Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck you, Tkse. Heldiggris... ;( En null mer enn meg.

 

Noen som har funnet seg noen fete kits da? Personlig har jeg gått for Racing Club sine kits (har ikke bilde på web appen enda). Regner med de ser slik ut: http://www.football-shirts.co.uk/fans/racing-club-2013-home-and-away-kits_17825 Kjedelig om de ser skikkelig stygg ut på spillet selvfølgelig, men kostet jo ingenting.

 

Har også kjøpt Lille sin hjemmedrakt og Itagui sinn bortedrakt. Har funnet noen flere kule drakter også, men har foreløpig ikke kjøpt de. Husker ikke navnene heller :/ Palermo sine drakter ser veldig fine ut i år. Ingen sponsor. Sjekk de ut.

Lenke til kommentar

Ser EA banner folk som kjøper/selger coins nå.

Hva synes folket?

 

For min del er det helt greit. Mye av coinsene er sikkert skaffet ulovlig, derav selgeren tjener penger på det, og i tillegg så er det urettferdig ovenfor andre som ønsker å spille seg opp og/eller kjøper pakker.

 

Og det her begynner å bli dumt! Nå har jeg logget meg på 3 dager på rad og bare fått coins i giftpakken! Hva faen liksom?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Man kan også sjekke leaderboards på UT web appen så ser man alt som er feil med at folk kan begynne å lage lag flere uker før release. Allerede folk som har tjent flere hundre tusen før release på å selge. Som gjør ting ekstremt ubalansert. Her kunne man bare ha ventet til release så hadde alle samme utgangspunkt.

Lenke til kommentar

I år så skal jeg prøve å ikke bruke en eneste krone på pakker, muligens jeg kjøper noen coins fra noen pålitelige sider..gidder ihvertfall ikke å bruke penger på pakker..

 

Man vinner absolutt ingenting på å ikke bruke virkelige penger på enten coins eller pakker dessverre. Og det vet EA også. De bruker denne UT hypen til alt den er verdt.

Lenke til kommentar

Har dessverre allerede bestemt meg for å legge 70-200kr i UT når spillet kommer ut jeg. Jeg vet jeg ikke vil få en eneste god spiller, fordi det har jeg vel aldri fått. Det vil si, en av mine første pakker på Fifa 12, inneholdt upgrade Benzema som gikk for rundt 30K. Etter det har jeg vel aldri fått noe bra. Kanskje jeg bare skal kjøpe 100K eller noe fra en coin seller side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...