Ænonym Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har hatt en del kontakt med ei jente den siste måneden, og vi har pratet sammen nesten hver dag og jeg har følt meg skikkelig forelsket helt til den siste uken. Jeg får liksom ikke helt den "energien/blir ivrig" når jeg snakker/ tenker eller møter ho. Det blir liksom så firkantet og kjedelige samtaler. Vi har møttes to ganger på fest hvor vi hadde sex på den andre festen. Nå har vi også kommet til enighet om å ha en date til uka også, så det kan bli litt spennende å se hvordan følelsene kjennes da. Men om jeg ikke føler noen "tenning" da, så vet jeg ikke om jeg vil fortsette å prøve. Dette er en skikkelig søt og snill jente og jeg har fått hørt det av noen kompiser også. Men om jeg bestemmer meg etter daten at jeg ikke vil mer, hvordan skal jeg si det til ho? Bare si det sånn som det er? Skal også nevnes at det er ei annen ei som jeg "drev" litt på med før som er mer venn nå men allikevl så kan jeg sitte å studere bilder av henne lenge... Selv om jeg vet at ho har en annen ho driver på med, og jeg tror nok ganske sikkert ho har friendzona meg. Men dette har sikkert innvirkning på at jeg føler at jeg ikke kan gå inn i et forhold... Dette ble nok litt rotete, men nå er jeg så forvirret så om noen kan komme med noen synspunkter så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 La meg gjette, du følte deg forelsket helt frem til dere hadde sex, og så viste det seg at du egentlig bare var kåt, og at du nå, egentlig ikke ser så mye i denne jenta? Hørtes i hvertfall ut som et "klassisk" tilfelle av noe slikt. Vel, om du tror det kan være noe i den duren så er det vel kanskje like greit å si det som det er, jo før jo heller om du er sikker. Eller har du bare lyst på det du ikke kan få kanskje? Du føler at du har kontroll med denne jenta, og nå heller ønsker henne som du antageligvis tror har friendzonet deg? I siste tilfelle så kan det være et problem, og jeg har ikke noe tips å gi egentlig, for da er det bare du som ødelegger for deg selv. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har du ikke følelser for henne, så har du det ikke. Si det som det er. Ved å innlede et forhold når du vet du ikke føler noe for jenta, da lurer du henne, og du lurer deg selv. Dere er begge tjent med at du sier det som det er. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ikke rote rundt grøten, si det som det er med en gang. Å dra det ut virker kanskje som en god idè med det første, men så blir det bare vanskligere å si sannheten senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå