Jandbyrk Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Eg har starta ein youtube kanal og trenger litt abonnenter, kommer til og bli give-away visst eg får over 100 abonnenter XD og at dei som abonnerer og ser på videoane mine hjelper meg til og utvikle Kanalen, og får meg til og laga meir serier i framtida. så langt er det berre terraria, men det kjem minecraft, feed the beast spore, Euro truck simulator 2, left 4 dead og left 4 dead 2, og til og med Dayz, visst noen kjenner til det. og mangen andre serier. Håper noen vil abonnere og like youtube videoane eg legger ut i framtida her er link til kanalen min: http://www.youtube.com/user/MrJandbyrk Endret 22. juli 2013 av Malvado Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) ville nok vært en ide å faktisk linke channelen kanskje Endret 22. juli 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Jandbyrk Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 ville nok vært en ide å faktisk linke channelen kanskje Japp du hadde rett men eg linka kanalen 2-3 minutt etterpå eg fant ut at eg hadde gløymt linken. Men takk for svar Lenke til kommentar
Radar Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Sjekka ut terrariavideoen din. Jeg er ingen ekspert overhode, men her er et par ting du kan tenke på hvertfall: - Edit ut lange loadinger. Starten ble litt kjedelig pga av lang loading. - Kanskje skru opp stemmen din et lite hakk? (hvertfall etter min smak - Når du snakker høres det litt ut som du er tviler litt på det du sier eller ikke vet helt hva du skal si. Det gjelder kanskje spesielt når du snakker om ting som ikke har med spillet å gjøre. Dette syns jeg selv er utrolig vanskelig. Man vil jo at folk skal se på videoene sine og da er det viktig å holde dem underholdt. Hvordan det skal gjøres blir jo opp til hver enkelt. Kvaliteten på lyd og bilde er helt topp, så det er bare å fortsette å lage flere videoer og bli enda bedre! Lykke til! ^^ 1 Lenke til kommentar
Jandbyrk Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Tusen takk for eit, bra tips. eg skal hugse og kutte vekk loadinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå