Det vil alltid ha noe å si, problemet tidligere har vært at det har hatt nærmest "alt" å si. Nå ser det langt mer balansert ut, sett ut i fra demoen altså. Liker det.

 

Det med at noen vil ha sinnssyke lag ved release kan sees på som et problem, ja. Men faktum er at sjansen for at akkurat "du" møter en av de, er veldig liten. Det er nok markedet man merker det mest på. Det som irriterer meg mest er de som bruker autobuy greier. Det ødelegger ihvertfall markedet, og det er nok det disse coin selgerne bruker.

Lenke til kommentar

Helt ærlig så synes jeg absolutt ikke styrke hadde veldig mye å si i demoen ihvertfall. Var én eneste gang jeg merket hvor sterk Ibra var, på helt lik linje med alle de andre FIfaspillene. Det var griselett å ta ballen fra enhver spiller. Jeg vil tro at om du løper i dueller med en spiller som Bernard, så blir ting vanskelig, men det virket ikke overhodet som om styrke var "the new pace".

 

Nå er det rett før det klikker for meg :)))))) Har spart opp og spart opp for å få råd til å investere i gode spillere, men hele tiden ligger prisen bittelitt over det jeg har, og når jeg kjøper spillere jeg kan selge for litt dyrere, da synker prisen på spilleren jeg vil investere i, men når jeg endelig får solgt spillerne jeg hadde og er klar til å kjøpe spilleren jeg vil ha, så har prisen steget igjen! hihihihiihihijbk ashg

 

Eksempel: Første gang hadde jeg 9530 coins eller noe, og Depay jeg gjerne ville ha, gikk for 9600. Nå har jeg 11153, og så ble Depay solgt for 11000!! Lavere enn det jeg har, men jeg kan jo ikke by over, fordi da må det bli 11250... Klikker.

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dette laget til nå i en 4231(2) formasjon..

 

 

-------------Cahill - Rafael

 

------Ramires-Sandro

 

-------------------OScar--Hulk

 

----------------

 

Hvor langt har dere kommet med laget deres??

 

Fikk 500 coins i daily gift idag, igår fikk jeg en bronze pack, gooood daamn, imorra håper jeg på en god spiller, som jeg kan selge..

Lenke til kommentar

Hvor mange lag har du nå oscrue? Likte det andre sølvlaget du har der. Lurer på hvordan Villalva vil fungere. Han er jo så liten. Tror uansett skuddene hans er rå.

 

Disse to lagene, et komplett gull-lag og 7 spillere som kan gå rett inn i gull-laget. Veldig spent på Villalva selv, men synes han har bra stats. Skal ikke slå innlegg med det laget, så jeg må bare ikke komme for tett på forsvarerne. Håper på en mental effekt hvor motstanderen blir litt satt ut av at han er så liten :p

 

Innlegg kan jeg heller slå mot Rondon i det andre laget. 182 cm, 74 heading accuracy, 85 jumping, 70 strength og 75 positioning. Han er ingen Carroll, men tror han klarer seg bra i luftrommet. Bra crossing på kantene.

 

Har vurdert Machado (4k) og Viola (2k), men prioriterer heller forbrukskort. Har bare 4,6k og noen få kort jeg skal selge for 150/200 per stk (som jeg kjøpte for å bruke, og som burde være mulig å selge videre).

 

Yanbaev er høyreback, ikke venstre som Futhead tror. Et hav av spillere som har fått feil posisjon på Futhead.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Machado ser herlig ut. Kjøpte han, men valgte å selge han for en bitteliten profit, da jeg skulle kjøpe Depay (som jeg aldri fikk råd til). Invisterte i Beister i går natt, og i dag så så jeg 4 Depay's gå for under 11K, altså jeg hadde hatt råd til de om jeg ikke hadde kjøpt Beister. Så nå prøver jeg desperat å selge Beister slik at jeg skal ha litt penger og håpe på en god Depay deal. Hadde jeg bare ikke vært så sløkket...

 

Eventuelt lage dette laget: http://www.futhead.com/14/squads/363941/

 

Dessverre blir det nok langt dyrere enn det jeg hadde håpt på først. 5 posisjonsendringer koster FLESK. Så blir nok til at jeg lager noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...