Gå til innhold

[Løst] Parkeringsbot tr.heim

Gjest

Anbefalte innlegg

For en mnd. Siden fikk jeg en bot for å parkere utenfor skiltet området. Når jeg klaget på mangelfull merking fikk jeg bare svar at jeg måtte gå til tingrett for å fortsette saken. Dagen etter jeg mottok dette brevet kom det ny oppmerking på parkeringsplassen som viser at jeg faktisk parkerte lovlig.

Hvordan kan jeg gå fram og videre med denne saken? Er det tingrett neste eller er det flere muligheter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at folk orker bry seg så forferdelig mye med en uselig parkeringsbot.

Men hvis du vill ta det videre, må du først sende inn en klage til parkeringsselskapet, deretter gå til tingretten og representere saken din. (som vill koste mer enn å bare betale boten i seg selv).

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk orker bry seg så forferdelig mye med en uselig parkeringsbot. Men hvis du vill ta det videre, må du først sende inn en klage til parkeringsselskapet, deretter gå til tingretten og representere saken din. (som vill koste mer enn å bare betale boten i seg selv).

Når man studerer og har 40 kr på kontoen er 500 kr kjekke penger ;)

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk orker bry seg så forferdelig mye med en uselig parkeringsbot.

Hadde det kun vært snakk om penger så hadde de færreste tatt seg bryet med å klage på parkeringsbøter. Har man mottatt en urettmessig parkeringsbot så klages det som oftest av prinsipielle grunner.

Lenke til kommentar

Hadde det kun vært snakk om penger så hadde de færreste tatt seg bryet med å klage på parkeringsbøter. Har man mottatt en urettmessig parkeringsbot så klages det som oftest av prinsipielle grunner.

Også sant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...