Magnar Bruvik Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Blåklokker. Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Nydelig av blåklokka! Alt stemmer, med et lite og pirkete unntak. Likte ikke så godt den sorte vignetteringen, synes den trakk ned det rene i bildet. Men smaken er jo forskjellig, og sikkert veldig mange uenig med meg Endret 22. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Vakkert og delikat, med fint fokus. Vignetteringen forstyrrer meg litt, men det er smak og behag. I dette tilfellet kunne jeg nok foretrekke en mer beskjeden, hvit vignettering som i større grad kunne fremheve lettheten i blomstene. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Enkelt og minimalistisk preg over dette og det liker jeg godt!! MVH Tove Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Enkelt og flott uttrykk med fine duse farger. Ville nok gått for en hvit vignett i dette tilfelle - men smaken er som kjent ulik Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Takk til alle som har kome med fine innspel Har lagt til to nye versjonar og tek gjerne i mot tilbakemeldingar på desse;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Nå har jeg kikket mange ganger og lenge på bildet ditt. Min spontanreaksjon var at vignetten i v1 var for mørk, og spontanreaksjon var også at jeg likte v2 og v3 bedre. MEN det var med sort bakgrunn. Men så prøvde jeg V1 mot en nesten hvit bakgrunn og da synes jeg v1 ble helt rå!! Tar tilbake alt om at vignetten er for mørk. Den er spennende! Endret 22. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Takk til alle som har kome med fine innspel :)Har lagt til to nye versjonar og tek gjerne i mot tilbakemeldingar på desse;) Fint å få se flere versjoner her - blir nok v3 for min del! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Takk Jentungen1 og Astrid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg