oscrue10 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Største problemet ved å spille på PC er vel at prisene er helt på trynet høye. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Forresten, du mener venstrekant ikke sant? Ops, snek seg inn en liten skrivefeil der. Mente selvfølgelig venstrekant Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk 5000 idag når jeg logget meg innpå Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fuck you, Tkse. Heldiggris... ;( En null mer enn meg. Noen som har funnet seg noen fete kits da? Personlig har jeg gått for Racing Club sine kits (har ikke bilde på web appen enda). Regner med de ser slik ut: http://www.football-shirts.co.uk/fans/racing-club-2013-home-and-away-kits_17825 Kjedelig om de ser skikkelig stygg ut på spillet selvfølgelig, men kostet jo ingenting. Har også kjøpt Lille sin hjemmedrakt og Itagui sinn bortedrakt. Har funnet noen flere kule drakter også, men har foreløpig ikke kjøpt de. Husker ikke navnene heller :/ Palermo sine drakter ser veldig fine ut i år. Ingen sponsor. Sjekk de ut. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vel, AS Nancy sine er ganske fete etter min mening! Skal hvertfall ha de Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tar QPR sine jeg tror jeg, hjemme & borte. Eventuelt Southampton sine kits. Badge er jeg litt usikker på enda. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har fått 500,-, 2500,- og 1000,- når jeg har logget meg på de siste dagene. Satser på at det blir 5000,- i morgen Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har bare Jääskeläinen så langt i min BPL-tropp Virker som et sjakktrekk å kjøpe consumables (kontrakter etc.) før spillet kommer ut. En sølvkontrakt (åtte kamper for en gullspiller) ligger nå på 150 coins, mot 500 coins for en gullkontrakt. Så i det lange løp lønner det seg å kjøpe sølvkontrakter. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ikkenoe vits å kjøpe kontrakter nå, når folk får spillet på fredag og lørdag (early access), og så tirsdag og torsdag neste uke, så vil alle kjøpe pakker og markedet vil flyte over med billige consumables og spillere som blir lagt ut med feil pris 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Fikk nettopp 250 coins. Fikk ikke 5000 en eneste gang i fjor, og får vel det ikke i år heller. Jeg blir så forbanna! 250 coins hjelper ikke en DRITT jo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Ser EA banner folk som kjøper/selger coins nå. Hva synes folket? For min del er det helt greit. Mye av coinsene er sikkert skaffet ulovlig, derav selgeren tjener penger på det, og i tillegg så er det urettferdig ovenfor andre som ønsker å spille seg opp og/eller kjøper pakker. Og det her begynner å bli dumt! Nå har jeg logget meg på 3 dager på rad og bare fått coins i giftpakken! Hva faen liksom? Endret 19. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Coins må da være det mest nyttige du kan få? Pakkene resulterer sjelden i noe mer enn en spiller, som du i flere tilfeller kun får solgt for 150 coins. Får du coins kan du selv velge å kjøpe en større pakke, evt kjøpe en spiller du har bruk for. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Man kan også sjekke leaderboards på UT web appen så ser man alt som er feil med at folk kan begynne å lage lag flere uker før release. Allerede folk som har tjent flere hundre tusen før release på å selge. Som gjør ting ekstremt ubalansert. Her kunne man bare ha ventet til release så hadde alle samme utgangspunkt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 I år så skal jeg prøve å ikke bruke en eneste krone på pakker, muligens jeg kjøper noen coins fra noen pålitelige sider..gidder ihvertfall ikke å bruke penger på pakker.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 I år så skal jeg prøve å ikke bruke en eneste krone på pakker, muligens jeg kjøper noen coins fra noen pålitelige sider..gidder ihvertfall ikke å bruke penger på pakker.. Man vinner absolutt ingenting på å ikke bruke virkelige penger på enten coins eller pakker dessverre. Og det vet EA også. De bruker denne UT hypen til alt den er verdt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Satser på Ronaldo i dagens gift Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Har dessverre allerede bestemt meg for å legge 70-200kr i UT når spillet kommer ut jeg. Jeg vet jeg ikke vil få en eneste god spiller, fordi det har jeg vel aldri fått. Det vil si, en av mine første pakker på Fifa 12, inneholdt upgrade Benzema som gikk for rundt 30K. Etter det har jeg vel aldri fått noe bra. Kanskje jeg bare skal kjøpe 100K eller noe fra en coin seller side. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hvordan klarer de å ta de som kjøper coins egentlig? Bra de gjør det, men tviler på at de tar alle. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 De stikker vel ut om de jevnlig overfører masse coins mellom kontoer uten å spille noe særlig Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tror EA blir mistenksom om noen selger en 51 rated bronsespiller til 100 000 coins Har egentlig ikke hatt noe i mot folk som kjøper og selger coins, men skjønner hvorfor folk misliker det. Har ødelagt mye av markedet allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå