SUSE and Pepsi Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Dette er Tippeligatroppen jeg har laget med de få kronene jeg har fått å rutte med av EA. GK: Lecijewski RB: Adalsteinsson CB: Aleksander Solli CB: Kristján Örn Sigurdsson LB: Nilsen RM: Alexander Mathisen CM: Jan Gunnar Solli CM: (En fransk spiller jeg ikke kan navnet på) LM: Mohamed Elyounoussi ST: Riku Riski ST: Ondrasek Grunnen til at jeg har så mange Hønefosspillere er at jeg "kjenner" de etter å ha spilt mye med Hønefoss på H2H seasons. Endret 17. september 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Og Bjørn Helge Riise er på vei, og han kommer til å ta plassen til den franske spilleren. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Grunnen til at jeg har så mange Hønefosspillere er at jeg "kjenner" de etter å ha spilt mye med Hønefoss på H2H seasons. Off topic, men jeg spilte pro clubs med Hønefoss' Alexander Groven (U-21-landslaget), han er manager i Scandinavia XI. Fikk ham i en av startpakkene Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Gir nasjonlinker fortsatt mer kjemi enn ligalinker? Endret 18. september 2013 av G27 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Gir nasjonlinker fortsatt mer kjemi enn ligalinker? Ja, testet det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Da har jeg fått 1000 coins i gave i går og 500 coins i gave i dag. Akkurat det jeg trenger for å komme igang. Da sparer jeg hele 3-4 kamper på FUT! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Da har jeg fått 1000 coins i gave i går og 500 coins i gave i dag. Akkurat det jeg trenger for å komme igang. Da sparer jeg hele 3-4 kamper på FUT!Bedre å få coins enn dårlige pakker. Fikk silver PAC igår, som ga meg ca 200 coins. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk selv 2,5k idag, akkurat nok til å gjøre laget mitt ferdig. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg fikk også 2 500 coins... da gjelder det å gjøre ferdig Tippeligatroppen og starte et Championshiplag. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk 500 Merker jeg blir rikere og rikere! Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=cs9HsqxenJ0UL:ps3 Tycks? Skulle hatt Gaitan, men han ble for dyr. Endret 18. september 2013 av OF5 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fifa 14s første Team of the Week: Og slik ser mitt Bundesliga-lag ut for øyeblikket. Litt magert enda. Skulle gjerne hatt en IF Reus Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen her som har planer om å spille på PC? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tenkte jeg skulle få opp noe slikt før release: http://www.futhead.com/14/squads/380020Hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen her som har planer om å spille på PC? Jepp, jeg gikk over til FIFA på PC i fjor og angrer ikke. Synes spillet flyter mye bedre på PC. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tenkte jeg skulle få opp noe slikt før release: http://www.futhead.com/14/squads/380020 Hva tror dere om det? Hvis du klarer å få det laget før release så er jo det veldig imponerende, med tanke på at noen av spillerne koster mye. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tenkte jeg skulle få opp noe slikt før release: http://www.futhead.com/14/squads/380020 Hva tror dere om det? Ville kanskje revurdert Paulinho, Podolski og Lescott. Paulinho: Spennende spiller, men du spiller med 3 midtbanespillere, hvor to av dem har High Attacking Workrate, og den siste (Özil) har Low Defensive Workrate. Med Luiz, Evra og Richards som også gjerne blir med opp i angrep tror jeg du fort ender opp med å bli kontret i senk. Med en Essien/Sandro f.eks sentralt vil du ha bedre balanse, selv om jeg også ikke vil anbefale å ha tre forsvarsspillere med High Attacking Workrate. Podolski: Nå vet ikke jeg hvor mye du skiller, men personlig ville jeg mye heller valgt Schurrle på høyrekant. 4* skills og weakfoot er veldig bra. Lescott: Personlig synes jeg ikke at han ser så veldig spennende ut. Ville mye heller prøvd Sakho eller Koscielny. Håper at det hjelper Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Jepp, jeg gikk over til FIFA på PC i fjor og angrer ikke. Synes spillet flyter mye bedre på PC. Høres bra ut! Bestilte meg Xbox 360 Wireless controller for Windows i på mandag så venter bare på at spillet skal bli lansert nå. Endret 18. september 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvis du klarer å få det laget før release så er jo det veldig imponerende, med tanke på at noen av spillerne koster mye. Ikke sikkert jeg klarer det, men uansett så er det noe slikt jeg ser for meg som ett start-team. *** Håper at det hjelper Takker for forslag! Skal kikke litt på de du nevnte der nå Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Forresten, du mener venstrekant ikke sant? Podolski: Nå vet ikke jeg hvor mye du skiller, men personlig ville jeg mye heller valgt Schurrle på høyrekant. 4* skills og weakfoot er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå