Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Usikker på om denne er riktig plassert, men prøver! For en del år tilbake vant jeg en konkurranse hvor en del av premien var en signert landslagsdrakt. I følge påskrift på drakta skal den være gjeldende fra 2003-2005, så den er 8-10 år gammel. Jeg er heller dårlig på å tyde signaturer, men blant annet Solskjær, Carew, Solli og Rushfeldt har signert den. I alt er det 14 forskjellige signaturer på drakta. Drakta er fortsatt med merkelappen og drakta er merket som den offisielle for Norges fotballlandslag. Er det noen her som har kjennskap nok på dette feltet til å kunne anslå en cirka verdi? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Mitt umiddelbare tips er fra 3000 til 5000 kr. Det finnes ting som kan heve verdien som at den er brukt av en spiller, hvilken spiller som har bært den (solskjær feks.), såkalt klasse 7 drakt (lite trolig da den har en merkelapp), osv. Finnes egne nettsider som kan hjelpe deg å få en god pris for den, slik som http://www.classicfootballshirts.co.uk/ . Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hvordan er det mulig for hvermansen å i det hele tatt vite om slike signaturer er ekte? Om det er vanskelig for folk flest å vite om det er ekte, så vil det også gjøre at den blir vanskelig å selge, tenker nå jeg. Lenke til kommentar
Phalaxx Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Vanskelig å sette en skikkelig verdi på den, men ville prøvd å solgt den litt høyere enn hva du tror du kan få for den. Plutselig er det noen som er interesserte og vil punge ut en del lapper ;-) Vil tro du kan få 5k for den i og med at den er såpass "gammel". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå