Gå til innhold

Drammen: Tog stasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare rettet opp..f4 gir fint lite dybdeskarphet,og det sees godt her...ikke negativt ment ;)

Okei :)

Er veldig nybegynner i dette. Har akkurat kjøpt meg nytt objektiv til kameraet og det er mye man trenger å lære seg for å få frem de beste øyeblikkene med kunne yte best ut av kameraets kvalitet.

Da må jeg nesten spørre deg her. Hvilken FNumber synes du jeg burde kjøre på her (dybdeskarphet)

Lenke til kommentar

Okei :)

Er veldig nybegynner i dette. Har akkurat kjøpt meg nytt objektiv til kameraet og det er mye man trenger å lære seg for å få frem de beste øyeblikkene med kunne yte best ut av kameraets kvalitet.

Da må jeg nesten spørre deg her. Hvilken FNumber synes du jeg burde kjøre på her (dybdeskarphet)

Godt du ikke tok kritikken feil..puh ;);)

f11 regnes vist som det opptimale.Nå er ikke nattfoto noe jeg har drevet så mye med men litt har det da blitt.Jeg pleir kjøre på en f9 og en lukker på 4-5sek. Men dette skal jeg som sagt ikke påstå er det mest riktige.For kan som sagt lite om dette. Men du kan jo søke på nattbilder på akam...bare å velge i kategorier så finner en masse utrolig bra,og da med xif,så får en litt mer greie på hva som er det beste egentlig. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...