Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Resept for klamydia over tlf?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp vite av en tidligere partner at han, derfor mest sannsynlig også meg, har klamydia. Jeg har ignorert tanken selv lenge, men har slitt med litt smerter/kløe i underlivet ei stund. Trodde det var sopp, og brukt salve som har hjulpet sporadisk. Men i de to siste ukene har jeg gått på smertestillende kontinuerlig!

Problemet mitt er, at jeg er student og har en viktig sommerjobb som gjør at jeg kan faktisk ikke ta meg fri for å dra til legen. Jeg vet jeg har krav på det, men i bransjen der vil det ikke settes pris på. Så jeg lurer på om noen av dere vet om legen vil skrive ut resept over tlf når jeg forklarer hvordan ståa er, og at jeg må 100 % sikkert ha klamydia jeg også. Jeg har spist brett etter brett av alle slags reseptfrie smertestillende som finnes der ute, og de fungerer så vidt lenger. Jeg kaldsvetter og kaster opp fordi det rett og slett gjør så vondt.

HJELP ANYONE?!

PS! Noen som vet av noen effektive reseptfrie smertestillende som ikke er veldig kjent for folk flest? Anonym poster: e3aed80bd76b70583186d2a3a04f315d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er jammen meg selvoppofrende når du sliter så mye og prioriterer jobben så høyt. Om du gir beskjed i god tid til jobben så lar vel det meste seg løse ?

Hvis du er 100% sikker på at det er klamydia, noe som forsåvidt stemmer overens med symptomene dine, så kan du skaffe deg en flagyl kur. Prøv i alle fall å ordne dette på normalt vis. Du kan jo også gjøre som Flin sier og ta dette med legevakten. Det er jo tross alt sterke smerter involvert, så det er jo legitimt nok sånn sett.

Lenke til kommentar

Synes det er ekstremt rart at man ignorerer slike symptomer, spesielt når man er kvinne og er rimelig sikker på at det er klamydia man har. Det kan få veldig alvorlige fremtidige konsekvenser å ignorere slikt så kom deg til lege snarest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...