Gå til innhold

Eg har starta youtube kanal :D

Anbefalte innlegg

Eg har starta ein youtube kanal og trenger litt abonnenter, kommer til og bli give-away visst eg får over 100 abonnenter XD og at dei som abonnerer og ser på videoane mine hjelper meg til og utvikle Kanalen, og får meg til og laga meir serier i framtida. så langt er det berre terraria, men det kjem minecraft, feed the beast spore, Euro truck simulator 2, left 4 dead og left 4 dead 2, og til og med Dayz, visst noen kjenner til det. og mangen andre serier.

Håper noen vil abonnere og like youtube videoane eg legger ut i framtida :D her er link til kanalen min: http://www.youtube.com/user/MrJandbyrk

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekka ut terrariavideoen din.

Jeg er ingen ekspert overhode, men her er et par ting du kan tenke på hvertfall:

- Edit ut lange loadinger. Starten ble litt kjedelig pga av lang loading.

- Kanskje skru opp stemmen din et lite hakk? (hvertfall etter min smak :)

- Når du snakker høres det litt ut som du er tviler litt på det du sier eller ikke vet helt hva du skal si. Det gjelder kanskje spesielt når du snakker om ting som ikke har med spillet å gjøre. Dette syns jeg selv er utrolig vanskelig. Man vil jo at folk skal se på videoene sine og da er det viktig å holde dem underholdt. Hvordan det skal gjøres blir jo opp til hver enkelt.

Kvaliteten på lyd og bilde er helt topp, så det er bare å fortsette å lage flere videoer og bli enda bedre! Lykke til! ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...