Gå til innhold

Si hello til Moto X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om kamera viser seg å være bra er dette en utmerket mobil i middel-klassen for den som har skjønt at man trenger ikke flaggskip-ytelse til premium krone. T.o.m min gamle S2 leverer godt den dag i dag.

Dagens middel-sjikt holder evig nok til det play-store har på lager.

Så får det bli opp til hver enkelt om de trenger mer minne enn de 12/16GB som blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar

At de ikke kjører razr greia sii videre skjønner ikke jeg. Stort batteri, kvalitetsmobil tvers gjennom. Hatt to slike og en av de beste telefonene jeg har hatt- Synes det var kjipt at ikke RAZR HD kom til europa, hadde et lite håp på motorola x, men neidaa...

Lenke til kommentar

At de ikke kjører razr greia sii videre skjønner ikke jeg. Stort batteri, kvalitetsmobil tvers gjennom. Hatt to slike og en av de beste telefonene jeg har hatt- Synes det var kjipt at ikke RAZR HD kom til europa, hadde et lite håp på motorola x, men neidaa...

De har akkurat lansert nye Razr modeller, men de selger jo tydeligvis ikke nok slike telefoner til at de kan drive lønnsomt.

Noe av det mest interessante med de nye razr modellene og moto x er at motorola har laget sin egen SoC brikke. Den ser ut til å bli ganske like quallcomm sin S4 Pro dual core variant, men med to ekstra prosessorer som holder styr på lydopptak (som hjelper siden denne skal lytte etter kodeord kontinuerlig), og bevegelsessensorer. Dette blir den første motorola utviklede SoCen på lang tid, og den første SoCen fra andre enn quallcomm selv som benytter quallcomms teknologi.

Dette er ikke en nexus telefon, den vil ikke selges direkte fra google, og får neppe like raske oppdateringer. Heller ikke ser det ut til at de vil legge ut firmwaren gjennom AOSP. Men i likhet med nexus telefonene vil den kjøre rimelig umidifiserte versjoner av android, uten moto blur.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...