Cuber Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Hei jeg er en gutt på 15år som har holdt på en stund med lett vektrening, jeg lurte på om det var noen shaker jeg kan lage hjemme som ikke er skadelig for evnt. ting? Endret 21. juli 2013 av Cuber Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 1/2 liter hel/lettmelk blandet med 2ss havremel, 1ss mandelmel og litt syltetøy for smakens skyld. Helmelk gir bedre smak synes JEG, men det er en smakssak. Da har du 320kcal fordelt på 16,5 gram proteiner, 45 gram karbs og 10gram fett. Gogogo 2 Lenke til kommentar
Cuber Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Tusen takk! Ett lite problem med den shaken er at jeg er allergisk mot mandler.. Så er det noe jeg kan erstatte dette med? Endret 21. juli 2013 av Cuber Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Du kan fint kutte den ut, jeg tok den med for fettets skyld. Er du allergisk mot alt av nøtter? Hvis ikke så jafser du i deg 10-12 valnøttkjerner sammen med shaken 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Bare bruk helmelk og eventuelt en ekstra skje med havremel. Mandelmel har vel også veldig redusert fettinnhold i forhold til mandler? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Må si meg enig ja, dessuten smaker helmelk bedre Jeg visste ikke at mandelmel var behandla sånn, gikk bare utifra at det bare var... Malte mandler 1 Lenke til kommentar
Cuber Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Er allergisk mot det meste av nøtter, så da prøver jeg bare helmelk og havremel + litt blåbær imorgen. Tusen takk for tips og svar! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Må si meg enig ja, dessuten smaker helmelk bedre Jeg visste ikke at mandelmel var behandla sånn, gikk bare utifra at det bare var... Malte mandler Nei, mandelmel kaldpresses for å fjerne fett slik at det kan brukes som erstatning for hvetemel uten å endre næringsverdiene for mye. Tror at opp til 80% av fettet fjernes. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ahaaaaa, men da sier vi at helmelk blir løsninga 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå