N o r e n g Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Er denne mye bedre en denne? Den laveste spekka AW 14 er svakere. Den høyeste spekka er like god. Endret 28. juli 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Den laveste spekka AW 14 er svakere. Den høyeste spekka er like god. Skjønner ikke helt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Skjønner ikke helt? Alienware 14 kommer i flere konfigurasjoner, den laveste mulige konfigurasjonen er svakere enn W350s mens den dyrere konfigurasjonen med GTX 765M er likeverdig ytelsesmessig. Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Alienware 14 kommer i flere konfigurasjoner, den laveste mulige konfigurasjonen er svakere enn W350s mens den dyrere konfigurasjonen med GTX 765M er likeverdig ytelsesmessig. Er det så vanskelig å forstå? Oja tenkte feil... TAKK Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Har tenkt litt, og jeg har slått fra meg alienware, fikk vite at det bare er engelsk tastatur Tror jeg får gå får noe lignende Multicom Xishan W350S 15.6". kanskje den kommer på tilbud.... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har tenkt litt, og jeg har slått fra meg alienware, fikk vite at det bare er engelsk tastatur Tror jeg får gå får noe lignende Multicom Xishan W350S 15.6". kanskje den kommer på tilbud.... Du får norsk tastatur på alienware, og du kan alltids sette norsk tastatur i Windows om du er litt dreven i hvor tastene er. Større grunn til å ikke gå for Alienware er at Alienware 14 i likhet med M14x R2 throttler GPUen når den når 67C, som i praksis gjør at framerate varierer fra 10-60 fps med stort sett rundt 40. En annen grunn er at du ikke får alienware billigere fra utlandet ettersom du må betale moms (25%) og tollavgift ved import. W350S vil nok ikke komme på tilbud med det første, den er allerede langt billigere enn alle andre alternativer. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Er usikker på om det blir Multicom Xishan W350S 15.6". eller en stasjonær. Hjelp meg gjerne med stasjonær her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå