Gå til innhold

Noen som vet om en bra pc.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til internett OP, la meg vise til google eller/og komplett.no.

 

What???

 

Finner bare touch med i3-xxxxU på komplett.. (For under 4000kr)

 

Ja... det kan være en hundrelapp eller to over det da

 

Tuller du? :hmm:

 

Jeg tuller ikke på et stort diskusjonsforum mr. Frekvens.

 

Tror du må velge brukt.

 

Tja... har søkt men finner ingen resultater.

Lenke til kommentar

Steg 1: Gå til www.prisjakt.no og gå til bærbare maskiner.

Steg 2: Fyll inn kriteriene dine (touch, 6Gb, i5)

Steg 3: Sorter etter pris.

 

Resultat: http://www.prisjakt.no/category.php?l=s133997027&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

 

Som du ser er rimeligste alternativ som ikke er HP er asus til 5590,- som allerede er linket til.

 

Så priskravet ditt er alt for lavt.

 

jeg tror jeg tar denne http://www.prisjakt.no/product.php?p=2063206 , noen som har den, er den bra.

Lenke til kommentar

Det nærmeste du kommer er Asus VivoBook S300 i5-3317U, dog med kun 4 GB ram, men under 5000 kroner. Du kan jo sette i ny ram etterhvert når behovet oppstår og ram'en blir enda billigere og du har klart å spare opp litt mer penger.

 

Det kan jeg jo gjøre, men jo mere jeg har pc-en, jo mer ram trenger jeg men kan noen gi link til billige ram brikker for asusen.

Lenke til kommentar

Hei, jeg vil ha en ny pc.

Her er hva jeg vil ha:

 

Touch skjerm

Minst 6 GB ram

Windows 8

Minst intel core i5

 

Dette er hva jeg ikke vil ha:

HP og dell

 

HP og dell har alltid tusenvis av problemer og de blir svake etter en dag.

 

prisen kannikke overstige 4000, jeg sparer.

Drøm videre. Er dette i det hele tatt en seriøs tråd? For 4000 får man bare Elkjøp-skrot. Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

I teorien er det mange maskiner som er skrot. Dell og HP har gode maskiner, men som alt annet får man hva man betaler for. En maskin til 4000 i mine øyne er noe møkk som man blir irritert over. Har ikke noe med merke og gjøre.

Med "Elkjøp-skrot" mener jeg alt av bærbare PCer til rundt 4000 kr. Man får rett og slett ikke kjøpt ordentlig kvalitet til den prisen, nytt.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig :)

Ville bare sitere TS at merket har egentlig lite å si så lenge du spytter nok penger i produktet.

Skulle jeg valgt en bedrifts-PC ville jeg gått for Dell eller Lenovo. HP synes jeg ikke får det helt til, var skikkelig misfornøyd med en HP EliteBook (arvtakeren etter HP Compaq).

Lenke til kommentar

 

Med "Elkjøp-skrot" mener jeg alt av bærbare PCer til rundt 4000 kr. Man får rett og slett ikke kjøpt ordentlig kvalitet til den prisen, nytt.

 

Vel Vel, elkjøp er MYE bedre enn expert.

 

 

Skulle jeg valgt en bedrifts-PC ville jeg gått for Dell eller Lenovo. HP synes jeg ikke får det helt til, var skikkelig misfornøyd med en HP EliteBook (arvtakeren etter HP Compaq).

 

HP brir fort ødelagt, dell blir tregere og tregere.

 

 

Liker egentlig Lenovo sine maskiner best, både av utseende og bukercomfort.

 

Lenovo har jo også yoga pc-en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...