Gå til innhold

Noen som vet om en bra pc.


Anbefalte innlegg

Vel Vel, elkjøp er MYE bedre enn expert.

Hva forbruker-PCer angår, Elkjøp og Expert er og blir det samme, man finner samme skrotet i begge butikker. Ville ikke hatt en forbruker-laptop om jeg så hadde fått den kastet etter meg.

 

HP brir fort ødelagt, dell blir tregere og tregere.

Det er tull. Min kjære Latitude D630 som nå er over 6 år er fortsatt like rask og responsiv. Hva slags Dell-PCer har du vært borti før? Hva HP angår, har ikke vært spesielt fornøyd med HP på laptop-fronten, og jeg har hatt en EliteBook. Servere, derimot, er HP gode på.

 

Lenovo har jo også yoga pc-en

Hva er det for noe? Høres ut som noe forbruker-skrot, ikke et seriøst arbeidsverktøy som Thinkpad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva forbruker-PCer angår, Elkjøp og Expert er og blir det samme, man finner samme skrotet i begge butikker. Ville ikke hatt en forbruker-laptop om jeg så hadde fått den kastet etter meg.

 

Expert har verdens dårligste service, ingen vil ha noe med expert å gjøre, det er hvorfor butikkene er så stille.

 

Det er tull. Min kjære Latitude D630 som nå er over 6 år er fortsatt like rask og responsiv. Hva slags Dell-PCer har du vært borti før? Hva HP angår, har ikke vært spesielt fornøyd med HP på laptop-fronten, og jeg har hatt en EliteBook. Servere, derimot, er HP gode på.

 

Har brukt samme dell pc som du har men batteriet ble dårligere av bruk i 45 minutter (og kanskje flere)

 

Hva er det for noe? Høres ut som noe forbruker-skrot, ikke et seriøst arbeidsverktøy som Thinkpad.

 

Det er den pc-en som du kan rotere skjermen helt rundt på.

Lenke til kommentar

Expert har verdens dårligste service, ingen vil ha noe med expert å gjøre, det er hvorfor butikkene er så stille.

Aha, på den måten.

 

Edit: de høyere bedriftsmodellene har gjerne veldig gode serviceordninger. F.eks. har høyere Latitude-modeller minimum 3 års på-stedet-service neste arbeidsdag. Man slipper da å måtte sende bort laptopen hvis det skulle være noe galt med den. Og man får tak i dem som privatpersoner, men man må gå inn på bedriftssidene for å se dem.

 

Har brukt samme dell pc som du har men batteriet ble dårligere av bruk i 45 minutter (og kanskje flere)

Skiftet batteri på den jeg har for en stund siden. Men batterier blir dårligere med tiden, det gjelder stort sett de aller fleste laptoper. Og Latitude D630 begynner som sagt å bli noen år. Jeg fikk min rett etter at den ble lansert i 2007. Får se hva det blir til den dagen laptopen min streiker. Det blir i hvert fall en laptop hvor jeg kan bruke docking-stasjon, etter at jeg fikk det er det blitt et must.

 

Det er den pc-en som du kan rotere skjermen helt rundt på.

Aha. Det er en forbrukerlaptop, tenkte jeg det ikke. Det er ThinkPad som er bedriftsserien av laptoper fra Lenovo.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...