EinarEriksen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Dette er den første Motorola-mobilen som i sin helhet er laget etter Google kjøpte Motorola.Si hello til Moto X Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Kanskje ikke verdens mest spennende telefon, men er iallefall greit med flere alternativer med ren Android. 1 Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Kanskje ikke verdens mest spennende telefon Enig. Hadde de bygget på Razr elr lignende så tenker jeg pipa hadde fått en annen tone 1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er dette en nexus-telefon, som får oppdateringer med en gang? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Om kamera viser seg å være bra er dette en utmerket mobil i middel-klassen for den som har skjønt at man trenger ikke flaggskip-ytelse til premium krone. T.o.m min gamle S2 leverer godt den dag i dag. Dagens middel-sjikt holder evig nok til det play-store har på lager. Så får det bli opp til hver enkelt om de trenger mer minne enn de 12/16GB som blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hm, denne kan bli aktuell etter som min Galaxy Nexus har fått knust skjerm. Passer med budsjettet også, men ny Nexus er vel rundt trappene, så spørs jo.. Blir denne å se på det norske markedet? Lenke til kommentar
mr_lysgaard Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 At de ikke kjører razr greia sii videre skjønner ikke jeg. Stort batteri, kvalitetsmobil tvers gjennom. Hatt to slike og en av de beste telefonene jeg har hatt- Synes det var kjipt at ikke RAZR HD kom til europa, hadde et lite håp på motorola x, men neidaa... Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 At de ikke kjører razr greia sii videre skjønner ikke jeg. Stort batteri, kvalitetsmobil tvers gjennom. Hatt to slike og en av de beste telefonene jeg har hatt- Synes det var kjipt at ikke RAZR HD kom til europa, hadde et lite håp på motorola x, men neidaa... De har akkurat lansert nye Razr modeller, men de selger jo tydeligvis ikke nok slike telefoner til at de kan drive lønnsomt. Noe av det mest interessante med de nye razr modellene og moto x er at motorola har laget sin egen SoC brikke. Den ser ut til å bli ganske like quallcomm sin S4 Pro dual core variant, men med to ekstra prosessorer som holder styr på lydopptak (som hjelper siden denne skal lytte etter kodeord kontinuerlig), og bevegelsessensorer. Dette blir den første motorola utviklede SoCen på lang tid, og den første SoCen fra andre enn quallcomm selv som benytter quallcomms teknologi. Dette er ikke en nexus telefon, den vil ikke selges direkte fra google, og får neppe like raske oppdateringer. Heller ikke ser det ut til at de vil legge ut firmwaren gjennom AOSP. Men i likhet med nexus telefonene vil den kjøre rimelig umidifiserte versjoner av android, uten moto blur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg